Max Payne 3 släpps i maj till konsol, i juni till pc

Medlem
Skrivet av cinderella:
Skrivet av Pointpurple:

Det kommer ju med största sannolikhet vara en laddning skit i vilket fall som helst.

Fyfan, kunde ni inte bara låtit Max vara?

Jag gillar inte heller att de förändrat Max. Varför har de ens förändrat hans utseende? Riktigt korkat gjort av Rockbajs. Blir inget köp alls.

Hans utseende förändras faktiskt i varje spel. I första spelet hade han Sami Järvi's fejja(skaparen), nästa var Timothy Gibbs' och nu verkar det vara en blandning mellan röstskådisen och Gibb's utseende. http://www.imdb.com/name/nm0564548/
Varför han är flintis och skäggig får du nog se i spelet. Rockbajs gör ju bra spel trots allt. Köp köp köp!!

Medlem
Skrivet av Goraaz:
Skrivet av cinderella:
Skrivet av Pointpurple:

Det kommer ju med största sannolikhet vara en laddning skit i vilket fall som helst.

Fyfan, kunde ni inte bara låtit Max vara?

Jag gillar inte heller att de förändrat Max. Varför har de ens förändrat hans utseende? Riktigt korkat gjort av Rockbajs. Blir inget köp alls.

Hans utseende förändras faktiskt i varje spel. I första spelet hade han Sami Järvi's fejja(skaparen), nästa var Timothy Gibbs' och nu verkar det vara en blandning mellan röstskådisen och Gibb's utseende. http://www.imdb.com/name/nm0564548/
Varför han är flintis och skäggig får du nog se i spelet. Rockbajs gör ju bra spel trots allt. Köp köp köp!!

Jo, hade glömt det. Men santidigt finns det en anledning till varför jag glömt den detaljen och det är för att från ettan till tvåan så är de kosmetiska skillnaderna små. Medans i Maxp3 så ser man Max glida runt i svettigt linne, rakad, utan den viktiga skinnjackan, mullig, gammal, stora ansiktsskillnader, bredare skalle. Usch!

Det är som om nästa Rambo skulle spelas av Philip Seymour Hoffman i en juridisk miljö... Det är fel Payne, fel värld!

Nä men detta kan nog ge en skön kontrast, noir där det verkligen inte passar in. Jag tror faktiskt på det

Medlem

När man läser kommentarerna får man intrycket att användarna på FZ bojkkottar alla spel. Har FZ alltid varit en grina-ut tidning för ledsna pc-pojkar? Att konsumenten alltid har rätt verkar ha gått lite åt huvudet på majoriteten här. Var glad att spel utvecklas, att ställa krav är också bra. Att sitta på forums och påstå att man sak bojkotta spel är bara sorgligt.

Medlem
Skrivet av cinderella:
Skrivet av Goraaz:
Skrivet av cinderella:
Skrivet av Pointpurple:

Det kommer ju med största sannolikhet vara en laddning skit i vilket fall som helst.

Fyfan, kunde ni inte bara låtit Max vara?

Jag gillar inte heller att de förändrat Max. Varför har de ens förändrat hans utseende? Riktigt korkat gjort av Rockbajs. Blir inget köp alls.

Hans utseende förändras faktiskt i varje spel. I första spelet hade han Sami Järvi's fejja(skaparen), nästa var Timothy Gibbs' och nu verkar det vara en blandning mellan röstskådisen och Gibb's utseende. http://www.imdb.com/name/nm0564548/
Varför han är flintis och skäggig får du nog se i spelet. Rockbajs gör ju bra spel trots allt. Köp köp köp!!

Jo, hade glömt det. Men santidigt finns det en anledning till varför jag glömt den detaljen och det är för att från ettan till tvåan så är de kosmetiska skillnaderna små. Medans i Maxp3 så ser man Max glida runt i svettigt linne, rakad, utan den viktiga skinnjackan, mullig, gammal, stora ansiktsskillnader, bredare skalle. Usch!

Du har ju inte kollat på filmerna om spelet iaf. Han har den klassiska klädseln när man är i new york, och när man spelar i brasilien så har han både "sliten gubbe" stilen och en mer vanlig kostymnisseklädsel.

Tror nog att hans stil har mycket med storyn att göra och som gammalt Max Payne fan så ser jag (på alla videor som finns ute nu) att dom verkar göra spelet otrolig rättvisa. Gamla rötter blandat med nytt guld.

Rockstar sviker ALDRIG. har fortfarande inte stött på ett spel dom släppt som vart tråkig, pingis-spelet var ju tillochmed skitbra!

123
Skriv svar