35 minuter gameplay från The Secret World

Robot
35 minuter gameplay från The Secret World

Funcom visar upp sin Game Developers Conference-demonstration för världen.

#the-secret-world, #funcom, #the-longest-journey


Medlem
35 minuter gameplay från The Secret World

När får jag min beta invite så jag har nått att göra tills D3 kommer?

Medlem

Nope, detta såg inte bra ut.......kanske om det var 2006 men det är 2012 nu.....


signatur

Grafik: Nvidia RTX 3060 TI Ram: 16GB
Processor: RYZEN 7 5800x3d
Skärm 1 : LG UltraGear Nvidia Gsync 2560x1440 165hz
Skärm 2 : Samsung 4k 60hz
Hårddiskar: Samsung SSD 500GB. Samsung NVMe 1TB. Western dig 3TB

Ish
Medlem

Why U NO AO2?!


signatur

"If the road ahead is long, don't turn back"

Medlem

äh va ni e tjuriga gubbar...skit kul spel med lovecraftian story och i modern tid.
det behövs.
säkert köp från mig iallfall.

Medlem

Ser inte så grafikmässigt snyggt ut men jag spelar spel för storyn samt om det bjuder på vettig pvp so why not man kan ju alltid testa eller helt enkelt vänta på recensioner och göra sitt beslut där.

Medlem

Hmm, jag hoppas det blir ett bra spel!

Måste ju ärligt talat säga att det inte grafiskt sett ser speciellt intressant ut dock, striderna framförallt var ju något..tja, stela och tama =/
Får hoppas på en beta invite så man får testa själv.

Medlem

ser intressant ut!

Medlem

Inte en suck i helvete att FailCom får en chans till av mig med Guild Wars 2 och Diablo 3 runt hörnet.
Å andra sidan inte mycket annat som får det med dessa giganter bland giganter i år.

Medlem

Tycker det verkar lovande..Kört betan sen December..Blir helt självklart ett köp.

Medlem
Skrivet av Dwarf:

Tycker det verkar lovande..Kört betan sen December..Blir helt självklart ett köp.

Kört sedan december jag med och jag är av en annan åsikt......

Medlem

Stalker mmo med lite värre monster!

Medlem
Medlem
Skrivet av ivanhoe68:

Nope, detta såg inte bra ut.......kanske om det var 2006 men det är 2012 nu.....

såg vi samma video?, det ser väl visst bra ut, inget fel på spelets utseende alls,,.. verkar mer som du trollar...

Medlem
Skrivet av Lonefox:
Skrivet av Dwarf:

Tycker det verkar lovande..Kört betan sen December..Blir helt självklart ett köp.

Kört sedan december jag med och jag är av en annan åsikt......

är ni inte under NDA ni som spelar betan?

Medlem

..också dessa satans 3:e persons spel..
Och kom inte med nåt skit om att man skall sitta i soffan och spela..


signatur

I came here to ruin your day. God sent me.

Medlem
Skrivet av azynkron:

..också dessa satans 3:e persons spel..
Och kom inte med nåt skit om att man skall sitta i soffan och spela..

det där var väl lite väl allmänt sagt,, detta är ju ett mmo, jag anser mmo`s har sin egen genre oavsett perspektiv..

finns ju hur mycket olika spel som helst som har 3e person vy.. gears of war tex... haha

edit: som i de flesta andra mmo spel så kan du nog zooma från 1a personvy till typ liknande fågelperspektiv

Medlem
Skrivet av Lonefox:
Skrivet av Dwarf:

Tycker det verkar lovande..Kört betan sen December..Blir helt självklart ett köp.

Kört sedan december jag med och jag är av en annan åsikt......

Om du nu har en sån annan åsikt varför lirar du de fortfarande ?

Medlem
Skrivet av voicu:

Ser inte så grafikmässigt snyggt ut men jag spelar spel för storyn samt om det bjuder på vettig pvp so why not man kan ju alltid testa eller helt enkelt vänta på recensioner och göra sitt beslut där.

Det är faktiskt i toppen av alla mmorpg grafikmässigt, men du kanske tänker på själva temat? håller med dock man lirar spel efter hur bra dem är över eyecandy.

Skrivet av Phobos:

Inte en suck i helvete att FailCom får en chans till av mig med Guild Wars 2 och Diablo 3 runt hörnet.
Å andra sidan inte mycket annat som får det med dessa giganter bland giganter i år.

Classic hypetrain fanboi skulle jag villja påstå, så jävla less sådana som du som ska sprida dynga över alla spel förutom dem mest hypade.

Själv så kommer jag att testa detta spel, sen får man avgöra hur pass bra det blir Lätt det mest nytänkande mmo hittils.

Medlem
Skrivet av roftg:
Skrivet av Lonefox:
Skrivet av Dwarf:

Tycker det verkar lovande..Kört betan sen December..Blir helt självklart ett köp.

Kört sedan december jag med och jag är av en annan åsikt......

är ni inte under NDA ni som spelar betan?

Har vi avslöjat ngt annat än just detta? Nepp

Skrivet av Busko:
Skrivet av Lonefox:
Skrivet av Dwarf:

Tycker det verkar lovande..Kört betan sen December..Blir helt självklart ett köp.

Kört sedan december jag med och jag är av en annan åsikt......

Om du nu har en sån annan åsikt varför lirar du de fortfarande ?

Sade bara att jag med kört sedan Dec...aldrig när jag lade av, eller om jag gör återbesök efter patchar för att se om det hänt ngt som förändrar min ståndpunkt. Eller hur?
Måste man verkligen skriva en novell för att folk skall bli nöjda?

Medlem
Skrivet av Lonefox:
Skrivet av roftg:
Skrivet av Lonefox:
Skrivet av Dwarf:

Tycker det verkar lovande..Kört betan sen December..Blir helt självklart ett köp.

Kört sedan december jag med och jag är av en annan åsikt......

är ni inte under NDA ni som spelar betan?

Har vi avslöjat ngt annat än just detta? Nepp

erhm,, ni har ju precis brutit mot nda genom att kommentera betan utåt...

Medlem

nu handlar ju inte denna sorts spel om grafik riktigt så vore korkat att inte dissa spelet bara för det kanske. 10 miljoner lirar ju tex WoW som har 15 år äldre grafik, ingen som klagar där.


signatur

//monster

Medlem

Att dissa!


signatur

//monster

Medlem

Men shit Va tråkigt det såg ut.. riktigt segt fightingsystem osv..


signatur

| PC | Xbox One | PS5 | Oculus Quest 1 & 2 |

Medlem

Story + Värld? Kan va intressant. Fightingen? Tvivlar.

Medlem

Jag gillar det jag ser. Speciellt craftingen verkar innovativ, samt systemet med alla abilities. Lätt ett köp för mig om inte GW2 är för bra, men det är ju ett angenämt problem


signatur

I saw this wino, he was eating grapes. I was like, "Dude, you have to wait". - Mitch Hedberg

Medlem

Tackar för detta!
Ser fortfarande underhållande ut och något jag tänker prova på när det kommer.

Medlem
Skrivet av roftg:
Skrivet av Lonefox:
Skrivet av roftg:
Skrivet av Lonefox:
Skrivet av Dwarf:

Tycker det verkar lovande..Kört betan sen December..Blir helt självklart ett köp.

Kört sedan december jag med och jag är av en annan åsikt......

är ni inte under NDA ni som spelar betan?

Har vi avslöjat ngt annat än just detta? Nepp

erhm,, ni har ju precis brutit mot nda genom att kommentera betan utåt...

Vi har inte uttryckt ngt annat än våra åsikter.
Åsikter som folk dessutom kan skapa sig genom att kolla på deras officiella och NDA-brytande filmer.... Inte sant?

Vi har inte suttit och nämnt ngt om hur spelet i sig fungerar osv...
Dessutom så skulle ett stort antal testare blivit bannade redan just för att de uttryckt en ÅSIKT kring om de skall spela eller ej men det har ej skett.

Medlem

Det ser ut som ett lite uppgraderat 'Free to Play' spel. Inget som imponerar mig alls

Medlem

Jämfört med många andra mmo's ser det väl rätt skapligt ut? Eller vad jämför ni med, ni som klagar på grafiken? Jag gillar hela upplägget med spelet, crafting, skills, story osv. Blir definitivt ett köp. 500 spänn är inte hela världen om det skulle suga.

12
Skriv svar