Ny gratishelg i Star Wars: The Old Republic

Robot
Ny gratishelg i Star Wars: The Old Republic

Börjar på torsdag och håller på till måndag – sugen?

#bioware, #star-wars-the-old-republic


zsm
Medlem
Ny gratishelg i Star Wars: The Old Republic

Gäller det enbart för nya konton eller kan man använda sitt gamla? O.o

Medlem

Bildtexten skall vara: "Du påminner om mitt ex."


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Funkar väl på gamla, fast bara upp till lvl 15?

Inaktiv

En till? Var det inte en nyss?

Moderator | Testpilot
Skrivet av Kharif:

En till? Var det inte en nyss?

Den var väll populär kanske?


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

hoppas det kommer till mac snart

Medlem

Fick en 7 dagars trial av någon anledning för några dar sen. Fick en invite till betan en gång också men orkade aldrig prova. Hursomhelst, hade lite tråkigt så jag tänkte jag skulle pröva denna gång, men ack vilket slöseri med bandbredd det var... Jag orkade i ca 20-30 minuter sen blev jag så trött på den värdelösa grafiken så jag avinstallerade skiten igen.

Man tycker ju att ett "cartoon" MMO från 2011 iaf skulle se bättre ut än ett "cartoon" MMO från 2004 men fy tusan, obefintlig AA och lågupplösta texturer, framförallt på terrängen. Tillochmed WoW har ju bättre texturer. Draw distance var ju ett skämt också, gräs och liknande som "poppar upp" 10m framför en när man springer.... Detta med alla inställningar på max.

Nope jag fortsätter nog med att inte spela nåt MMO fram tills GW2.

Medlem
Skrivet av Cirdane:

Fick en 7 dagars trial av någon anledning för några dar sen. Fick en invite till betan en gång också men orkade aldrig prova. Hursomhelst, hade lite tråkigt så jag tänkte jag skulle pröva denna gång, men ack vilket slöseri med bandbredd det var... Jag orkade i ca 20-30 minuter sen blev jag så trött på den värdelösa grafiken så jag avinstallerade skiten igen.

Man tycker ju att ett "cartoon" MMO från 2011 iaf skulle se bättre ut än ett "cartoon" MMO från 2004 men fy tusan, obefintlig AA och lågupplösta texturer, framförallt på terrängen. Tillochmed WoW har ju bättre texturer. Draw distance var ju ett skämt också, gräs och liknande som "poppar upp" 10m framför en när man springer.... Detta med alla inställningar på max.

Nope jag fortsätter nog med att inte spela nåt MMO fram tills GW2.

Nåja... Överdriv inte nu, så du spricker.

AA finns mycket väl i SWTOR (dock fanns den inte "redan från start"). Och vad gäller lågupplösta texturer, så får spelet en rejäl uppdatering med sina "cinematic textures", i nästa stora patch (1.2 som kommer i April).

Alla spel kan inte se ut som Crysis eller Battlefield 3. Men sen är det även en MMO, där det brukar finnas ett antal spelare samtidigt inklusive mounts, mini-pets och diverse spells.


signatur

🖥️ Intel i5-12400F • 32GB DDR4 • Geforce RTX 3060
🎧 HyperX Cloud Flight ⌨️ HyperX Alloy Elite 🖱️ HyperX Pulsefire Raid

Medlem

Inte lite desperata med dessa "weekend trials"...
Kan dom inte bara släppa så man kan spela 7dagars trial när man själv känner för det?...*suck*

Mot Januari då det peakade och i början av Mars så har dom gått back med 40% av spelarna.
/hade inte mmojunkies snubben raderat hela forumet så hade jag kunnat visa bild men nu existerar det inte längre/

Medlem
Skrivet av darkthunder:
Skrivet av Cirdane:

Fick en 7 dagars trial av någon anledning för några dar sen. Fick en invite till betan en gång också men orkade aldrig prova. Hursomhelst, hade lite tråkigt så jag tänkte jag skulle pröva denna gång, men ack vilket slöseri med bandbredd det var... Jag orkade i ca 20-30 minuter sen blev jag så trött på den värdelösa grafiken så jag avinstallerade skiten igen.

Man tycker ju att ett "cartoon" MMO från 2011 iaf skulle se bättre ut än ett "cartoon" MMO från 2004 men fy tusan, obefintlig AA och lågupplösta texturer, framförallt på terrängen. Tillochmed WoW har ju bättre texturer. Draw distance var ju ett skämt också, gräs och liknande som "poppar upp" 10m framför en när man springer.... Detta med alla inställningar på max.

Nope jag fortsätter nog med att inte spela nåt MMO fram tills GW2.

Nåja... Överdriv inte nu, så du spricker.

AA finns mycket väl i SWTOR (dock fanns den inte "redan från start"). Och vad gäller lågupplösta texturer, så får spelet en rejäl uppdatering med sina "cinematic textures", i nästa stora patch (1.2 som kommer i April).

Alla spel kan inte se ut som Crysis eller Battlefield 3. Men sen är det även en MMO, där det brukar finnas ett antal spelare samtidigt inklusive mounts, mini-pets och diverse spells.

Fast du kan inte säga att Swtor är annat än ganska ceap-made och dyr för vad man får.. Tycker inte dom gjort sig förtjänt av månadsavgift.

Medlem

Kan tänka mig att dom har lite eld i baken att få folk att köpa en månad. Snart kommer ju ex planetside 2, and guess what.. FREE TOO PLAY

Medlem

Blir inte förvånad.

Spelet suger ju fet babian säck där man förvarar kulorna som producerar bl.a sperma och testosteron.

Det måste ju vara ett nytt rekord. Jag kommer iaf inte ihåg något mmo som efter mindre än 4 månader redan bjuder på gratis speltid, speciellt inte nu under vintertid då folk faktiskt spelar och vill betala för mmo's.

Medlem

Tog inte mer än ca 2 veckor att tröttna på. Vet inte riktigt varför. Det var bara inte tillräckligt.
Det blir helt enkelt D3 betan fram till 15 maj!!

Inaktiv

1,7 miljoner spelare.. jo vars. Säkert 500.000 just nu som är aktiva och om en månad är det 250.000.

Medlem

De verkar lite desperata. Det är ett kanonspel att lira fram tills level 50 (max). Men efter det var det verkligen deadend. Tråkigt när de annars lagt ner så mycket jobb på spelet med röster, story och feelingen.

Medlem

Nej... det dog efter lvl 50 och 1.2 ser inte ut att ändra på något mer än att det lägger till lite mer
av det lilla som redan finns, nu kan du grinda 100 timmar till för att få den där epic rustningen som
du vill ha! Det vill du väl? Hallå EPIC??? NEEEEJ! Jag vill inte ha en epic rustning jag
skiter i att skaffa all gear, det är inte det som lockar till ett mmo för min del. Men så är jag inte p12
"ahh dude, 4 stam 4 stregth forrest leather belt.... AHH AHHH" utan p32

Medlem
Skrivet av Bobbey:

Nej... det dog efter lvl 50 och 1.2 ser inte ut att ändra på något mer än att det lägger till lite mer
av det lilla som redan finns, nu kan du grinda 100 timmar till för att få den där epic rustningen som
du vill ha! Det vill du väl? Hallå EPIC??? NEEEEJ! Jag vill inte ha en epic rustning jag
skiter i att skaffa all gear, det är inte det som lockar till ett mmo för min del. Men så är jag inte p12
"ahh dude, 4 stam 4 stregth forrest leather belt.... AHH AHHH" utan p32

Du behöver knappast grinda 100timmar för att få bättre gear. 2 raids per vecka räcker mer än väl om det nu inte är pvp-gear du är ute efter.
Förstår inte heller alla som säger att spelet dör vid 50. Finns ju en hel del att pyssla med, visst det finns ju brister men vi har kul i våran guild iaf.
Det blir ju vad man gör det till.

Medlem
Skrivet av Plasmabengt:

Du behöver knappast grinda 100timmar för att få bättre gear. 2 raids per vecka räcker mer än väl om det nu inte är pvp-gear du är ute efter.
Förstår inte heller alla som säger att spelet dör vid 50. Finns ju en hel del att pyssla med, visst det finns ju brister men vi har kul i våran guild iaf.
Det blir ju vad man gör det till.

Precis Bengt. Instämmer helt.


signatur

🖥️ Intel i5-12400F • 32GB DDR4 • Geforce RTX 3060
🎧 HyperX Cloud Flight ⌨️ HyperX Alloy Elite 🖱️ HyperX Pulsefire Raid

Medlem

Tänker inte ens testa spelet.. Spelet är säkert bra o så men hatar framtid. Väntar hellre på Guild wars 2


signatur

Linux is not user-friendly. It _is_ user-friendly. It is not ignorant-friendly and idiot-friendly

Medlem
Skrivet av andreashal91:

Tänker inte ens testa spelet.. Spelet är säkert bra o så men hatar framtid. Väntar hellre på Guild wars 2

Jobbigt. Resten av ditt liv utspelas i framtiden


signatur

I saw this wino, he was eating grapes. I was like, "Dude, you have to wait". - Mitch Hedberg

Skrivet av Trollafett:
Skrivet av andreashal91:

Tänker inte ens testa spelet.. Spelet är säkert bra o så men hatar framtid. Väntar hellre på Guild wars 2

Jobbigt. Resten av ditt liv utspelas i framtiden

Hahaha

Medlem
Skrivet av Sebastian Lind:
Skrivet av Trollafett:
Skrivet av andreashal91:

Tänker inte ens testa spelet.. Spelet är säkert bra o så men hatar framtid. Väntar hellre på Guild wars 2

Jobbigt. Resten av ditt liv utspelas i framtiden

Hahaha

Ja men iaf Tror knappast vi kommer springa runt med laser-svärd och svävande grejer överallt menar, vi kommer förstöra jorden innan dess


signatur

Linux is not user-friendly. It _is_ user-friendly. It is not ignorant-friendly and idiot-friendly

Medlem

Faktum är att ja, jag skulle kunna tänka mig att provköra lite.


signatur

Miner, don´t shoot!

Medlem

Hur mycket dem än kommer försöka kommer dem aldrig få mig att testa det. Aldrig.

Medlem
Skrivet av andreashal91:
Skrivet av Sebastian Lind:
Skrivet av Trollafett:

Jobbigt. Resten av ditt liv utspelas i framtiden

Hahaha

Ja men iaf Tror knappast vi kommer springa runt med laser-svärd och svävande grejer överallt menar, vi kommer förstöra jorden innan dess

Så av allt som kan anses vara overkligt eller omöjligt att uppnå i Star Wars är det Laser-svärd och svävande saker du lyfter upp?

Inte kanske t.ex.. The force?

Medlem
Skrivet av Puerten:
Skrivet av andreashal91:
Skrivet av Sebastian Lind:
Skrivet av Trollafett:

Jobbigt. Resten av ditt liv utspelas i framtiden

Hahaha

Ja men iaf Tror knappast vi kommer springa runt med laser-svärd och svävande grejer överallt menar, vi kommer förstöra jorden innan dess

Så av allt som kan anses vara overkligt eller omöjligt att uppnå i Star Wars är det Laser-svärd och svävande saker du lyfter upp?

Inte kanske t.ex.. The force?

Nu ska vi inte vara såna! Gillar bara inte framtida spel


signatur

Linux is not user-friendly. It _is_ user-friendly. It is not ignorant-friendly and idiot-friendly

Inaktiv
Skrivet av uberpwnage2.0:
Skrivet av Kharif:

En till? Var det inte en nyss?

Den var väll populär kanske?

Jag är inte så super bra i marknadsföring och sånt men borde man inte erbjuda ett reducerat pris på produkten på hemsidan efter en trial då?

Känns lite väl "snällt" av EA/bioware att erbjuda en till trial så snabbt utan anledning.

Medlem
Skrivet av Puerten:
Skrivet av andreashal91:
Skrivet av Sebastian Lind:
Skrivet av Trollafett:

Jobbigt. Resten av ditt liv utspelas i framtiden

Hahaha

Ja men iaf Tror knappast vi kommer springa runt med laser-svärd och svävande grejer överallt menar, vi kommer förstöra jorden innan dess

Så av allt som kan anses vara overkligt eller omöjligt att uppnå i Star Wars är det Laser-svärd och svävande saker du lyfter upp?

Inte kanske t.ex.. The force?

Fast ska vi vara petiga så utspelas Star Wars för längesedan i en galax långt långt bort, så då är det ju inte framtiden. Sorry, ska sluta jävlas med dig nu


signatur

I saw this wino, he was eating grapes. I was like, "Dude, you have to wait". - Mitch Hedberg

Medlem

Kan man ladda ner Trialen utan att köra deras applikation? Jag hade hoppats kunna ladda ner spelet på jobbet och sen köra över spelet till min burk hemma. Har begränsningar i min nedladdning hemma och kan inte köra applikationen på jobbdatorn pga brist på administratörsrättigheter.

Finns filen möjligtvis att ladda ner "från htmlsida"?

1
Skriv svar