Våldsam knarktrailer från Far Cry 3

Robot
Våldsam knarktrailer från Far Cry 3

Den första gameplaytrailern från Far Cry 3 visar knark och våld. Det verkar inte bli någon brist på action i Ubisofts nästa djungelpangare.

#far-cry-3, #ubisoft-entertainment


Medlem
Våldsam knarktrailer från Far Cry 3

Ser fram emot Far Cry 3!

Medlem

Inte jag. Ser ut som ettan. Grafiken ser även den att vara rätt old...

Medlem

Det där såg inte direkt fult ut... men inte roligt heller för den delen. Men det ska provas iallafall.

Och de där 40 min extra "gameplay" lär man nog kunna få genom en "fix".

Medlem

"Take my money allready!"

Medlem

Ser mycket lovande ut, men det gjorde FC2 med


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

tycker också det hela känns som ettan faktiskt , med något snyggare grafik och än så länge inga apmonster xD


signatur

always use the nubs for cover

Medlem
Skrivet av cute_ninja:

tycker också det hela känns som ettan faktiskt , med något snyggare grafik och än så länge inga apmonster xD

Perfekt! Det var mutanterna i ettan som förstörde det för mig, så om de håller sig till Homo Sapiens denna gång kommer jag bli mer än nöjd.

Medlem
Skrivet av Xzander:
Skrivet av cute_ninja:

tycker också det hela känns som ettan faktiskt , med något snyggare grafik och än så länge inga apmonster xD

Perfekt! Det var mutanterna i ettan som förstörde det för mig, så om de håller sig till Homo Sapiens denna gång kommer jag bli mer än nöjd.

and hey kids do drugs and you will be as cool as the guy in the game you just played xD


signatur

always use the nubs for cover

Medlem

Å enda sidan är det kul att titta på cut scenes, å andra sidan så kryper det i kroppen när jag tänker på alla quick time events de kan trycka in där. Jag vill spela ett spel inte titta på film, så några cut scenes fungerar men inte för många.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem
Skrivet av Tybalt:

Å enda sidan är det kul att titta på cut scenes, å andra sidan så kryper det i kroppen när jag tänker på alla quick time events de kan trycka in där. Jag vill spela ett spel inte titta på film, så några cut scenes fungerar men inte för många.

quicktime events måste nog vara det värsta som hänt spelvärlden särskilt om man är en sån människa som mig som har noll reaktionsförmåga, vissa spel är helt ospelbara för min del tack vare dom =_=


signatur

always use the nubs for cover

Medlem

Bah, synd att spel fortfarande görs till konsoler, utvecklingen står ju nästan still

Medlem
Skrivet av cute_ninja:
Skrivet av Tybalt:

Å enda sidan är det kul att titta på cut scenes, å andra sidan så kryper det i kroppen när jag tänker på alla quick time events de kan trycka in där. Jag vill spela ett spel inte titta på film, så några cut scenes fungerar men inte för många.

quicktime events måste nog vara det värsta som hänt spelvärlden särskilt om man är en sån människa som mig som har noll reaktionsförmåga, vissa spel är helt ospelbara för min del tack vare dom =_=

De säger att det skall öka inlevelsen att man t.ex. måste spamma en knapp för att t.ex. inte drunkna i en cut scene. För mig är det spelmekaniskt helt ointressant samt att det förstör inlevelsen i berättelsen som visas. Dessutom så vill jag gärna att cut scenes skall vara överhoppningsbara om man sett scenen flera gånger redan.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem
Skrivet av TexN:

Bah, synd att spel fortfarande görs till konsoler, utvecklingen står ju nästan still

måste dock säga att min plånbok är glad över det för då behöver jag inte köpa en ny dator xD


signatur

always use the nubs for cover

Medlem
Skrivet av TexN:

Bah, synd att spel fortfarande görs till konsoler, utvecklingen står ju nästan still

Tss, grafiken du är oroad över? Spelevolution har inget med hur det ser ut IMO, vad jag ser så är det mera "utvecklat" än moddat Crysis. Bara att inse att utvecklingen i princip stått stilla sedan tidigt 2000 tal.


signatur

Du vet att du vill gå med i Church of the Flying Spaghetti Monster o bli en Pastafarian du med.

Medlem

Ser rätt lovande ut!


signatur

Så kan man ju också göra, men det är inte rätt.

Medlem

Ehm det här ser ärligt talat ut som en Crysis mod med vissa settings på high och vissa på low/medium. Seriöst Ubisoft måste ha köp en stor del av materialet dem använde i Crysis för vissa saker ser exakt likada ut, har suttit en hel del i sandbox 2 och känner på en gång igen en stor del av vegetationen och texturerna.

Okej visst när dem nu ändå skulle göra ett djungelspel kan jag förstå varför dem gör så här, speciellt då dem ändå inte kunnat skapa något bättre ändå med tanke på vad dagens konsoler klarar av . Men blir ju lite pinsamt när en stor del av spelet fortfarande ser så B ut, kolla bara 27sec in i tex , det ser ju förjävligt ut med den kullen tillsammans dem kassa texturerna och skrattretande buskarna :/.

Aja men vem bryr sig I vilket fall. Även fast spelet nu hade varit skit snyggt ändrar ju det inte faktum att Far Cry 3 ser ut att bli som bäst ännu en medioker bleh fps titel man glömmer bort en vecka efter man spelat det : (. Ett spel designat av en marknadsförings kommitté som bara tagigt vissa delar från Far Cry 1 och försökt para ihop med 2:an och MW spelen, där resultatet verkar blivigt något halvkasst missfoster som mest bara gör en illamående xP. Årets största överaskning om FC3 visar sig vara ett grymt spel istället för en hög med skit.

Medlem

Damn vad fult det var. Verkar jäkligt skruvat... för mycket Steven Seagal-andar-skit-grejs...


signatur

Xbox Series X
Dolby Atmos 7.1.4 Home Cinema 104" screen

Inaktiv
Skrivet av Schakal:

Inte jag. Ser ut som ettan. Grafiken ser även den att vara rätt old...

Sen när ska man bry som grafik? Älskar Minecraft, Age of Empires 2 och CS 1.6. Kör dessa spel mer än alla andra.

Medlem

Är inte spelkaraktären en vanlig medelsvensson på semester? Hur sjutton kan han vara en så bra mördarmaskin?

Medlem
Skrivet av showerguy:

Sen när ska man bry som grafik? Älskar Minecraft, Age of Empires 2 och CS 1.6. Kör dessa spel mer än alla andra.

Grafik är inte allt nej.
Men just av farcry/crysis har det varit en del av spelen.

Första far cry 1, vid 2003? Var en riktig ''Wooow'' upplevelse. samt crysis när det kom.
Men sedan dess har det inte varit det längre, jag blir iaf inte imponerad.

Och det vill jag bli.
Men dumdum xbox och ps3 begränsar ju..
Spelen får gärna har kraven uppe på 12gb minne+ ta 50gb ur min hårddisk osv, bara jag får känna att det är något nytt, stort och fräscht.

Medlem
Skrivet av TexN:
Skrivet av showerguy:

Sen när ska man bry som grafik? Älskar Minecraft, Age of Empires 2 och CS 1.6. Kör dessa spel mer än alla andra.

Grafik är inte allt nej.
Men just av farcry/crysis har det varit en del av spelen.

Första far cry 1, vid 2003? Var en riktig ''Wooow'' upplevelse. samt crysis när det kom.
Men sedan dess har det inte varit det längre, jag blir iaf inte imponerad.

Och det vill jag bli.
Men dumdum xbox och ps3 begränsar ju..
Spelen får gärna har kraven uppe på 12gb minne+ ta 50gb ur min hårddisk osv, bara jag får känna att det är något nytt, stort och fräscht.

Då kan ju detta faktiskt vara ett steg upp.
Satsar de inte till 100% på grafik så kanske de gör spelet underhållande den här gången

Medlem

JAG VILL HA COOP!!!!!!!!!!!!!!!!!! 8)

Inaktiv

signatur

The definition of insanity?

Medlem

Har sett trailern på en annan hemsida.

Medlem

Ser så jävla ballt ut, notera att det är ett sunkigt xbox som visar spelet!

Medlem
Skrivet av Schakal:

Inte jag. Ser ut som ettan. Grafiken ser även den att vara rätt old...

Ser ut som Ettan, vilket är sjukt BRA ... och grafiken ser inte bra ut, varför? joo för att det är Konsoll footage.
PC med max grafik tack!

Medlem

Monsterna är borta, Den sköna huvudkaraktären i röd skjorta har de gjort till en pundare. Ännu en besvikelse i Far Cry serien. Nja, jag passar.

Medlem

börjar se lite intressant ut... men jag saknar potentialen som afrika hade

Medlem

"Våldsam Knarktrailer" <--

12
Skriv svar