Våldsam knarktrailer från Far Cry 3

Medlem

Hehe kul o trippa i Farcy ...

Älskade 1:an för mycket för att inte prova detta ..även om 2:an var skittråkig
Tror detta kommer va kul


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem

Berusningen från när killen käkar svamp är galet lik en äkta svampberusning. Lita på mig. Får se om den delen av spelet triggar PTSD hos mig

Medlem

Folk som gnäller på grafiken, öppna för fan ögonen för en gångs skull.. Grafiken är ju sinnessjukt bra.

Voice actingen låter jävligt nice av de man fått höra.. Hoppas dom tar det som blev dåligt i Far Cry 2 och förbättrar i 3an. Te.x fordonsljud i 2an va ju samma ton hela tiden, samt man fick färdas i typ 200 timmar.

AI:n i 2an, när dom följde efter en osv va en riktigt bra idé som dom kan köra i 3an också tycker jag.

Medlem

Aaah hyfsat likt riktig svamp, om dom bara kunde fånga psyket haha

Medlem

småkul att jag fick nästan chans för några år sedan nästan att arbeta med detta spelet såfall hade det haft en jävla bra multiplayer med bra idèer tyvärr gick den till en endast pga han hade erfarenhet men jag hade esport erfarenhet m.m 2bad hade nda även fick ej prata om att dom skulle släppa detta spelet typ haha utan jag ens fick jobbet men iaf jag håller tummarna för spelets multiplayer del och singelplayer då farcry alltid haft en chans att göra en riktigt jävla bra multiplayer har det alltid misslyckats pga det varit rätt dumbed down och dåliga mechanics m.m dock alltid haft en "edge" och skön känsla i grafiken.

Håller tummarna

12
Skriv svar