Skapa den perfekta hjälten i Dragon's Dogma

Robot
Skapa den perfekta hjälten i Dragon's Dogma

Capcoms Skyrim-dräpare närmar sig med stormsteg – har du hunnit komma på vilken typ av hjälte du vill spela som?

#capcom, #dragons-dogma


Medlem
Skapa den perfekta hjälten i Dragon's Dogma

Ser så extremt B ut ... =/

Medlem

Tror att många som kommer köpa det förväntar sig något i stil med Skyrim, vilket det absolut inte kommer vara. Om det kommer ett demo kanske jag laddar ner, men tror inte jag kommer köpa det.

Medlem

verka sjukt intressant blir första dags köp om inte recensionerna suger bara

Medlem

Synd att det inte kommer till pc :/

Medlem

Sjukt trasiga strider, rent grafiskt.

Stora bepansrade fiender som sprängs till en liten liten 2d-blodfläck av en (förvisso magisk) pil? Enorma 2d-sprites för alla sorters skada och 2d-nedklottrad omgivning för varenda litet attack move, som den mest överdådiga Soul Calibur-kombon? Lågupplösta texturer överallt?

Det här spelet kommer vila helt på flawless execution.

Skyrim = sjukt buggigt och ändå högsta betyg pga ren awesomeness.

Dragon's dogma = ett felstavat subtitle är nog för att stjälpa lasset pga bristfällig brillians i spelet i allmänhet.

Är väl värt att tanka men inte mer, höll jag på att säga.

Tur att jag inte sa det.

Medlem

Jag kan inte förstå att folk tycker det ser B ut osv osv? Jag tycker det ser sjukt episkt ut.

Medlem

Om de bara släpper ett fullvärdigt SDK gratis samt patchar spelet duktigt så kan det säkert restaureras nästan oavsett hur designskadat det är...

Medlem

Skyrim dräpare när det inte kommer till PC?

Medlem

Sjukt cheezy berättarröst!

Medlem

Ser inge likhet alls me skyrim, så tro inte det blir en skyrim utmanare alls.

Iallafall denna video dödade var enda liten del av mig som ville skaffa detta spel.


signatur

Rwa?

Medlem

Hur kan detta jämföras med Skyrim?
Av alla trailers att döma är det som vilket button-mashing-fighting-spel som helst, typ heavenly sword.
Känns verkligen som "Capcom" i hur de rör sig och beter sig också.

Medlem

Ge oss PC användare detta så får ni våra pengar!

Skrivet av Hannu:

Skyrim dräpare när det inte kommer till PC?

http://ompldr.org/vYmdvYw/fuck-that-bitch-yao-ming-l.png

Du borde testa att lira lite konsol nångång Hannu, take a walk on the wild side! Du kommer inte dö av det och vem vet, kanske hittar du till och med något du skulle gilla? Nog för att pc-spel är himla gött, men det finns mängder med bra tv-spel också.

Medlem
Skrivet av Sebastian Lind:
Skrivet av Hannu:

Skyrim dräpare när det inte kommer till PC?

http://ompldr.org/vYmdvYw/fuck-that-bitch-yao-ming-l.png

Du borde testa att lira lite konsol nångång Hannu, take a walk on the wild side! Du kommer inte dö av det och vem vet, kanske hittar du till och med något du skulle gilla? Nog för att pc-spel är himla gött, men det finns mängder med bra tv-spel också.

Jag lirade på PS2 förut, jag vet att det inte är något för mig. Håller mig till PC, nu och för alltid.

Skrivet av Hannu:
Skrivet av Sebastian Lind:
Skrivet av Hannu:

Skyrim dräpare när det inte kommer till PC?

http://ompldr.org/vYmdvYw/fuck-that-bitch-yao-ming-l.png

Du borde testa att lira lite konsol nångång Hannu, take a walk on the wild side! Du kommer inte dö av det och vem vet, kanske hittar du till och med något du skulle gilla? Nog för att pc-spel är himla gött, men det finns mängder med bra tv-spel också.

Jag lirade på PS2 förut, jag vet att det inte är något för mig. Håller mig till PC, nu och för alltid.

All right

Medlem

Ser ju helt klart grymt ut!

Medlem

Ser ut att vara intressant, synd att det inte kommer till PC! Förstår inte varför ni drar in Skyrim i jämförelse för det här verkar ju vara en helt annan typ av spel.

Medlem
Skrivet av Hannu:

Skyrim dräpare när det inte kommer till PC?

http://ompldr.org/vYmdvYw/fuck-that-bitch-yao-ming-l.png

Aha, det kommer inte till PC? Case closed.

Förlåt isåfall för att jag ens försökte komponera ihop teorier om hur detta spel skulle kunna räddas.

Då borde jag alltså sluta följa det här spelet för flera månader sen [sic!].

Medlem

den mest episka mage i hela världen fanns i trailern med hans awsome tricks

Medlem

Är nog lite för hypad för mitt bästa. Dock vet jag inte om jag ska vänta med att köpa spelet till den eventuella PC porten kommer.


signatur

My momma always used to say, life is like a box of chocolates!

Medlem

Meh, inge PC? WHY DID I EVEN LOOK AT THIS THEN?!

Medlem

Hur kan folk tycka bättre om mus och tangentbord än om en gammal hederlig handkontroll? Visserligen passar väl inte alla spel till handkontroll men ett tredjepersonsäventyr tycker i alla fall jag är skönare på en stor tv medans man sitter tillbakalutad i soffan och dricker kaffe.

Medlem

Jag har kollat på detta spelet och ser fram emot det en hel del men denna trailer var verkligen kass.

Anledningen att folk jämför det med skyrim är för att det har en öppen värld.

Medlem

why tha f*** klankar ni ner på spelet för? Striderna ser ju hundra gånger roligare ut än Skyrims trista first-persons-viftande. Jag tror det blir ett nice spel

Medlem

Så tre klasser only?


signatur

The best subjects are always people, who never fail to amaze me by their unpredictability.

Medlem

Ett spel som bojkottar mus och tangentbord samt är i tredjepersonsvy... nej det är inget för mig.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Påminner lite om Kingdoms of Amalur: the Reconing? fast med co-op/heroes! skulle kunna tänka mig att testa detta beroende på stridssystemet, verkar som man kan göra rätt varierande moves som grappling, klättra upp på stora monster, pinna fast små fiender i väggen etc.


signatur

Dear Developers. Rock is overpowered, please nerf.
Paper is fine. Yours truly, ~ Scissors

Medlem

Tycker det ser okej ut men Capcom borde avskeda Soul Calibur rösten, han får allt att låta B.

Medlem

Striderna ser ju lite roligare ut än Skyrims dito iaf(vilket inte säger mycket...).
Ser dock ut att ha potential för epik. Ska hålla ett öga på detta!


signatur

Where are we runnin'?

1
Skriv svar