Färska Batman: Arkham City-patchen gör ditt liv bättre

Robot
Färska Batman: Arkham City-patchen gör ditt liv bättre

När Batman vårstädar fladdermusgrottan ser han till att korrupta sparfiler slutar vara korrupta och löser diverse andra problem – vilken hjälte!

#batman-arkham-city


Medlem
Färska Batman: Arkham City-patchen gör ditt liv bättre

Spelar någon ens Batman:AC längre ?
Just kidding, körde igenom spelet med Batman+ för andra gånger förra veckan

Medlem
Skrivet av Famest:

Spelar någon ens Batman:AC längre ?
Just kidding, körde igenom spelet med Batman+ för andra gånger förra veckan

Oh YOU!

Får spela färdigt NG+ nån gång också snart, ständigt massa nya spel som stjäler uppmärksamheten

Medlem
Skrivet av DarkZide8:

Får spela färdigt NG+ nån gång också snart, ständigt massa nya spel som stjäler uppmärksamheten

Är i precis samma sits. Rikigt i-landsproblem.

Medlem

Vem älskar inte en stund med baten på skärmen.
Spelar både 1'an o 2'an .. AA / AC när man tröttnar på FPS game. Bra avkoppling.
O det går ju o spela på så många olika sätt på banorna.


signatur

Online 92 and still online!
PC the real thing for gamers.

Medlem

"Rykande het"? Den här patchen skulle ha släppts för 5 månader sedan. Efter att ha tappat båda mina sparfiler vid runt 80% så åkte skiten i papperskorgen. Dock ett fantastiskt spel bortsett från denna katastrofala bugg!

Inaktiv

Tur att jag slutade lira det då pga enformigheten, men jag kan ha fel för dom första timmarna var sjukt epic, jag får försöka igen.

Medlem

Har PC cover annat utseende än för konsol?

Skrivet av Famest:

Spelar någon ens Batman:AC längre ?
Just kidding, körde igenom spelet med Batman+ för andra gånger förra veckan

Jag tycket det är perfekt att spela new game plus när andan faller på som igår. Man kan spela då och då och ta det i sin egen takt. Smocka lite busar, plocka några riddles som man missade första genomspelningen, låsa upp lite challenges, lösa någon side mission man inte hann med första gången, piska lite folk till submissioin (he he) med Catwoman o s v. Det är så jäkla bra spel.

Jag gillar skarpt new game plus för att det inte finns några blixtar och man har alla gadgets från början så man kan välja tillvägagångsätt helt fritt. Man måste kolla mer på vad bovarna gör än innan då man kunde räkna blixtar. Nu känns det mer verkligt som en simulator liksom

Edit: för övrigt fick jag till en x77 kombo igår. Personligt Rekord (på hard level också)


signatur

Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.

Medlem

O en lite fråga till alla steam fan. Varför är allt borta det som jag tidigare sparat i batman spelet?
Haft kontot i minst 5 år o när jag skulle spela batman i går så skulle koden aktiveras igen innan jag kunde starta spelet det är lite jobbigt o fick börja nytt spel.

O hur vet jag att patchen är uppdaterad? O paddington skrev att inga blixtar syns det syns blixtar i mina fighter.
Blir inte riktigt klok på hur/varför spel ska installeras om. (obs ja kör PC)

Vet att det är kanske fel o fråga här men ni här verkar ha koll på steam.. för jag har det inte-
Batman är ett riktigt bra spel..


signatur

Online 92 and still online!
PC the real thing for gamers.

Medlem
Skrivet av chopper:

O paddington skrev att inga blixtar syns det syns blixtar i mina fighter.

Blixtarna försvinner bara när man spelar New Game Plus. När du spelar första rundan så kommer du ha blixtar oavsett vilken svårighetsgrad du spelar på. I Arkham Asylum försvann blixtar om man spelade på hard, så är det inte i Arkham City.


signatur

Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.

Medlem
Skrivet av Paddington:
Skrivet av chopper:

O paddington skrev att inga blixtar syns det syns blixtar i mina fighter.

Blixtarna försvinner bara när man spelar New Game Plus. När du spelar första rundan så kommer du ha blixtar oavsett vilken svårighetsgrad du spelar på. I Arkham Asylum försvann blixtar om man spelade på hard, så är det inte i Arkham City.

OK tack.! Det kanske kommer senare i en upp dat.
(crap kommer bara som närmast 25 M från telefonen. även på easy! Hinner aldrig fram jäla irriterande. lol )


signatur

Online 92 and still online!
PC the real thing for gamers.

Medlem
Skrivet av chopper:

(crap kommer bara som närmast 25 M från telefonen. även på easy! Hinner aldrig fram jäla irriterande. lol )

Ja man får vara rätt snabb. Sikta på de högsta byggnaderna och se till att du ger dig av i rätt rikting omedelbart så kommer det nog gå bra. Om du har utrymme så störtbomba och styr upp för att få mer höjd och lite mer fart. Lyckat till


signatur

Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.

1
Skriv svar