skyrim cd-key

Medlem
skyrim cd-key

hej jag har köpt skyrim på elgiganten (till pc självfallet) . på baksidan står det "requires internet connection and free steam account to play" detta har jag hursomhelst är min cd-key tydligen invalid. därtill står det på steams support sida (som vanligt hjälpte inte den ett skit) att deras koder är 13/18/25 siffror,bokstäver långa
när jag kollar retail cd keys (butikköpta) är dom 13/15/25. min kod är 14 bokstäver,siffror lång -_-
vad f*n gör jag ?


signatur

Now you're playing with power... NOW YOURE PLAYING WITH FUCKING SHIT, YOURE BETTER OFF FUCKING SHIT THAN FUCKING WITH THIS FUCKED UP SHIT

Medlem

elgigantens kundtjänst svarar inte ens innan ni kommer på tanken...


signatur

Now you're playing with power... NOW YOURE PLAYING WITH FUCKING SHIT, YOURE BETTER OFF FUCKING SHIT THAN FUCKING WITH THIS FUCKED UP SHIT

Medlem

Dum fråga och lär inte hjälpa ett smack, men var det en key du behövde skrapa fram? (som en trisslott)


signatur

Rwa?

Medlem

Det finns två keys på många lådor, en på själva boxen, och en på manualen eller liknande. Min stod på manualen, medans den på lådan var nån form av kod från butiken. Kolla upp detta!


signatur

Motivator's Lifestyle. Athletic Martyr. Build your own foundation.

Medlem

fanns bara en från manualen (inte skrapaktig) . men på streckoden står det proof of purchase och nummersträckan är ju 13 lång ska se om det funkar...nope


signatur

Now you're playing with power... NOW YOURE PLAYING WITH FUCKING SHIT, YOURE BETTER OFF FUCKING SHIT THAN FUCKING WITH THIS FUCKED UP SHIT

Medlem

Mycket udda. Gå tillbaka till butiken och förklara problemet?


signatur

Motivator's Lifestyle. Athletic Martyr. Build your own foundation.

Medlem

ska göra det. och j*vlar vad snopp dom ska få


signatur

Now you're playing with power... NOW YOURE PLAYING WITH FUCKING SHIT, YOURE BETTER OFF FUCKING SHIT THAN FUCKING WITH THIS FUCKED UP SHIT

1
Skriv svar