MLG Winter Champs – följ tävlingarna hos FZ

Robot
MLG Winter Champs – följ tävlingarna hos FZ

Från och med ikväll och under hela helgen möts några av världens bästa spelare i Starcraft II och flera andra tunga e-sportstitlar. Ni ser tävlingarna hos FZ.

#starcraft-ii-wings-of-liberty, #soulcalibur-v, #halo-reach, #blizzard


Medlem
MLG Winter Champs – följ tävlingarna hos FZ

thorzain har lirat jäkligt bra på senare tid, förväntar mig inte att han vinner, men ska bli intressant att se hur han presterar

Medlem

Åh nej, inte fler turneringar att följa. Lär ju inte ha tid att gå utanför dörren denna helgen.

Medlem

Ser vi verkligen alla streams? är inte sc2 stream 2-4 bara för gold (29.99$) och event (20$) betalande mlg kunder? vet att man måste betal för hd access :/

Medlem

SHIT ASÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ ÄR SÅ JÄVLA PEPPAD!!!! GO SASE!

Medlem
Skrivet av Sandal:

Ser vi verkligen alla streams? är inte sc2 stream 2-4 bara för gold (29.99$) och event (20$) betalande mlg kunder? vet att man måste betal för hd access :/

LD ska vara gratis. HD streams kommer kosta.

Medlem

gött, har kvar guld sen providence

Medlem

Vänta, spelas Reach som e-sport ? Om det är något spel jag dominerar exakt allt motstånd på så är det Halo: Reach, borde kanske börja spela det igen

Medlem
Skrivet av Famest:

Vänta, spelas Reach som e-sport ? Om det är något spel jag dominerar exakt allt motstånd på så är det Halo: Reach, borde kanske börja spela det igen

Där har du fel! Det är det jag som gör hehe.
Nej men Halo har väl varit en e-sport sen Halo 2?
MLG har ju alltid handlat om Halo (för det mesta.. innan sc2 kom iaf! ;p)

Medlem

Gött, älskar att se på dessa turneringar, trevligt att se artiklar om dem! keep up the good work FZ!

Medlem

NICE mer MLG åt folket
Go SaSe och NaniWa
Brotoss power!!

Medlem

Oj, ska de ha hela 4 streams för SC2?! Trevligt - blir nog att jag kollar lite senare ikväll! (Någon som vet som ingår i betalvarianten och om man måste ha den för att se alla streams?)

Medlem

Det är bara central som är gratis om jag minns rätt? Kostar 20$ om man vill ha alla 4 streams med hög kvalite.


signatur

One shot One kill [OSOK]

Medlem

Går iaf att streama på Medium settingen, och på deras hemsida så ser det inte sååå tokigt ut fast bilden är aningen större än här på FZ
Ser fulare ut om man kör full screen.

Medlem

Dubstep låten nyss, vad heter den?!?!

Medlem
Skrivet av NisseHult:

Oj, ska de ha hela 4 streams för SC2?! Trevligt - blir nog att jag kollar lite senare ikväll! (Någon som vet som ingår i betalvarianten och om man måste ha den för att se alla streams?)

Du får tillgång till alla streams i HD kvalitet, slipper reklam samt lite andra mindre intressanta saker.. kan ju kolla själv här:
http://www.majorleaguegaming.com/membership

kan ju kolla först vad du har tillgång till utan gold
http://www.majorleaguegaming.com/live

Medlem

Verkar som att man bara kan se kanalerna "SC2 Central" och "SC2 Game 1" med som mest "Mid"-kvalitet utan att betala.
Edit: Tack för länkarna!

Medlem

fan vad jag blir galen på ljudproblemen......

men men, HEJA HAYPRO

//EDIT
Hade inga ljudproblem, var bara jag som var en idiot och hade streamen öppen i flera fönster xD

Medlem
Skrivet av ikinz:

fan vad jag blir galen på ljudproblemen......

men men, HEJA HAYPRO

//EDIT
Hade inga ljudproblem, var bara jag som var en idiot och hade streamen öppen i flera fönster xD

Haypro kommer inte att ha en chans dock. Naniwa är nog den svensk som har störst chans i denna turnering.


signatur

One shot One kill [OSOK]

Medlem
Skrivet av Nicke9494:
Skrivet av ikinz:

fan vad jag blir galen på ljudproblemen......

men men, HEJA HAYPRO

//EDIT
Hade inga ljudproblem, var bara jag som var en idiot och hade streamen öppen i flera fönster xD

Haypro kommer inte att ha en chans dock. Naniwa är nog den svensk som har störst chans i denna turnering.

Nej nej! Haypro got this!

Medlem
Skrivet av ikinz:
Skrivet av Nicke9494:
Skrivet av ikinz:

fan vad jag blir galen på ljudproblemen......

men men, HEJA HAYPRO

//EDIT
Hade inga ljudproblem, var bara jag som var en idiot och hade streamen öppen i flera fönster xD

Haypro kommer inte att ha en chans dock. Naniwa är nog den svensk som har störst chans i denna turnering.

Nej nej! Haypro got this!

Ja... Vi får väll se


signatur

One shot One kill [OSOK]

Medlem

Var är day[9]?!!

Medlem
Skrivet av rymdpuffran:

Var är day[9]?!!

Central streamen?

Medlem
Skrivet av ikinz:
Skrivet av rymdpuffran:

Var är day[9]?!!

Central streamen?

mitt framför näsan. tack!

Medlem
Skrivet av rymdpuffran:
Skrivet av ikinz:
Skrivet av rymdpuffran:

Var är day[9]?!!

Central streamen?

mitt framför näsan. tack!

Medlem

MLG Härligt!


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

HAYPRO vs. DeMuslim 2-1!

Medlem

Synd att naniwa blev spöad.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem
Skrivet av Tybalt:

Synd att naniwa blev spöad.

Äsch, han har fortfarande chansen. Du ska se att han kommer tillbaka och slutar tvåa i gruppen efter DRG.


signatur

One shot One kill [OSOK]

Medlem

Hehe... kanske det. Huks "fälla" var underbar i tredje matchen! Huk vann alltså mot violet.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

12
Skriv svar