Snyggaste rumpan i spelvärlden?

Medlem
Snyggaste rumpan i spelvärlden?

Oh yeah, nu är det dags för FZs lägsta lågvattenmärke hittills, haha! Vilken spelbrud har den snyggaste rumpan som man gärna detaljstuderar lite extra?

REGLER
- Bara speltjejer och inga fan arts - det ska vara bilder direkt från spelen eller officiellt artwork
- Inga killrumpor! FZs tjejer får skapa en egen tråd om de vill det.
- DISKUTERA! Problemet med denna typ av trådar är att de ofta mynnar ut i massa bilder utan diskussion. Därför bör alla beskriva av vilken anledning de postar en viss rumpa, helt enkelt varför man tycker den är snygg. Dessutom ska man förstås diskutera de rumpor som redan postats om man har något att tillägga/säga om dom.

Jag ska föregå med gott exempel:

http://img18.imageshack.us/img18/2056/buttus.jpg

Det jag gillar med Samus är den stora kontrasten. Hon som ska vara så stark och vältränad, och sedan när Power suiten åker av har hon värsta tjocka rumpan! XD Att dräkten är menad att se ut som string där bak gör förstås inte saken sämre. Kanske lite väl mullig, men bättre det än tvärtom tycker jag.

Medlem

hahaha patetiskaste tråden ever !

Medlem
Skrivet av tuckdragon:

hahaha patetiskaste tråden ever !

Varför?

Inaktiv

signatur

The definition of insanity?

Medlem

Kul tråd om man nu gillar Cyberass
Dock har jag inga bidrag, Jag är väldigt kräsen

Medlem
Skrivet av matte89:

Holy crap!

Medlem

Vad är det här för flashback-fasoner? Pinsam nivå på trådar som denna

Medlem
Skrivet av matte89:

Är inte den där bilden rätt manipulerad?

En fråga till dig Athaleos. Vad menar du med "pinsam nivå"? Får man inte prata om rumpor eller?

Har Sean Banan hittat hit?


signatur

Out of everything I've lost, I miss my mind the most!

Medlem
Skrivet av TheShadyShader:

Har Sean Banan hittat hit?

Men seriöst nu, det är inget märkvärdigt att prata rumpor. Om folk på allvar sätter sig in i påhittade karaktärers känslor och backstory kan folk detaljstudera påhittade rumpor också.

Folk är bara så fina i kanten av sig och vågar inte erkänna att de gillar.

Medlem

Bayonetta?


signatur

| PC | Xbox One | PS5 | Oculus Quest 1 & 2 |

Medlem
Skrivet av Kimpur:

Bayonetta?

Daaayuuum

var detta oväntat ?


signatur

Now you're playing with power... NOW YOURE PLAYING WITH FUCKING SHIT, YOURE BETTER OFF FUCKING SHIT THAN FUCKING WITH THIS FUCKED UP SHIT

Medlem

Bayonettas rumpa ser ut som Samus, fast mer vältränad.

Bra att ni bidrar med bilder, MEN ni glömmer reglerna - diskussion! Inte bara dumpa en bild och sedan sticka, för då får tråden inget diskussionsvärde. Berätta istället varför ni väljer den bild ni väljer.

Och sista bilden på Lara var väl inte ens officiell?

Medlem

En bild säger väl ändå mer än tusen ord Kouhei.

Medlem
Skrivet av tuckdragon:

hahaha patetiskaste tråden ever !

+1


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem
Skrivet av Cedric:

En bild säger väl ändå mer än tusen ord Kouhei.

Iofs, men diskussionsvärdet blir lidande. Det finns ju faktiskt en hel del att säga om dom... om man vågar.

Medlem

fina grejer

Medlem

Cat woman i Arkham city, mhm.


signatur

Just an honest man in a leather mask

Ish
Medlem

signatur

"If the road ahead is long, don't turn back"

Medlem
Skrivet av Cedric:

En bild säger väl ändå mer än tusen ord Kouhei.

+1 . Själv gillar jag bayoettas fasta rumpa, men tomb raiders rumpa sticker ju ut ordentlig då den är både något att ta tag i samtidigt som att den verkar va en riktigt fast mjuk rumpa. Det var mitt bidrag till diskussionen tyvärr har jag ingen bild. återkommer om jag kommer på någon.

Medlem
Skrivet av laxan96:
Skrivet av Cedric:

En bild säger väl ändå mer än tusen ord Kouhei.

+1 . Själv gillar jag bayoettas fasta rumpa, men tomb raiders rumpa sticker ju ut ordentlig då den är både något att ta tag i samtidigt som att den verkar va en riktigt fast mjuk rumpa. Det var mitt bidrag till diskussionen tyvärr har jag ingen bild. återkommer om jag kommer på någon.

Vad tycker du om Samus och Mirandas då?

Jag tycker Mirandas rumpa är FÖR stor, dessutom hängde den på en bild i länken som Ish postade.

Föredrar man fasta rumpor är Bayonettas den bästa i tråden hittills IMO. Perfekt form, inte överdrivet stor, och inget "low center of gravity".

Fast alla föredrar ju inte fasta rumpor... haha.

Medlem

Vilket öde.... :/

Snorisarna runkar inte ens till irl kvinnor...

Lycka till med detta...


signatur

Don't argue with Idiots. They drag you down to their level and beat you with experience.

Medlem
Skrivet av Konfucius:

Vilket öde.... :/

Snorisarna runkar inte ens till irl kvinnor...

Lycka till med detta...

Det där är ungefär lika korkat som att säga att folk som lever sig in i påhittade handlingar och karaktärers liv inte pratar med folk i verkligheten.

Rumpa som rumpa för fan.

Medlem
Skrivet av Kouhei:
Skrivet av Konfucius:

Vilket öde.... :/

Snorisarna runkar inte ens till irl kvinnor...

Lycka till med detta...

Det där är ungefär lika korkat som att säga att folk som lever sig in i påhittade handlingar och karaktärers liv inte pratar med folk i verkligheten.

Rumpa som rumpa för fan.

Det där är lika korkat som att säga att tomten finns och att folk som går på medicin låtsaskompisar är verkliga.

Din rosa elenfants snabel är inte verklig, oavsett hur mycket du tror på den saken,


signatur

Don't argue with Idiots. They drag you down to their level and beat you with experience.

Medlem
Skrivet av Konfucius:
Skrivet av Kouhei:
Skrivet av Konfucius:

Vilket öde.... :/

Snorisarna runkar inte ens till irl kvinnor...

Lycka till med detta...

Det där är ungefär lika korkat som att säga att folk som lever sig in i påhittade handlingar och karaktärers liv inte pratar med folk i verkligheten.

Rumpa som rumpa för fan.

Det där är lika korkat som att säga att tomten finns och att folk som går på medicin låtsaskompisar är verkliga.

Din rosa elenfants snabel är inte verklig, oavsett hur mycket du tror på den saken,

Men vad ÄR POÄNGEN med att nämna att det inte är på riktigt när alla i tråden är fullkomligt medvetna om det och INGEN här har sagt att detta är på riktigt.

Vad är så svårt för dig att förstå eller varför ska du ens alls bry dig?

Det är så sjukt billigt att du precis gnällt på att folk är snorisar när du beter dig själv som en liten skitunge iom att droppa dryga kommenterar som är direkt nedsättande. Måste säga att du verkligen höjde ribban dära, bra jobbat.

Om du ska spela att du är bättre än "snorisarna" som gillar gamingarslen så har du misslyckats helt


signatur

Just an honest man in a leather mask

Medlem

Den här typen av trådar brukar alltid spåra ut för att sådana som du kommer in och bara ska reta upp, starta konfrontation och så blir det bråk.

Jag säger så här, ni som inte är intresserade av spelrumpor ska väl inte klicka på tråden alls. Håll er borta om ni inte gillar det. Det finns många som gillar det, och det handlar inte om finniga snorungar som många vill få det till.

Fler rumpor åt folket!

Medlem

Och folk undrar varför FZ är mansdominerat. Nåja, det är allt gnäll ni får höra från mig. Jag kryper tillbaka i mitt ide....

Inaktiv

Går folk igång på animerade rumpor!?

Medlem
Skrivet av M.Biiz:

Går folk igång på animerade rumpor!?

Jag fattar inte vad det har för betydelse om den är animerad eller ej? Kan folk börja gråta när de tar del av känslosamma stunder i en påhittad handling med påhittade och animerade karaktärer? Ja.

Sluta vara så dryga och högfärdiga. Har ni inget vettigt att säga, varför då komma in och posta massa skit?

Medlem
Skrivet av Fargo:

Och folk undrar varför FZ är mansdominerat. Nåja, det är allt gnäll ni får höra från mig. Jag kryper tillbaka i mitt ide....

Minst lika enerverande som att precis allt som minsta lilla sticker ut som manligt ska bli en diskussion om kvinnoförtryck.


signatur

Just an honest man in a leather mask

12
Skriv svar