När en bild säger mer än tusen ord...

Medlem
När en bild säger mer än tusen ord...

...så behöver jag inte skriva någonting. Ni förstår ändå

25 December 2013 är datumet vi skriver upp.

#blogg


signatur

Burn in the light.

Medlem
När en bild säger mer än tusen ord...

Tmnt?

Vad tycker ni andra om faktumet att de skall vara utomjordingar istll för mutanter? Själv har nyheten börjat lägga sig för min del.
http://www.cad-comic.com/cad/


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

Jag tycker att det kan vara uppfriskande, jag gillar när man expanderar universumet lite.


signatur

Burn in the light.

Medlem

Jag är glad över att det kommer en ny Turtles rulle men inte speciellt förtjust i att Bay är inblandad.
Så här på rak arm så känns det riktigt onödigt att göra sköldpaddorna till utomjordingar.

Medlem

Jag skulle vilja se en liten mörkare story, hatar när det ska göras barnvänligt.


signatur

Burn in the light.

Medlem

Åh nej, är Bay inblandad... då blir det en hjärndöd film som försöker ersätta en story med explosioner.

Och utomjordingar? Det känns helt fel!

Medlem

Utomjordingar känns fel. Å andra sidan så muterades de från Utroms (rasen som Krang är baserad på) bränsle/avfall or something i serietidningarna så det är ju inte helt jätte-fel, men ändå. Vill gärna se ett verk baserat på serietidningarna istället för barn-serien.

De behöver inte expandera universumet, de behöver bara visa upp den delen som mainstream-folket inte känner som t.ex. Triceratons, tidsmagiker, Orginal-Baxter, Utroms, etc

Medlem

http://www.ninjapizza.net/
Här säger de att de inte ska vara aliens... och att Kevin Eastman hjälper till med filmen! Awesome!

Medlem
Skrivet av Jonathan Liebesman:

Look, it's so funny—if everyone was such a die-hard fan, they would know that the TCRI canisters where the ooze comes from. That is alien ooze.

Heh, det vet dom flesta men det lät inte som att det var det Bay menade. Inte ens Peter Laird tolkade det på det sättet.

Medlem

Mer TMNT, prease! <3

Aliens? ser inte sköldpaddor ut så där i förstoring?


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem

Eftersom det är Michael Bay har jag inga större förhoppningar.

1
Skriv svar