Prova det svåra old-school-rollspelet Age of Decadence

Robot
Prova det svåra old-school-rollspelet Age of Decadence

Öppet beta av det, håll i dig, postapokalyptiska tillika svinsvåra retroflörtande rollspelet Age of Decadence. Tänk dig Fallout med svärd, och nu talar vi inte Oblivion.

#wasteland-2, #age-of-decadence, #iron-tower-studios


Medlem
Prova det svåra old-school-rollspelet Age of Decadence

staiblt, AVG anti-virus gav mig en stor rätt allvarlig varning när jag försökte installera spelet. Antar att det är en falsk positiv.

Inaktiv

Jag älskar rollspel av den klassiska skolan men det där såg lite väl segt ut. Om varje strid ska ta fyra minuter så kommer man nog krokna speciellt när de var så enormt fula och intetsägande. Dessutom var musiken bland det mest irriterande jag hört.

Medlem

Har lirat hela helgen. Svinkul!

Medlem

Tog mig tre försök innan jag klarade första fienden, jobbigt att man inte kunde spara innan dess, så man fick börja om varje gång =P

Medlem

wohoo ska testas, behöver ett turbaserat rpg spel


signatur

Rwa?

Medlem
Skrivet av abflex:

Jag älskar rollspel av den klassiska skolan men det där såg lite väl segt ut. Om varje strid ska ta fyra minuter så kommer man nog krokna speciellt när de var så enormt fula och intetsägande. Dessutom var musiken bland det mest irriterande jag hört.

Njae..asso - det har funnits en hel del andra spel med såna här strider (eller liknande) som varit magnefika. Forgotten Realms Serien, Krynn Serien (fanns något tyskt som var magnefikt också...ett tre delars spel..pallar inte kolla upp spelen i garderoben - men självklart har man köpt den också )


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Gillar att man kan välja vilken kroppsdel man kan attackera.
Skall hålla ögonen på detta spel.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Bra och spännande spel! Har väntat på något liknade, äkta old school rpg!

Givet köp

Medlem
Skrivet av Timotheus:

Bra och spännande spel! Har väntat på något liknade, äkta old school rpg!

Givet köp

Köp Legend of Grimrock också


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

1
Skriv svar