Färska Assassin's Creed 3-bilder

Medlem
Skrivet av KatOne:
Skrivet av cute_ninja:
Skrivet av chrisragnar:

Han börjar se något malplacerad ut med de kläderna och svärden.

han smälter ju verkligen in i sin omgivning med dom vita kläderna xD ungerfär lika bra på cammo som dom engelska soldaterna

QFT 2+

Tycker det är så jävla löjligt att han har samma kläddesign, tyg etc som hans släkting på andra sidan jorden, i Italien, under renässansen. Han borde ha paltor sydda av bisonhudar och inte artisaner från venedig för i helvete. Han passar inte in för FEM ÖRE.

Klicka på bilderna så det blir större. Ser faktiskt ut som att det är hudar färgade kritvita. Ser inte alls ut som kläderna från tidigare spel. Förutom utformningen då. Sedan.. ofta att Altair passade in i sin vita rock på gatorna i Jerusalem Han såg ut som en ensam maräng på en gigantisk tårta av choklad.

Medlem

Lite OT.
Men finns det bra filmer som utspelar sig i den tiden?
Enda jag kommer på är patrioten.

Medlem
Skrivet av pierreB:

Förstår inte att denna serien kan va så populär, jag köpte assassins creed 1 på psn för 90 spän, kändes som jag blev blåst, var kul första uppdraget sen upprepar det sig ju bara om och om igen.
Men hoppas det glädjer fansen där ute med yttligare en uppföljare

Första håller jag med om, den var riktigt meh med grymt mycket upprepningar. Men tvåan är enligt mig ljusår bättre. Där fick de till det som ettan skulle ha varit, och det är ett riktigt bra spel med många gånger mer variation samt bättre berättad historia.


signatur

Videomupp

Medlem
Skrivet av TexN:

Lite OT.
Men finns det bra filmer som utspelar sig i den tiden?
Enda jag kommer på är patrioten.

The Last of the Mohicans går att klämma in då ACIII: "Set between the years 1753 and 1783..."


signatur

In peace, sons bury their fathers, in war, fathers bury their sons.

Medlem
Skrivet av Dizzz:
Skrivet av KatOne:
Skrivet av cute_ninja:
Skrivet av chrisragnar:

Han börjar se något malplacerad ut med de kläderna och svärden.

han smälter ju verkligen in i sin omgivning med dom vita kläderna xD ungerfär lika bra på cammo som dom engelska soldaterna

QFT 2+

Tycker det är så jävla löjligt att han har samma kläddesign, tyg etc som hans släkting på andra sidan jorden, i Italien, under renässansen. Han borde ha paltor sydda av bisonhudar och inte artisaner från venedig för i helvete. Han passar inte in för FEM ÖRE.

Klicka på bilderna så det blir större. Ser faktiskt ut som att det är hudar färgade kritvita. Ser inte alls ut som kläderna från tidigare spel. Förutom utformningen då. Sedan.. ofta att Altair passade in i sin vita rock på gatorna i Jerusalem Han såg ut som en ensam maräng på en gigantisk tårta av choklad.

och nu är han en ensam maräng i gröna skogar xD


signatur

always use the nubs for cover

12
Skriv svar