Fz's Mass Effect 3 Tävling, leveranstid?

Medlem
Fz's Mass Effect 3 Tävling, leveranstid?

Som titeln säger, jag undrar hur lång leveranstiden är på saker man vinner?
För jag vann ME3 tävlingen [http://www.fz.se/artiklar/nyheter/20120313/mass-effect-3-tavl...] för snart 2 veckor sedan och har inte sett skymten av vare sig avi eller paket, så har det blivit något fel eller är det posten som strular.
Mina personuppgifter stämmer så felet ligger inte där.

Medlem

Du kanske ska kontakta FZ om detta.

Att skriva detta här är som att gå ut på balkongen och skrika ut "varför funkar inte mitt varmvatten", när du egentligen ska ringa rörmokaren...


signatur

En demonstration: Demon.
Ett demonstrations-ex: Demot.

Frilansare

Hej!

Leveransen till oss blev sen, vilket tyvärr drabbat er vinnare. MEN, priset skickas idag, så du borde ha det inom ett par dagar!

Medlem

Äsh Motbevisa mig inte på det viset


signatur

En demonstration: Demon.
Ett demonstrations-ex: Demot.

Medlem
Medlem

De glömde


signatur

The best subjects are always people, who never fail to amaze me by their unpredictability.

Medlem

Ja, då skriver jag här igen.
Det har gått lite mer än 2 veckor sedan sist och jag har inte fått någonting än,
förutom ett mail från Lion Martinez "BioWare Community Coordinator, Nordics" fredagen den 30 mars.
Där det stod "" Vi har precis fått in ditt Vault Case och kommer skicka det så fort vi kan. Tack för ditt tålamod! "",
så jag undrar hur är leverans vägen?
Ni skickade paketet den 26:e mars medans en kille från bioware säger att de just fått in paketet den 30:e mars och ska skicka det snart och det var ca 1.5 veckor sedan.
Så något är lite galet här eller brukar några dagar vara 2 veckor eller har paketen nu försvunnit ?
PS: detta inlägg är inte menat att vara anklagande på någe viss, utan frågande.
mvh Johan

Medlem

Skulle inte förvåna mig om posten slarvat bort det med tanke på vilken meritlista jag kan visa upp å deras vägnar..

Det kommer nog dock. Säkert bara nåt administrations-fel.


signatur

Motivator's Lifestyle. Athletic Martyr. Build your own foundation.

Redaktör
Skrivet av Morhaxvith:

Ja, då skriver jag här igen.
Det har gått lite mer än 2 veckor sedan sist och jag har inte fått någonting än,
förutom ett mail från Lion Martinez "BioWare Community Coordinator, Nordics" fredagen den 30 mars.
Där det stod "" Vi har precis fått in ditt Vault Case och kommer skicka det så fort vi kan. Tack för ditt tålamod! "",
så jag undrar hur är leverans vägen?
Ni skickade paketet den 26:e mars medans en kille från bioware säger att de just fått in paketet den 30:e mars och ska skicka det snart och det var ca 1.5 veckor sedan.
Så något är lite galet här eller brukar några dagar vara 2 veckor eller har paketen nu försvunnit ?
PS: detta inlägg är inte menat att vara anklagande på någe viss, utan frågande.
mvh Johan

Hallå Johan,

Hemskt ledsen för att det dröjer, jag fick veta att du skulle ha fått grejerna för flera veckor sedan. Jag tar genast tag i det.

Mvh
Tomas

Uppdatering: priserna ska ha skickats i dag så du bör ha det i morgon.


signatur
Medlem

Jag fick ett packet i torsdags som jag hämtade ut men jag öppnade inte det förens i kväll(fredag) och det inne höll ett vault case (framstycke, bakstycke och lite skruvar) samt ett kort med dlc-paketet "Reinforcement Pack" men som det stod i tävlings texten

Citat:

Förstaristagaren får ett exemplar av spelet (till PS3 eller Xbox 360) och nämnda N7 Vault Case, ett paket som ger din konsol nytt utseende, förser dig med dlc-paketet Reinforcement Pack, ett headset, med mera.

så medföljede inte det något headset, men det står inte heller att det ska finnas i kartongen,
utan en hållare för ett par headset vilket jag inte bryr mig om (gissar att det bara är tryckfels-nisse som har varigt framme) men...
Det fanns inget spel i lådan?
Det står inte på Vault Case kartongen att det ska med följa något spel inuti den, så spelet borde
ha legat i det stora paketet eller sändes det separat ?

Hur som helst så vill jag tacka för Vault Case'et.
men undrar hur det går med spelet

Redaktör

Det var då märklgit vad krångligt det ska vara att få iväg rätt prylar... Jag pratar med personen som skickade dem, ber åter om ursäkt för att det krånglar.

Edit: headsetet kanske inte ingår, kan vara jag som förstått fel när jag skrev tävlingstexten (ledsen för det). Men spelet ska du givetvis få.

/Tomas


signatur
Medlem

Då som ett sista inlägg i denna tråd,
jag fick hem Mass Effect 3 idag.
Tackar så mycket!

Redaktör

Det bar baske mig på tiden. Jag ber tusen gånger om ursäkt för att det dröjt så länge, hoppas nu verkligen att spelet är plåster på väntesåren!


signatur
Medlem

Väntesår, är de typ sittsår eller liggsår?


signatur

Motivator's Lifestyle. Athletic Martyr. Build your own foundation.

Redaktör
Skrivet av r3lev4nt:

Väntesår, är de typ sittsår eller liggsår?

Det är upp till sårtagaren.


signatur
1
Skriv svar