MLG Winter Champs – Finaldagen

Robot
MLG Winter Champs – Finaldagen

Extremt välspelade dueller och dramatiska matchbilder var ett par av ingredienserna när den stora Starcraft II-turneringen avgjordes.

#starcraft-ii-wings-of-liberty


Medlem
MLG Winter Champs – Finaldagen

MarineKing, very nice.


signatur

This little light of mine, i'm gonna let it shine. Let it shine, let it shine, let it shine.

Medlem

Inte direkt överraskande att Naniwa slår ut MC


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

Såg inte finalerna igår blev lite för sent men fan det är en fröjd o se DRG och MarineKing spela, men är ju nåt speciellt när Huk och andra västerlänningar kommer in lyckas slå ut top-korean efter top-korean. E-sport, so fucking good <3


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Behöver Zerg en buff, eller vill folk bara inte spela dem?
Ser aldrig Zerg i slutspel :S

Medlem
Skrivet av Psykopatmullvad:

Behöver Zerg en buff, eller vill folk bara inte spela dem?
Ser aldrig Zerg i slutspel :S

DRG spelade i slutspel (spelade finalen mot MKP), han är just nu världens bästa Zerg brukar man säga. Han har även vunnit GSL.


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem
Skrivet av Psykopatmullvad:

Behöver Zerg en buff, eller vill folk bara inte spela dem?
Ser aldrig Zerg i slutspel :S

Oftast vinner koreaner och koreaner verkar föredra Terran. Men som mosloa1 påpekade, DRG är zerg och är grym.


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem

Jag fick gåshud när jag såg finalen. De är verkligen skickliga spelare. Grattis till MarineKingPrime.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Någon som vet var man kan hitta VoD:s från turneringen? Mer specifikt svenskarnas matcher och finalen?

Medlem
Skrivet av Carrrl:

Någon som vet var man kan hitta VoD:s från turneringen? Mer specifikt svenskarnas matcher och finalen?

MLG kan vara lite sega med voddar men tips från coachen: Kolla på tävlingens hemsida? Du vet Master League Gaming?


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem
Skrivet av Wardancer:
Skrivet av Carrrl:

Någon som vet var man kan hitta VoD:s från turneringen? Mer specifikt svenskarnas matcher och finalen?

MLG kan vara lite sega med voddar men tips från coachen: Kolla på tävlingens hemsida? Du vet Master League Gaming?

Tack för svaret angående segheten. Jag finner de nämligen inte när jag söker. Det spydiga "coachtipset" väljer jag att låta passera utan replik.

Medlem
Skrivet av Wardancer:
Skrivet av Carrrl:

Någon som vet var man kan hitta VoD:s från turneringen? Mer specifikt svenskarnas matcher och finalen?

MLG kan vara lite sega med voddar men tips från coachen: Kolla på tävlingens hemsida? Du vet Master League Gaming?

Tips från coachen: MLG, du vet Major League Gaming.

1
Skriv svar