Bli vem du vill i The Secret World

Robot
Bli vem du vill i The Secret World

En ny trailer från det norskutvecklade MMO:t The Secret World visar "freeform progression" – friheten att bli precis vad du vill.

#the-secret-world, #funcom


Medlem
Bli vem du vill i The Secret World

Är det bara för mig som länken "FZ:s skribent är försiktigt optimistisk till The Secret World" går till exakt samma artikel?

För övrigt är det här det första jag hör om det här spelet och jag gillar stilen! Det här ska följas.

Medlem

Kan väl bli riktigt grymt! Ända mmo spel som ser ut som nutid?


signatur

Linux is not user-friendly. It _is_ user-friendly. It is not ignorant-friendly and idiot-friendly

Medlem
Skrivet av forzo:

Är det bara för mig som länken "FZ:s skribent är försiktigt optimistisk till The Secret World" går till exakt samma artikel?

För övrigt är det här det första jag hör om det här spelet och jag gillar stilen! Det här ska följas.

Tack för påpekandet! Det är fixat nu. Länken går till vår förhandstitt.

Medlem

500 skills, och jag är ytterst tveksam till att ens hälften av dem kommer ha någon signifikans efter en veckas spelande. Det kommer finnas ett par builds som är bättre och dem kommer folk spela med .. Meeen jag kan ha fel, det ser helt klart intressant ut !

Medlem
Skrivet av Famest:

500 skills, och jag är ytterst tveksam till att ens hälften av dem kommer ha någon signifikans efter en veckas spelande. Det kommer finnas ett par builds som är bättre och dem kommer folk spela med .. Meeen jag kan ha fel, det ser helt klart intressant ut !

mmh, lite som i guild wars, där hade man ju till och med skills som va exakt likadana förutom namnet och själva bilden och där va de ju alltid "speciella" builds som alla körde med....
men vi får väll se, kanske kan bli najs endå

Medlem

Age of conan såg ju oxå intressant ut....

Medlem

Secret World verkar lustigt nog vara ett spel där jag är mer intresserad av själva världen än spelandet i sig. Lovecraft-stuket ger mig otrolig mersmak, men dessvärre så lär det inte funka på min nu 3 år gamla laptop (den började inte sin bana som ett riktigt grafikmonster heller...). Håller på och jobbar på en uppsats om Lovecraft-adaptioner nu (om det går vägen får vi väl se), så att det fortfarande förekommer nya sätt att angripa mytosen tycker jag är fantastiskt! Hoppas det går bättre för Funcom den här gången.


signatur
Medlem

tycker spelet verkar lite snuskigt, i gameplay videon de visade upp senast så moddade de sin "Hammer" till "penetrating dmg" och anföll npcer bakifrån..


signatur

Dear Developers. Rock is overpowered, please nerf.
Paper is fine. Yours truly, ~ Scissors

Medlem

Uscha, tror inte detta blir något bra tyvärr. Bra idéer kanske men det räcker nog tyvärr inte.

Medlem

Faktiskt det enda mmo spelet jag kan tänka mig att lira, är så less på alla kloner,alver och pilbågar. Föjt detta spel 4 år nu är kul att man snart får testa det, hoppas det blir lyckat.. om inte för min skull men då för Funcom.

Medlem

Hoppas att det här blir bra... annars blir det väl D3 för hela slanten under den närmsta överskådliga tiden. Häxdoktor hade jag nog tänkt mig, hela, debuffa närstrid för självförsvar.

1
Skriv svar