Nytt material för Anno 2070 släppt

Robot
Nytt material för Anno 2070 släppt

I det nya dlc:et Global Distrust ska du ta dig igenom finanskrisen genom att utnyttja jordens resurser ännu hårdare än tidigare. Allt för att tjäna pengar och göra Global Trust starkare.

#bluebyte, #anno-2070


Medlem
Nytt material för Anno 2070 släppt

Nice, lite mer detaljer och datum hade dock varit väldigt trevligt.


signatur

I think I am, therefore I am. I think.

Medlem
Medlem

Priset på world events är gratis men du kan köpa sakerna du låser upp från dem om du inte vill eller orkar spela igenom world eventet. Och enligt Steam så är sakerna släppta redan. Är inte hemma just nu så jag kan inte konfirmera det dock.

Medlem

som en helt o relaterad kommentar jag äger anno 2070 och undra var man kan ladda ner det nånstans...uppgraderade datorn för ett tag sen, sparar inga skivor har bara key kvar...

*non steam version aka uplay

Medlem
Skrivet av Heavenlaid:

Och pris

Priset är krångligt. Du kan betala cirka 35 kronor för själva banan eller så kan du betala 65 kronor för banan + extra kosmetiska godbitar. Eller så kan du betala 8 kronor extra för att låsa upp en extra grej utan att spela world event. Phew.

Skrivet av fluffmajster:

som en helt o relaterad kommentar jag äger anno 2070 och undra var man kan ladda ner det nånstans...uppgraderade datorn för ett tag sen, sparar inga skivor har bara key kvar...

*non steam version aka uplay

Kontakta Ubisofts support.

Inaktiv

Nice!
Detta spelet är ju så sjukt PC anpassat så man blir kåt.

Riktigt kul är det också, ett av de bättre strategispelen på länge och måste säga att det överträffade mina förväntningar och ju mer man lira desto bättre blir det. Och nu har vi andra vågen av DLC också, mums!

Hoppas på mer World Events!
Det är ganska kul att man ingame kan rösta på de olika sidorna och därigenom få tillgång till olika bonusar. Utöver kommer även bonusuppdrag (som ändå är ganska stora och långa) i form av World Events (gratis) som communityt ska utföra tillsammans.

Sen att dom lagt till mer smågrejer i skirmish än vad som finns i kampanjen är mysigt. Hoppas verkligen att detta har blivit en storsäljare för det är magiskt.

Medlem
Skrivet av fluffmajster:

som en helt o relaterad kommentar jag äger anno 2070 och undra var man kan ladda ner det nånstans...uppgraderade datorn för ett tag sen, sparar inga skivor har bara key kvar...

*non steam version aka uplay

Ja, det finns det.

Inaktiv

Av någon anledning kan man nu köpa DLC ingame för USD istället för brittiska pund, vet inte varför men det är ju bra

1
Skriv svar