Starbreeze jobbar på gratisspel

Robot
Starbreeze jobbar på gratisspel

Spelstudion avslöjar att de jobbar på ett spelprojekt som ska bli "free 2 play".

#nyhetstips, #starbreeze


Medlem
Starbreeze jobbar på gratisspel

"gratis"


signatur

//Peace out

Medlem
Medlem

Oh god please no!

Medlem

Ser fram emot, och önskar våra inhemska utvecklare lycka till.

CFW
Medlem

Fantastiskt jobb med FPS Syndicate, vågar man föreslå ett Baldur's Gate FPS eller ett Total War FPS eller t.o.m. ett Diablo FPS (alla naturligtvis med F2P)

keep the good times rollin' there, pfft

Medlem

Tänkte spela Syndicate för att stödja en svensk spelstudio, såg att FOVen låg på 55. Jag sket i det.

Inaktiv

Lol köpte mina första aktier någonsin innan dom var klara med Syndicate för tänkte yeah det här måste ju gå hur bra som helst. FAIL! Skiten rasade med 50% då dom kickade folk och fortsatte nedåt då hypen dog.

Sen väntar man på p13 och hoppas att det kan göra något, vad man får reda på är att det är något spelprojekt med Josef Fares och sen då det här gratisgrejen

:/

Fuuuuuuuuuuuuuuuu

Medlem

Kan dom inte göra klart det gamla Enclave som det var tänkte från början?


signatur

40-årig tjock och matälskande ninja från västkusten.

Medlem

f2p.p.p.p.pay


signatur

Sökes Utrotad: Ljust media-tbord (svarta bokstäver obelyst)
Org.105 swe ej platt | 7 dedikerade mediaknappar | USB-sladd.

Inaktiv

hatar free 2play spel. finns massor med tuffa saker som man måste betala med riktiga pengar om man vill ha dåm

Medlem
Skrivet av KEBAB TURKEN:

hatar free 2play spel. finns massor med tuffa saker som man måste betala med riktiga pengar om man vill ha dåm

Jag förstår att folk lätt hoppar på hata-pay-to-win-system men de har ju inte ens berättat hur det kommer fungera ännu.
Hatar du TF2 också?

Medlem
Skrivet av Gagoff:
Skrivet av KEBAB TURKEN:

hatar free 2play spel. finns massor med tuffa saker som man måste betala med riktiga pengar om man vill ha dåm

Jag förstår att folk lätt hoppar på hata-pay-to-win-system men de har ju inte ens berättat hur det kommer fungera ännu.
Hatar du TF2 också?

han är jue medlem på FZ . Något lär han ju hata


signatur

Kan ej skriva åäö

Medlem

Free to play, pay to enjoy.

Nej, tack!

Medlem

Free 2 play är en smitta som sprider sig och infekterar fler och fler utgivare. F2P är totalt värdelöst!!

Skrivet av Jimpa_31:
Skrivet av Gagoff:
Skrivet av KEBAB TURKEN:

hatar free 2play spel. finns massor med tuffa saker som man måste betala med riktiga pengar om man vill ha dåm

Jag förstår att folk lätt hoppar på hata-pay-to-win-system men de har ju inte ens berättat hur det kommer fungera ännu.
Hatar du TF2 också?

han är jue medlem på FZ . Något lär han ju hata

Alltid finns det bakåtsträvare

Marknaden styr vad utvecklarna fokuserar på. Just nu säger den att folket vill ha nya affärsmodeller.

Medlem
Skrivet av Jimpa_31:
Skrivet av Gagoff:
Skrivet av KEBAB TURKEN:

hatar free 2play spel. finns massor med tuffa saker som man måste betala med riktiga pengar om man vill ha dåm

Jag förstår att folk lätt hoppar på hata-pay-to-win-system men de har ju inte ens berättat hur det kommer fungera ännu.
Hatar du TF2 också?

han är jue medlem på FZ . Något lär han ju hata

Tillåt mig köra en lorry/yrrol :
Tänkte inte på det...

Medlem

Free 2 play spel suger, dom säger att det är Free (gratis) men sen kostar det för att man ska kunna spela på riktigt man måste köpa tillägg o skit

Medlem

Free 2 play eller månadskostnad, eller vanliga spel, man får ändå betala extra i slutänden. Antingen ska du köpa guld eller gear, betala för DLC, kartor, expansioner eller bara vapnen du vill använda.

Finns väldigt få "kompletta" spel idag, de flesta är "pay 2 play, pay even more to win" :/

1
Skriv svar