Hårdvaruskribenter sökes!

Robot
Hårdvaruskribenter sökes!

FZ söker duktiga och drivna frilansskribenter som kan sin hårdvara. Är du rätt person? Ansök nu!


Medlem
Hårdvaruskribenter sökes!

Heltid, deltid? Måste vara på plats?

Frilansare

Frilans. Stockholm.

Medlem
Medlem

Coolt. Skulle absolut vara intressant!


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Medlem

Vet inte riktigt om FZ ska satsa på det här då det redan finns en sida som är ypperlig för hårdvara som nog ej behövs nämnas vid namn.

Medlem

skadar inte att prova

Medlem
Skrivet av ne0m:

Vet inte riktigt om FZ ska satsa på det här då det redan finns en sida som är ypperlig för hårdvara som nog ej behövs nämnas vid namn.

Tror nog mer att det handlar om kringutrustning.

Inaktiv

Hmm, tror nog SweClockers gör detta bättre om jag ska vara helt ärlig.

Medlem

Kan se hur FZ kan slå sig in på Hårdvara specifikt för "Gaming" dock tror jag inte FZ konkurerar med SweC när det gäller allt runt omkring. ungefär så som SweC inte har nån chans när det kommer till Spel

Medlem

FZ har ju redan en sådan avdelning, detta handlar nog mer om att de vill kunna recensera mer tillbehör än de gör idag eller att de vill ha en person som enbart sysslar med detta eller något i den stilen.

Medlem

ska bli trevligt att få se lite tester i framtiden

Medlem

Vore kul, synd att man är Finne och usel på att skriva.

Medlem

Åh, detta hade varit riktigt, riktigt skoj. Tyvärr inte i rätt område..

Lycka till och ser fram emot att läsa om hårdvara här på FZ


signatur

Mvh,
Michael Claesson

Medlem
Skrivet av MonsterGuden:

Heltid, deltid? Måste vara på plats?

Är man "frilans" så har man ingen fast anställning.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

Frilans men man måste bo på sviges baksida?


signatur

The best subjects are always people, who never fail to amaze me by their unpredictability.

Medlem

hmmm intressant ni tar möjligen inte emot 14åringar?

Medlem
Skrivet av mackemong:

hmmm intressant ni tar möjligen inte emot 14åringar?

Kan du ditt skit. är allt möjligt!

Medlem
Skrivet av mackemong:

hmmm intressant ni tar möjligen inte emot 14åringar?

Det är jag övertygad om att de gör. Bor du i Stockholmsområdet, har ett brett kontaktnät? Har du ett CV och arbetsprover att presentera? Kan du göra detta, ska du inte ansöka om ett jobb som frilansjournalist, du ska geniförklaras och tjäna din första miljon vid 15.


signatur

This little light of mine, i'm gonna let it shine. Let it shine, let it shine, let it shine.

Medlem
Skrivet av Maguz:
Skrivet av mackemong:

hmmm intressant ni tar möjligen inte emot 14åringar?

Det är jag övertygad om att de gör. Bor du i Stockholmsområdet, har ett brett kontaktnät? Har du ett CV och arbetsprover att presentera? Kan du göra detta, ska du inte ansöka om ett jobb som frilansjournalist, du ska geniförklaras och tjäna din första miljon vid 15.


signatur

The best subjects are always people, who never fail to amaze me by their unpredictability.

Medlem
Skrivet av bjosarn:
Skrivet av MonsterGuden:

Heltid, deltid? Måste vara på plats?

Är man "frilans" så har man ingen fast anställning.

Jag tror han menar "livegen".

Medlem

Drömjobbet. Dock bor jag i Örebro och har ett obefintligt kontaktnät :/

Inaktiv

Bor tyvärr inte i stockholm


signatur

a"C"RED -

Medlem

Hade varit kul om jag varit mer insatt, men tyvärr är jag inte detta

Btw, jävligt trött inställning med "sweclockers gör det bättre"... ska man resonera på det sättet så kan man ju lika gärna lägga ner alla recensionssidor över huvud taget, och låta typ IGN sköta allt. Eller varför inte skrota all sorts konkurrens, vilken bra idé!

Skrivet av Folkeryd:

Kan se hur FZ kan slå sig in på Hårdvara specifikt för "Gaming" dock tror jag inte FZ konkurerar med SweC när det gäller allt runt omkring. ungefär så som SweC inte har nån chans när det kommer till Spel

Detta är den mest konstruktiva kommentaren gällande ovanstående ämne. (Y)

Inaktiv
Skrivet av Xzander:

Hade varit kul om jag varit mer insatt, men tyvärr är jag inte detta

Btw, jävligt trött inställning med "sweclockers gör det bättre"... ska man resonera på det sättet så kan man ju lika gärna lägga ner alla recensionssidor över huvud taget, och låta typ IGN sköta allt. Eller varför inte skrota all sorts konkurrens, vilken bra idé!

Skrivet av Folkeryd:

Kan se hur FZ kan slå sig in på Hårdvara specifikt för "Gaming" dock tror jag inte FZ konkurerar med SweC när det gäller allt runt omkring. ungefär så som SweC inte har nån chans när det kommer till Spel

Detta är den mest konstruktiva kommentaren gällande ovanstående ämne. (Y)

Med tanke på att spel forumet på sweclockers är det mest aktiva på sidan (till skillnad från här) så skulle jag våga påstå att om de ville skulle de nog kunna börja med spel ala FZ.


signatur

a"C"RED -

Medlem
Skrivet av darknshy:
Skrivet av Xzander:

Hade varit kul om jag varit mer insatt, men tyvärr är jag inte detta

Btw, jävligt trött inställning med "sweclockers gör det bättre"... ska man resonera på det sättet så kan man ju lika gärna lägga ner alla recensionssidor över huvud taget, och låta typ IGN sköta allt. Eller varför inte skrota all sorts konkurrens, vilken bra idé!

Skrivet av Folkeryd:

Kan se hur FZ kan slå sig in på Hårdvara specifikt för "Gaming" dock tror jag inte FZ konkurerar med SweC när det gäller allt runt omkring. ungefär så som SweC inte har nån chans när det kommer till Spel

Detta är den mest konstruktiva kommentaren gällande ovanstående ämne. (Y)

Med tanke på att spel forumet på sweclockers är det mest aktiva på sidan (till skillnad från här) så skulle jag våga påstå att om de ville skulle de nog kunna börja med spel ala FZ.

Det tror jag säkert, min poäng var snarare sådan att bara för att sweclockers finns så varför skulle inte FZ kunna satsa lite på sin hårdvarusektion? Jag själv tycker mycket om sweclockers, men skulle inte ha något emot att det skrivs mer om hårdvara här på FZ.

1
Skriv svar