Kent är tillbaka!

Skägg.
10 Chambers
Kent är tillbaka!

Efter två mediokra, för att inte säga smått urusla album, verkar Kent ha hittat tillbaka till soundet jag lärde mig att älska för så många år sedan.

#blogg


signatur
Medlem
Kent är tillbaka!

Åh! Äntligen!


signatur

Motivator's Lifestyle. Athletic Martyr. Build your own foundation.

Kent är väl okej, men jag irriterar mig lite på att killen jämt sluddrar sig igenom texterna. Jag har allvarliga problem att begripa mer än refrängen i låten du youtubade.

Medlem

Hah, det.. Typ ingår lite i deras stil kanske... Kanske.


signatur

Motivator's Lifestyle. Athletic Martyr. Build your own foundation.

Skägg.
10 Chambers

Berg har nog aldrig sjungit helt rent


signatur
Medlem

Det finns två svenska artister som jag aldrig har förstått varför de är så kända som de är, den första är Håkan Hellström och nummer två är Kent.

Men kudos till dem för att de envisas med att sjunga på svenska!

Medlem

Du kan ju inte bara totalsåga röd! Måste försvara Röd som i alla fall är bättre än tillbaka till samtiden. Fast jag håller med om att det låter så mycket bättre än den senaste plattan

Medlem

Finanskriser, bensinpriser, statlig utrotning av hotade arter, melodifestivaler, Saabs undergång, Djurgårdens insatser i svensk hockey, Terra Nova läggs ner, Colin Ferrell ska spela Arnold i remake, Sverige luras sälja plutonium till utländsk krigsmakt och jorden går under i december...

Trodde det inte kunde bli värre men så kom Kent....

Skägg.
10 Chambers

Jag gillade delar av röd när de körde live i New York men på plattan var den sunk.

Makkek, inte svära i kyrkan!


signatur
1
Skriv svar