Sniper: Ghost Warrior-utvecklarna gör free-to-play-FPS

Robot
Sniper: Ghost Warrior-utvecklarna gör free-to-play-FPS

Pc-exklusiv gratisskjutare med Unreal Engine 3 under huven, kan det vara något?

#sniper-ghost-warrior, #city-interactive, #world-of-mercenaries


Medlem
Sniper: Ghost Warrior-utvecklarna gör free-to-play-FPS

Japp, onekligen en ståtlig Lama. När beräknas vi få mer info om den? ^^

Skrivet av Grumbledock:

Japp, onekligen en ståtlig Lama. När beräknas vi få mer info om den? ^^

Åh, jag trodde aldrig att någon skulle fråga! Laman ifråga skymtades senast 2009 i Perus högland, mer info om laman och omständigheterna kring bilden läser du här. Det är en vanlig missuppfattning att lamor bara kan användas som packåsnor, men faktum är att man kan ha hopptävlingar med dem också. Klart fascinerande djur, det där.

Medlem
Inaktiv

City Interactive håller alltså på med Sniper GW 2, Enemy Front och nu en Mulitplayer-FPS samtidigt? Ja det bådar ju jävligt gott - särskilt som företaget ifråga har ett tämligen tveksamt track record redan som det är. Men hoppet är det sista som överger människan!

Medlem

är det bara jag eller har det spårat ut lite dom senaste åren med alla mmo's och olika f2p spel ? =_= och en sak till, SLÄPP GW2 NÅN SATANS GÅNG JAG HAR VÄNTAT I FLERA ÅR =( alla som spelat guildwars sen det kom ut borde ha en 70% större chans att få en beta nyckel liksom ^^


signatur

always use the nubs for cover

Medlem

Free 2 play spel brukar suga för man ska alltid behöva köpa saker för att få ut allt av spelet.

Medlem

Det tråkiga med laman är att de har samma tråkiga vana att spotta som kameler o dromedarer.
Mycket otrevligt! Men är annars ett trevligt djur när man vant sig vid lukten.


signatur

Online 92 and still online!
PC the real thing for gamers.

Medlem

UE3... hoppas det är Samaritan grafik hue hue hue. (did i do it right?)

Medlem

Meh...??

Det är ju min förrymda lama Albert, som jag saknat honom.
100:- spänn i hittelön till den som ger mig Albert tbx


signatur

Don't argue with Idiots. They drag you down to their level and beat you with experience.

Inaktiv

snart finns bara free 2play spel

1
Skriv svar