Nya South Park-spelet släpps på fredag

Robot
Nya South Park-spelet släpps på fredag

Ginger-kidsen anfaller i co-op-plattformaren South Park: Tenorman's Revenge!

#south-park-tenormans-revenge, #war-of-the-worlds, #ocean-interactive


Medlem
Nya South Park-spelet släpps på fredag

Kan ju vara värt att tillägga att detta inte är de officiella spelet som ska släppas nu i sommar

Va? Spelet är i allra högsta grad officiellt... eller hur menar du nu?

Medlem
Skrivet av Sebastian Lind:

Va? Spelet är i allra högsta grad officiellt... eller hur menar du nu?

South Park: The Game, knäppis

Minns jag inte helt fel så var det till och med självaste Matt och Trey som uppsökte Obsidian, och har vad jag uppfattat det som jobbat väldigt nära Obsidian för att se till så det verkligen blir South Park

Det här spelet känns ju däremot mest bara som en dålig kopia

Skrivet av Bojkott:
Skrivet av Sebastian Lind:

Va? Spelet är i allra högsta grad officiellt... eller hur menar du nu?

South Park: The Game, knäppis

Minns jag inte helt fel så var det till och med självaste Matt och Trey som uppsökte Obsidian, och har vad jag uppfattat det som jobbat väldigt nära Obsidian för att se till så det verkligen blir South Park

Det här spelet känns ju däremot mest bara som en dålig kopia

Haha, I don't know about that. Oavsett hur du känner inför spelet eller ej så är det per definition officiellt eftersom det har South Park-licensen. Sen kan man tycka vad man vill om titeln ifråga. Ett spel blir inte mer officiellt bara för att ursprungsskaparna (möjligen) är mer involverade i produktionen.

Medlem
Skrivet av Sebastian Lind:
Skrivet av Bojkott:
Skrivet av Sebastian Lind:

Va? Spelet är i allra högsta grad officiellt... eller hur menar du nu?

South Park: The Game, knäppis

Minns jag inte helt fel så var det till och med självaste Matt och Trey som uppsökte Obsidian, och har vad jag uppfattat det som jobbat väldigt nära Obsidian för att se till så det verkligen blir South Park

Det här spelet känns ju däremot mest bara som en dålig kopia

Haha, I don't know about that. Oavsett hur du känner inför spelet eller ej så är det per definition officiellt eftersom det har South Park-licensen. Sen kan man tycka vad man vill om titeln ifråga. Ett spel blir inte mer officiellt bara för att ursprungsskaparna (möjligen) är mer involverade i produktionen.

Det kanske har South Park-licens, uppenbart :), men efter War of the Worlds så har jag inge större förtroende för dom. Spelet i sig kanske inte blir mer officiellt rent namnmässigt, men om skaparna är involverad i utvecklingen så kan man ju räkna med högklassigt South Park Jag kommer fortfarande ihåg när det släpptes en hel rad med olika South Park spel i slutet på 90-talet, och hur fruktansvärt dåliga dom va. Och dessa spel hade Matt och Trey ytterst lite med att göra. Därför ser jag det bara som ett plus att dom är delaktiga den här gången.

Skrivet av Bojkott:
Skrivet av Sebastian Lind:
Skrivet av Bojkott:
Skrivet av Sebastian Lind:

Va? Spelet är i allra högsta grad officiellt... eller hur menar du nu?

South Park: The Game, knäppis

Minns jag inte helt fel så var det till och med självaste Matt och Trey som uppsökte Obsidian, och har vad jag uppfattat det som jobbat väldigt nära Obsidian för att se till så det verkligen blir South Park

Det här spelet känns ju däremot mest bara som en dålig kopia

Haha, I don't know about that. Oavsett hur du känner inför spelet eller ej så är det per definition officiellt eftersom det har South Park-licensen. Sen kan man tycka vad man vill om titeln ifråga. Ett spel blir inte mer officiellt bara för att ursprungsskaparna (möjligen) är mer involverade i produktionen.

Det kanske har South Park-licens, uppenbart :), men efter War of the Worlds så har jag inge större förtroende för dom. Spelet i sig kanske inte blir mer officiellt rent namnmässigt, men om skaparna är involverad i utvecklingen så kan man ju räkna med högklassigt South Park Jag kommer fortfarande ihåg när det släpptes en hel rad med olika South Park spel i slutet på 90-talet, och hur fruktansvärt dåliga dom va. Och dessa spel hade Matt och Trey ytterst lite med att göra. Därför ser jag det bara som ett plus att dom är delaktiga den här gången.

Haha, jag gick på en ordentlig nit när jag köpte ett South Park-FPS till Nintendo 64. Det var verkligen helt värdelöst, har sällan blivit så besviken på ett spelköp. Men det var på den tiden när man var ung och oförståndig. (well, ännu värre än idag ivf)

Medlem

"Haha, jag gick på en ordentlig nit när jag köpte ett South Park-FPS till Nintendo 64. Det var verkligen helt värdelöst, har sällan blivit så besviken på ett spelköp. Men det var på den tiden när man var ung och oförståndig"

Känner igen det där allt för väl. Köpte själv pc utgåvan för 500 riksdaler, haha! Fyfan va bortkastade pengar !


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Moderator | Testpilot

Som sagt är detta inte det "South park The game" som skaparna är med själva och skapar och som ska vara ett RPG och är utvecklat av obisidian.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Det här hade ju varit awesome nyheter om de ankommit i slutet på -90 talet ? känns så fruktansvärt urvattnat och sunkigt idag så man vet inte om man ska skratta eller gråta.

säkert skithäftigt för någon som inte hänger med i svängarna

Medlem
Skrivet av Sebastian Lind:

Haha, jag gick på en ordentlig nit när jag köpte ett South Park-FPS till Nintendo 64. Det var verkligen helt värdelöst, har sällan blivit så besviken på ett spelköp. Men det var på den tiden när man var ung och oförståndig. (well, ännu värre än idag ivf)

Jag älskade det spelet när jag var liten, om vi tänker på samma. Hade det på dator, men det hängde sig var 15e minut, så man var tvungen att spela fort som fan om man ville komma vidare, haha.

1
Skriv svar