Xbox Live används mest till annat än spel

Robot
Xbox Live används mest till annat än spel

På grund av en dubblering av musik, film och tv-applikationer är inte längre spelande det som Xbox 360:s onlinesystem används mest till i Nordamerika.

#microsoft


Medlem
Xbox Live används mest till annat än spel

Använder den för att samla damm under TVn (:

KoP
Medlem

Spel, film, musik och kanske lite slötittande på youtube på söndagsmornar.

Medlem

Blir mest damm för mig, möjligtvis lite guitar hero eller nåt annat casual när nån polare kommer över. Annars är det PC som gäller numera.

I Sverige är ju dessutom microsofts appar extremt begränsade om man jämför med staterna, svindyra filmer om man ska hyra på zune (vem i h-vete skulle betala 70kr för att hyra en film???)

Inaktiv

Damm, ska klara ut fallout new vegas och alan vake sen får den gå till eviga vilan.
Utbudet på film är ju fortfarande dåligt även om det blivit mycket bättre, men när dom konkurrerar mot "gratisfilmer" på internet får dom fan skärpa sig. Priserna är också helt galna

Medlem

använder min till att lira mest på helgerna, har en htpc kopplad till tvn för film och dyl.


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

KoP
Medlem
Skrivet av Anciegher:

Blir mest damm för mig, möjligtvis lite guitar hero eller nåt annat casual när nån polare kommer över. Annars är det PC som gäller numera.

I Sverige är ju dessutom microsofts appar extremt begränsade om man jämför med staterna, svindyra filmer om man ska hyra på zune (vem i h-vete skulle betala 70kr för att hyra en film???)

Och andra sidan kan man ju tjäna på att hyra en film för 70 pix (om man är den ärliga typen). Själv köper jag mycket film på bluray och en sådan film brukar i pris snitta 189:-, sen kollar man på den och därefter förpassas den till högen för att aldrig igen vidröras.

Kommer det då upp någon hyrfilm på Zune som jag inte sett, köpt och är sugen på att se, då ställs man ju inför en win-win situation.

Medlem

Det är lite tråkigt att både Microsoft och Sony i stort sett struntar i Europa när det gäller såna här saker... =(

Medlem

Jävligt skoj att spela xbox med polarna, local multiplayer dvs. men äre online-gaming så är det PC

Medlem

SPELkonsol. Har fortfarande inte satt i någon nätverkskabel. Vilket betyder att jag bara har ett lokalt XBOX Live-konto.

Spelar Halo...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av Jozo:

Det är lite tråkigt att både Microsoft och Sony i stort sett struntar i Europa när det gäller såna här saker... =(

Inte struntar utan orkar snarare inte med rättighetsträsket som krävs för att nå europa. Mycket krångel och tjafs för varje litet land.


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Inaktiv

hmmm lägger in litte points och jag har lite filmer från zune nedladat

Medlem

Jag spelar på min Xbox. Jag är i en period i livet där jag inte ser så mycket film så jag kör mest spel och laddar ner trailers/demos.

1
Skriv svar