ctd i fots ..vet någon hur man fixar det?

Inaktiv
ctd i fots ..vet någon hur man fixar det?

ofta i battles. hade inga problem i rots eller s2

Medlem

Med så lite information så är min gissning att du behöver jaga ut Loch Ness monstret som håller på och trycker på din resetknapp.

Skämt åsido dock, testat galna boris ?


signatur

A casual stroll through a lunatic asylum shows that faith does not prove anything. -- Friedrich Nietzsche

Medlem

Haha hold on, hold on. Killen, jag har ingen aning om vad du pratar om. Kan du skippa egenkomponerade förkortningar och berätta vad ditt problem är på förståelig svenska, tack?


signatur

Imperator

Medlem
Skrivet av riktigninja:

ofta i battles. hade inga problem i rots eller s2

Som nämnts tidigare, vi behöver lite mer kött på benen om vi skall kunna hjälpa dig.
Ett hett tips är dock forumen för respektive spel. Om det är något med spelet som lackar ur, så är du garanterat inte ensam om det och finns det en lösning så hittar du den där.

Ett annat tips som många använder idag är Google. Funkar alltid.


signatur

I came here to ruin your day. God sent me.

KoP
Medlem

En fot.. det är väl ett mått?

Inaktiv
Skrivet av Parzec:

Med så lite information så är min gissning att du behöver jaga ut Loch Ness monstret som håller på och trycker på din resetknapp.

Skämt åsido dock, testat galna boris ?

ser ut som det problemet jag har.. ska prova när jag kommer hem,.

Medlem

Det är Shogun 2 Fall of The Samurai det är frågan om.

Och, nått jävla piss gör så att spelet crashar ganska ofta när man spelar,, helt random.

Inaktiv
Skrivet av totte1015:

Det är Shogun 2 Fall of The Samurai det är frågan om.

Och, nått jävla piss gör så att spelet crashar ganska ofta när man spelar,, helt random.

hittade ngt om hur man fixar det i officiella forumet igår .. man skulle slänga vissa filer i steamkatalogen, och några mappar i appdata .. sen starta om spelet och verifiera filerna .. spelade lite igår , och verkar som det gjort ngt iaf, för kartan hackade inte i 10 fps längre..

1
Skriv svar