100 spel jag vill spela #25

Redaktör
Ponny
100 spel jag vill spela #25

Hit, dit och tillbaks igen.

Igår var jag i väst och hälsade på Nintendo och PR-"snart-100-timmar-i-#Resident Evil: Revelations"-Patrik. Oj, det är ett äventyr jag verkligen vill sätta mina köttsvultna tänder i. Jag älskar zombiesåpan och den ostiga, överdramatiska intrigen med Days of our lifes-manus. Den är, ja, så jävla fin. En av världens bästa spelserier.

Men 100 timmar? Oj. Få, knappt några spel når upp till det aktade antalet timmar hos mig.

30 timmar? Jodå.
50? Det händer.
70? J-rpg-varning (åtminstone den gamla skolans).
100? De går att räkna på en hand.

Men är det något spel som möjligen/kanske/eventuellt kan käka timmar som jag käkar choklad är det #Dragon Age. Jag vet inte när tiden är inne för oss men jag vet att det kommer krävas lika mycket av den varan som passion och tålamod. Om vi då skriver 2012 eller 2032 är mindre viktigt.

Det får ta den tid det tar.

[ia=523813; large]
När tiden är inne, planeterna står rätt och kalendern är tom då möts vi.

#blogg


signatur

En Bamseponny av folket

Medlem
100 spel jag vill spela #25

"När tiden är inne, planeterna står rätt och kalendern är tom då möts vi"

DVS aldrig

Medlem

Köpte Persona 3 FES i helgen. Står att spelet erbjuder 70+ game hours och 30+ game hours i tillägget. Jag hoppas de håller vad de lovar

Men Fredrik, när ska vi spela Xbox Live versionen av "Family game night" tillsammans. jag utmanar dig och Simon på en eller två rundor "Game of Life"


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Redaktör
Ponny

Jozo =

Darkzide = De lovar mycket! Men jag tror Atlus vet vad de gör. Annars får du slå dom på näsan.

Traveller = Ja, NÄR? Varför har du undanhållit det här från mig? Nååå?


signatur

En Bamseponny av folket

1
Skriv svar