Sista chansen att vinna Ridge Racer Unbounded!

Robot
Sista chansen att vinna Ridge Racer Unbounded!

I dagarna släpper racingkompetenta Bugbear ett nytt röjigt och fartfyllt Ridge Racer. Vi ger dig chansen att vinna spelet till valfri plattform men för att ha en chans måste du tävla innan midnatt.

#ridge-racer-unbounded, #bugbear-entertainment, #namco


Sista chansen att vinna Ridge Racer Unbounded!

Ridge Racer utan Reiko Nagase på omslaget... Vad hände här egentligen?

Medlem
Skrivet av Sebastian Lind:

Ridge Racer utan Reiko Nagase på omslaget... Vad hände här egentligen?

Man lät Bugbear utveckla fast de inte gjort ett bra spel sedan FlatOut 1. Detta ska tydligen vara rätt kast oxå.


signatur

Gaming since 1986 and still going strong!

Skrivet av Sebastian Lind:

Ridge Racer utan Reiko Nagase på omslaget... Vad hände här egentligen?

Förstod att det borde handla om bilar och fart! Eh eh nudge nudge, *poke *poke


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

TiT:
Tss, Reiko är ju en racing-ikon om något! Tycker det är just bilar, fart och racing som hon står för. Eftersom man har sett henne fronta alla de äldre Ridge Racer-liren så känns det inte riktigt Ridge Racer om inte hon är med på ett hörn.

Sebb:
I know, men borde inte hon vara lite för gammal för covers nu? brukar de inte satsa på yngre tjejer

Btw, jag spelade Pitfall idag, och när jag såg de två krokodilerna i vattnet när Harry svingade sig över, tänkte jag Sebbastigater och Traveldile!:D
Harry = Nomnomnom.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

1
Skriv svar