Medlem
Stöd TAKEDOWN!

Som ni kanske läst om i FZs artikel så har Christian Allens (mannen bakom bland annat de tidiga Ghost Recon-spelen) taktiska shooter-kickstarter gått lite segt, på grund av lite halvdassig marknadsföring inledningsvis. Nu är projektet pånyttfött med nytt namn och promotionvideo, men har bara 4 dagar kvar.

Jag vill bara påminna alla här som tycker att FPS-genren borde få tillbaka sin mångfald och som vill ha en "riktig" taktisk FPS i stil med Rogue Spear, SWAT-spelen med mera att backa det här kickstarterprojektet. Till exempel, donera 100 spänn ($15) så får ni spelet när det släpps, utöver att ni hjälper ett projekt som är jävligt nyttig för spelindustrin. Vi kan få det här spelet gjort!

Ni kan se videon på kickstarter-sidan, länkad nedan.

http://www.kickstarter.com/projects/355932838/crowdsourced-ha...


signatur

Imperator

Medlem

Nooo! Dom har bara fått in hälften av 200 000 dollar :/. Jag som trodde det skulle bli av ändå. Jag skänker en liten summa.

Medlem
Skrivet av Fargo:

Nooo! Dom har bara fått in hälften av 200 000 dollar :/. Jag som trodde det skulle bli av ändå. Jag skänker en liten summa.

Än finns det hopp! Om bara vi lyckas sprida ordet tillräckligt...


signatur

Imperator

Medlem

Jag hoppas det! Jag har länge längtat efter en taktisk och realistisk shooter så som Swat 3 och Raven Shield var. Sedan dess har det inte kommit ett enda spel som uppnått samma nivå. De avarter som gjorts av Rainbow six är bara tragiska. Swat 4 var väl "ok" för visso, men inte i nivå med trean. Raven Shield håller än idag, hoppas bara detta projektet blir av, och framför allt att det blir bra!

Medlem

Hoppas verkligen de lyckas finansiera detta!


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

JAJJEMENSAN!

vi spräckte precis 200k!

1
Skriv svar