För blodigt omslag på spelet – tvingades byta

Medlem

Det nya omslaget blev verkligen skitfult, färgerna skär sig totalt.. Måste varit kul att betala en artist och slutresultatet blir sådär :/

kommer iofs köpa det digitalt ändå.


signatur
Medlem

Oj, nästan inte patetiskt alls.

Medlem

Barnsliga människor med barnsliga jobb som försöker hitta problem där det går för att försöka bevisa att deras typ av arbete behövs.

Medlem

Undra om det här omslaget hade gått igenom idag x)

Medlem
Skrivet av showerguy:

Fan.. dom har ju själva blod i kroppen.

Är du så säker på det? De kanske förbjöd det också då de associerar det till terrorism eller whatnot... varje gång ens tonårdsdotter får mens första gången så går de ut och knäpper första utlänning för terrorbrott... jag menar, det är ju blod, så något ont och fel är det ju...

Ja jisses, dessa jänkare... tur att man flyttade därifrån annars så skulle man få frispel så fort man skar sig eller fick näsblod.

Medlem

Det ser ju för fan inte ens ut som blod.

Medlem

Vilket byråkratiskt svammel...

Så får såklart amerikanska folket skulden för att vara dumma pga detta också.


signatur

Motivator's Lifestyle. Athletic Martyr. Build your own foundation.

Inaktiv

ser ju inte ens ut som blod

En av de absolut sämsta omslagen i spelhistorien ändå. Vilken kalkon. "Designern" har använt en bakgrundstextur, sedan klipp och klistrat lite på måfå, det tycker jag är upprörande att de har godkänt bilden till tryck.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

USA tål inte blod men porr så det bara vrålar om det

Medlem

amerikaner.... en viss eddie meduza låt gör sig påmind :/

Medlem

Löjligt, men det blodiga omslaget är fan skitfult. Speciellt när det gäller ett RPG som Risen... (inte för att det utan blod är speciellt vackert men klart bättre)


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Inaktiv

Var det bara jag som trodde det röda var någon färg bara och inte blod?

Medlem

signatur

Trust is for fools...

Medlem
Medlem

så de är ok med att man slår ihjäl folk till höger och vänster, men lite röd färg på boxarten går inte för sig? fan vad jag avskyr människor.

Medlem

Va? Spelet är ju ""M" for Mature". Då kan la omslaget ha vad fasen det vill? Oavsett om det vandrar tioåringar bland butikshyllorna eller inte. Det finns ju tidningsomslag i tidningstånden med värre innehåll än det där...


signatur

GPU: RTX 3080
CPU: i7 13700k, 3.4GHz (OC 4,9GHz)
RAM: 64GB, DDR5
MB: Z790-F
OS: Windows 11.

Medlem

Amerikanarna är så jäkla dubbelmoraliga och självpräktiga så det är hemskt.


signatur

"The reality is not limited to the perception that we have traditional used." //Paul Stamets

What you don't learn with wisdom, you learn with pain.

Medlem

Ser ju inte ens ut som blod ....

Medlem

Löjligt.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

12
Skriv svar