Rykte: Playstation 4 släpps julen 2013

Robot
Rykte: Playstation 4 släpps julen 2013

Konsolen sägs ha ett inbyggt system för att motverka begagnathandeln.

#sony


Medlem
Rykte: Playstation 4 släpps julen 2013

Om ryktet stämmer ger jag konsolen en stor, jäkla facegran.

Medlem

Kan den poppa popcorn, värma pizza och massera fötterna också så är det nog ett bra köp... om det kommer bra spel till den också.

Inaktiv

Medveten om att det bara är ett rykte men OM detta skulle stämma så lär knappast Gamestop eller liknande ta in konsolen. Det lär jnte vara bra för försäljningsiffrorna det...

Medlem
Skrivet av neonille:

Medveten om att det bara är ett rykte men OM detta skulle stämma så lär knappast Gamestop eller liknande ta in konsolen. Det lär jnte vara bra för försäljningsiffrorna det...

Inte Game för den delen heller.

Skrivet av Ziern:

Kan den poppa popcorn, värma pizza och massera fötterna också så är det nog ett bra köp... om det kommer bra spel till den också.

Snacka om nedgradering jämfört med PS3. Jag vill kunna grilla.

Medlem

Där ser man <- tja...ungefär så långt sträckte min entusiasm över denna nyheten! MEN kul för er som gillar såna


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Köper nytt grafikkort istället

Medlem

AMD pff


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Stämmer det med bakåt kompabiliteten så blir det byebye sony... Att dom skippa bakåtkompabilitet till PS2 på PS3 gick jag med på trots missnöje men inte igen.
Dock så har jag svårt att tro att dom skulle trampa på samma mina en gång till. Men jag skulle väl heller inte bli överraskad

Medlem

PS4 sägs inte heller spela upp PS3-spel.!!!!!!!!!!!!!!!!!

SUG MIN KUK SONY!


signatur

The best subjects are always people, who never fail to amaze me by their unpredictability.

Medlem

Tvivlar på att hårdvaran stämmer. Datumet kan dock mycket väl stämma

Medlem

Fin tavla.


signatur
Medlem

Värdelöst vetande... spekulationer, spekulationer...

Medlem
Skrivet av Ladestam:

PS4 sägs inte heller spela upp PS3-spel.!!!!!!!!!!!!!!!!!

SUG MIN KUK SONY!

Och varför skulle det vara ett problem? PS3-spelen får man väl såklart spela på PS3:an.

Medlem

Haha! De gräver sin egen grav!

Medlem

Exakt när blev begagnade spel av ondo? Jag begriper verkligen inte deras resonemang om det visar sig att ryktet stämmer. Inte ens musikindustrin ser det som ett hot.

Nej, blir det på det viset så köper jag verkligen ingen konsol av Sony oavsett hårdvara.


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Medlem

Om alla dessa rykten on de kommande konsolerna visar sej stämma så blir de varken playstation eller xbox för min del. Hoppas väl på wii U nu då...

Medlem

De skjuter sig själva i foten om de på allvar tänker försöka ta itu med andrahandsmarknaden på det här sättet.

Inaktiv

Charmen med konsol-spel för mig är att man lätt kan ta med spelen till en vän och lira.
Ska man behöva böka omkring med onlinetjänster för att kunna spela kan jag effektivt säga att jag har köpt mitt sista konsol-spel.

Köper förövrigt aldrig begagnat.

Medlem

Äsh, inte speciellt imponerande för att vara ärlig, ett GTX 680 kan handskas med 4k upplösningar, och julen 2013 så lär det finnas häftigare doningar för min lilla burk.
Men detta är ju trots allt en konsoll, och det tar tid att få fram enheter, den blir snabbt åldrad, samt att det är ju rätt så behövligt med ett konsollskifte, rena forntidskretsar i dagens.


signatur

Retro.

Medlem
Skrivet av Heavenlaid:

Om alla dessa rykten on de kommande konsolerna visar sej stämma så blir de varken playstation eller xbox för min del. Hoppas väl på wii U nu då...

Samma här, köper visserligen inte spel i andrahand men så länge det är lagligt att sälja spel på det här sättet kan jag inte stödja tillverkare som tror de kan skapa egna lagar och regler.

Wii U verkar intressant, namnet till trots och om Nintendo inte begår samma blunder kan det mycket väl bli ett inköp=).

Medlem
Skrivet av Pjotor:

Exakt när blev begagnade spel av ondo? Jag begriper verkligen inte deras resonemang om det visar sig att ryktet stämmer. Inte ens musikindustrin ser det som ett hot.

Nej, blir det på det viset så köper jag verkligen ingen konsol av Sony oavsett hårdvara.

Undrar det samma. Att de vill hindra begagnathandeln kommer säkerligen bidra till en ökad piratkopiering också... tror iallafall jag.

Medlem
Skrivet av Exxo:
Skrivet av Ladestam:

PS4 sägs inte heller spela upp PS3-spel.!!!!!!!!!!!!!!!!!

SUG MIN KUK SONY!

Och varför skulle det vara ett problem? PS3-spelen får man väl såklart spela på PS3:an.

Men palla ha 122u439823749820990874970 olika konsoller... De e ju chill om det är bakotkompatibelt... eller hur van de stavas


signatur

The best subjects are always people, who never fail to amaze me by their unpredictability.

Medlem

Men allvarligt, hur många rykten om eventuella kommande konsoler har publicerats det senaste halvåret?

Medlem

Blir det ingen bakåt kompabilitet samt att man inte ska kunna låna spel med vänner och bekanta så blir det inget köp för mig.

Medlem

Strunta i ryktet, JAG ÄLSKAR HÄSTEN!!

Medlem

Fy fan va kasst. Nu gör dem verkligen bort sig Sony...

Medlem

LOL <---

PS4 kommer ju pissvagt
PS3 var ju i alla fall någolunda kraftig vid release.

Medlem

Rykte: Det finns redan bättre utrustning!

Inaktiv

Det bästa för oss alla vore om de kunde lägga ner det här med konsoler och fokusera på kameror istället.


signatur

Floffe, stolt elitist och besserwisser. Han anser att företaget bör exproprieras då han är oroad över hur man väljer att begränsa yttrandefriheten.

123
Skriv svar