Max Payne 3:s flerspelarläge uppvisat

Robot
Max Payne 3:s flerspelarläge uppvisat

Max Payne möter Max Payne möter Max Payne. Del 1.

#nyhetstips, #max-payne-3, #rockstar-games, #grand-theft-auto-v


Medlem
Max Payne 3:s flerspelarläge uppvisat

Har svårt att se hur man ska kunna använda sig av Bullet Time på ett övertygande sätt. Hela grejen med Bullet Time är ju att den ska simulera snabbare reaktioner, ska bli intressant att se hur de löser det så att det känns troligt.

Medlem

Inte alls illa.

Nae fyfan, ush. Detta är ett konsollspel som allt annat skit.
Ännu ett varumärkte förstört.
Crysis: CHECK
Far Cry: CHECK
CoD: CHECK
BF: CHECK
MAX PAYNE: CHECK

Nedummade jävla spel till kidsen med handkontroll, TACKAR fan att jag upplevde spelen sent 90-tal och tidigt 00-tal. Nu matas det bara samma skitspel i nya kostymer hela tiden.

Skulle INTE förvåna mig om vi får se "Press start to enter" i Diablo 3!

Paradox Interactive <3

Medlem

@ pelson
Väx upp för fasen, sprida sådan där dynga bevisar bara vem som är kid och inte, och styrker att plattform inte har något med mognad, intelligens eller spelvanor att göra, och det är nog tur för alla PC kids ^^

Inaktiv

Jag är mer underhållen av spel 2012 än jag var 2002. Det sagt så blir man alt mer kräsen med åren, allt duger inte längre. Jag spelar färre & färre spel, tröttnar på dom flesta väldigt fort eller prövar dom inte ens.. När man var en liten kid, så kunde ett man sitta framför ett spel som Max Payne i veckor.

Jag är övertygad om att spel blir bättre & bättre, men utvecklingen förs inte alltid i den riktning vi vill att det ska göra. PC spelare lider allra mest, men dagens stora spel är långt ifrån dåliga. Tycker det här ser jävligt bra ut, inte riktigt det jag vill ha men bra.


signatur

The definition of insanity?

Medlem
Skrivet av Grumbledock:

@ pelson
Väx upp för fasen, sprida sådan där dynga bevisar bara vem som är kid och inte, och styrker att plattform inte har något med mognad, intelligens eller spelvanor att göra, och det är nog tur för alla PC kids ^^

Tyvärr så har han sant, det är så många serier som förstörts.

Medlem
Skrivet av pelson:

Nae fyfan, ush. Detta är ett konsollspel som allt annat skit.
Ännu ett varumärkte förstört.
Crysis: CHECK
Far Cry: CHECK
CoD: CHECK
BF: CHECK
MAX PAYNE: CHECK

Nedummade jävla spel till kidsen med handkontroll, TACKAR fan att jag upplevde spelen sent 90-tal och tidigt 00-tal. Nu matas det bara samma skitspel i nya kostymer hela tiden.

Skulle INTE förvåna mig om vi får se "Press start to enter" i Diablo 3!

Paradox Interactive <3

Crysis: Nej
Far Cry: CHECK
CoD: CHECK
BF: Nej
MAX PAYNE: Går inte att uttala sig förrän spelet är släppt. Tycker det skall bli sjukt skoj att mosa fiender med en polare

Medlem

Givetvis skall PC-spelare visa sin överlägsenhet som vanligt. Inget nytt på västfronten.

Medlem

Jag är 100% hardcore pc gamer sen 22 år tebax..och jag tycker detta ser kanonbra ut.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Knappast konsollspel och är INTE som allt annat skit. specielt inte den listan du skrev upp Pelson!
Rockstar ska inte porta spelet till pc, de ska göra det ordetligt! alltså att äns kalla det ett konsollspel är ju fel!

Medlem
Skrivet av Hellsinkivampire:

Knappast konsollspel och är INTE som allt annat skit. specielt inte den listan du skrev upp Pelson!
Rockstar ska inte porta spelet till pc, de ska göra det ordetligt! alltså att äns kalla det ett konsollspel är ju fel!

Precis!

Men det är lätt att skrika "PORTNING" så fort något inte passar.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av pelson:

Nae fyfan, ush. Detta är ett konsollspel som allt annat skit.
Ännu ett varumärkte förstört.
Crysis: CHECK
Far Cry: CHECK
CoD: CHECK
BF: CHECK
MAX PAYNE: CHECK

Nedummade jävla spel till kidsen med handkontroll, TACKAR fan att jag upplevde spelen sent 90-tal och tidigt 00-tal. Nu matas det bara samma skitspel i nya kostymer hela tiden.

Skulle INTE förvåna mig om vi får se "Press start to enter" i Diablo 3!

Paradox Interactive <3

+1

Herre guuud, tänk om de släppt ett spel UTAN flerspelar-läge.. HERRE GUUUD


signatur

Riktiga män dansar inte, de har råd att stå i baren..

Medlem

Jag tycker det ser helt Ok ut, skall bli väldigt intressant. Även om jag är mest intresserad av SP iaf

Btw, Clint Eastwood i nyhetsbilden?


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Inaktiv
Skrivet av pelson:

Nae fyfan, ush. Detta är ett konsollspel som allt annat skit.
Ännu ett varumärkte förstört.
Crysis: CHECK
Far Cry: CHECK
CoD: CHECK
BF: CHECK
MAX PAYNE: CHECK

Nedummade jävla spel till kidsen med handkontroll, TACKAR fan att jag upplevde spelen sent 90-tal och tidigt 00-tal. Nu matas det bara samma skitspel i nya kostymer hela tiden.

Skulle INTE förvåna mig om vi får se "Press start to enter" i Diablo 3!

Paradox Interactive <3

Vems fel är det att det har förstörts? Är det vi som har köpt spelen eller är det dom yngre som växer upp nu? Eller är det utvecklarna?

Serier förstörs genom att man vill förenkla och släpps spelen på konsol så måste man förenkla dom. Men tala inte om förenkling på konsol för på PC så sitter alla jävla MMORPG:s med addons. Man behöver i princip bara flytta och röra på gubben och sen är bossen död och sedan har det förenklats ännu mera i form av questhelper och annat skit.

Så säg fan inte att PC är bättre eller att det är konsolernas fel.

Medlem

Det här ser ju helt fantastiskt kul ut att lira online!

Medlem

Ser riktigt bra ut. Hoppas SP-storyn är gripande.


signatur

Xbox Series X
Dolby Atmos 7.1.4 Home Cinema 104" screen

Medlem
Skrivet av pelson:

Nae fyfan, ush. Detta är ett konsollspel som allt annat skit.
Ännu ett varumärkte förstört.
Crysis: CHECK
Far Cry: CHECK
CoD: CHECK
BF: CHECK
MAX PAYNE: CHECK

Nedummade jävla spel till kidsen med handkontroll, TACKAR fan att jag upplevde spelen sent 90-tal och tidigt 00-tal. Nu matas det bara samma skitspel i nya kostymer hela tiden.

Skulle INTE förvåna mig om vi får se "Press start to enter" i Diablo 3!

Paradox Interactive <3

Måste faktiskt hålla med... Mitt spelintresse har verkligen nått botten på senare år, vilket till stor del beror på de icke-innovativa spel som pumpas ut i fullt ös.. Tittar på detta och tänker direkt "Mjä...". Ser absolut inget nytt spelvärde ifrån trailern, utan bara samma hjärndöda run'n'gun som konsollerna verkligen kört sönder totalt. Känslan när man testade ett spel och fick en riktigt "AHA!" upplevelse när något väldigt oväntat hände, den finns nästan inte i dagens spel. Kalla mig bortskämd, men helt ärligt, vem fan tyckte t.ex. "army of two" var roligt? Läste coop och tänkte "ah, kul". Tog mig 5 min att inse att det var ytterligare ett idiotiskt korridors-spel på konsollen...

Word, Paradox for president! Dom vet verkligen vad indi-utvecklare är kapabla till!

Medlem

Det ser rätt kasst ut imo. Ser nästan identiskt ut mot gratis-multiplayer spelet på steam, Crimecraft GangWars.

Medlem

Det största problemet med dagens spel/are är inte att konsoler förstört utvecklingen av många spel, men att de har fått folket att bli griniga skitungar som är jobbiga att lyssna på. Jag säger inte att jag inte håller med, men herre gud. Sluta gnälla om det till varenda spel som kommer ut som inte stämplas "EXKLUSIVT TILL PC".

Medlem

Tycker det ser riktigt läckert ut! En del inspiration av Uncharteds fantastiska flerspelar-läge, fast med slowmotion-kast istället för klättrande. Utgår vi från videon så ser det misstänkt snabbt ut att skjuta ihjäl varandra, men är väl förmodligen för att visa upp hur fräckt det är.
Kalas säger jag, releasen kan knappt bli mer efterlängtad!


signatur

Vet någon om det här kommer att kräva games for windows live och social club?

Medlem
Skrivet av matte89:

Jag är mer underhållen av spel 2012 än jag var 2002. Det sagt så blir man alt mer kräsen med åren, allt duger inte längre. Jag spelar färre & färre spel, tröttnar på dom flesta väldigt fort eller prövar dom inte ens.. När man var en liten kid, så kunde ett man sitta framför ett spel som Max Payne i veckor.

Jag är övertygad om att spel blir bättre & bättre, men utvecklingen förs inte alltid i den riktning vi vill att det ska göra. PC spelare lider allra mest, men dagens stora spel är långt ifrån dåliga. Tycker det här ser jävligt bra ut, inte riktigt det jag vill ha men bra.

Tvärtom, den har stagnerat, detta har jag märkt, varför har den stagnerat? Tja för att stora bolag som EA, Ubisoft och Activision varit en drivande faktor i detta. Tror du mig inte så kan du ta en titt på GoG, köp dig ett spel som du inte spelat som ung och du kommer kanske bli förvånad över att dessa spel är mer originella än dagens spel. Ta till exempel senaste NG 3 som verkar vara precis allt som NG aldrig skulle varit under ledning av Tomonobu Itagaki. Säga vad man vill om hans personlighet men en sak är säker, Team Ninja verkar ha varit det företag de var tack vare honom.

Däremot står de utvecklare som är oberoende för många nya intressanta och framför allt riktigt bra spel, liten såväl som stor. Nej spelen har på senare tid blivit infekterade av de stora bolagens strävan efter att tjäna mer pengar för varje år. Jag är grymt trött på det här och hade jag varit i samma ålder idag som jag var när jag började spela så tror jag inte jag hade blivit en lika stor gamer som jag idag är.

Kan även rekommendera denna länk där Brian Fargo (en person som varit i branschen sedan start) pratar om dåtid och nutid, väldigt intressant läsning tycke iaf jag att det var. http://www.ripten.com/2012/03/27/brian-fargo-talks-wasteland-...

Framför allt så nämner han hur dagens utvecklare inte har ett skvatt att säga till om och varför det idag bara finns ett fåtal utvecklare som släpper kvalitetsprodukter rätt igenom (inte ens Blizzard hade kunnat hålla samma kvalitet om de varit tvungna att leva med samma förhållanden som dessa). För mig var detta dock inget som jag var förvånad över utan snarare anat en längre tid, oavsett är det ändå för jävligt att utgivarna behandlar sina utvecklare så här.

Inaktiv
Skrivet av PcGamer:

Tvärtom.....

Jag håller med dig till fullo, men...jag tycker ändå att utvecklingen går framåt. Spel som Drakes Fortune är långt... långt ifrån dåligt men också bättre än dåtidens Tomb Raider ec.ec.

Men annars stämmer det, det du säger. Den enorma kreativa potentialen har strypts.


signatur

The definition of insanity?

Medlem

Har inte spelat mer än ett demo på första Uncharted men visst finns det en hel del spel som jag är genuint intresserade av, Sony och Nintendo fortsätter göra spel som handlar om spelglädje. Microsoft däremot verkar gå åt precis andra hållet, de verkar idag vara mer intresserade av att ta över de spelare som inte spelar spel varje dag. Så jag vart rätt förvånad när jag märkte att kommande MechWarrior verkar bli en värdig uppföljare.

Men ser man till de stora utgivarna så är läget helt annorlunda, EA och Activision kommer fortsätta göra samma spel i ny förpackning medan Blizzard nog kommer vara det företag som kommer lyckas bäst med att få nya och behålla sina gamla kunder, mycket tack vare att Activision inte har så mycket att säga till om men de börjar nog tyvärr få det tack vare alla framgångar med MW.

Medlem
Skrivet av Hagman:

Givetvis skall PC-spelare visa sin överlägsenhet som vanligt. Inget nytt på västfronten.

Då jag är uppväxt med både konsol och pc kan jag tala även som en konsolspelare. Många av dagens konsolspel kommer inte i närheten av de äldre titlarna.

Gears of War på Insane var ett skämt, har spelat betydligt svårare spel på NES och SNES och fått ut mer av dessa. Jag kan fortsätta ett bra tag om du så vill för att påvisa att spelen idag oftast enbart är bättre rent grafiskt, spelmässigt har de förfallit men det finns bolag som fortfarande gör grymma spel, utan tvekan. Max Payne verkar dock inte vara det spel det en gång var, vilket är väldigt tråkigt då det första spelet än idag är en klassiker. Men det kan mycket väl hända att jag tror fel, att det kommer leva upp till de gamla spelen, jag ser gärna att så sker för det hade varit väldigt kul att se att åtminstone en titel från förr får en värdig uppföljare (Syndicate verkar vara ett stort sabla skämt, kunde lika gärna hetat vad tusan som helst).

"Word, Paradox for president! Dom vet verkligen vad indi-utvecklare är kapabla till! "
Gillar Paradox men att de kunde med att släppa detta spel http://www.paradoxplaza.com/games/gettysburg-armored-warfare som ett färdigt spel är ta mig tusan skamligt.

Medlem
Skrivet av PcGamer:

Har svårt att se hur man ska kunna använda sig av Bullet Time på ett övertygande sätt. Hela grejen med Bullet Time är ju att den ska simulera snabbare reaktioner, ska bli intressant att se hur de löser det så att det känns troligt.

Körde en mod till halflife för många år sedan , tror förkortningen var TS . Kommer dock ej ihåg hela namnet ,
Modden var en Matrix whannabe mod , (Only MP). Dock var den jäkligt roligt att springa runt banor med massa olika vapen kasta sig hit och dit samt köra bullet time . Funkade bra då tyckte jag ,
Har för mig att man var tvungen att göra något för att använda det , Och jah alla som körde fick det , Men det var bara han som aktiverade det som var beredd på det och gav han en lite fördel .. Får väl se hur detta blir


signatur

Kan ej skriva åäö

Medlem
Skrivet av WulffX03:
Skrivet av pelson:

Nae fyfan, ush. Detta är ett konsollspel som allt annat skit.
Ännu ett varumärkte förstört.
Crysis: CHECK
Far Cry: CHECK
CoD: CHECK
BF: CHECK
MAX PAYNE: CHECK

Nedummade jävla spel till kidsen med handkontroll, TACKAR fan att jag upplevde spelen sent 90-tal och tidigt 00-tal. Nu matas det bara samma skitspel i nya kostymer hela tiden.

Skulle INTE förvåna mig om vi får se "Press start to enter" i Diablo 3!

Paradox Interactive <3

Crysis: Nej
Far Cry: CHECK
CoD: CHECK
BF: Nej
MAX PAYNE: Går inte att uttala sig förrän spelet är släppt. Tycker det skall bli sjukt skoj att mosa fiender med en polare

Precis. Även om jag håller med om att många serier har förstörts, med Max Payne vet vi inte ännu. Och denna trailer såg helt ok ut.

Medlem

Tycker det ser ut som skit jag, möjligen roligt någon dag men vi får väll se.

Ser ut som Gta, Red dead eller valfritt annat spel från Rockstar.
Kan säga att jag inte får någon känsla av Max payne alls, inte heller är det på något sätt nytt eller unikt vad man kan se bortsett från bullettime. Nu menar jag inte att det alltid måste finnas något unikt, men skulle man bara vara intresserad av multiplayer(vilket jag antar inte är anledningen till att folk skaffar det) så kan man likaväl skaffa ett begagnat av tidigare nämnda spel.

Medlem

Jag tycker att detta ser mycket lovande ut och är inte speciellt oroad över eventuella konsolinfluenser. Så det blir nog ett köp skulle jag tro.

12
Skriv svar