vilket spel bör få en upföljare ??

Medlem
vilket spel bör få en upföljare ??

vilket spel bör få en upföljare ?? jag skulle nog helst vilja ha ett nytt deus ex eller ett warcraft spel eller kanske ett rage ?? vad skulle ni vilja se för upföljare på ett spel ??

57 61 72 6e 69 6e 67 20 66 6f 72 20 6e 65 72 64

WarCraft lV


signatur

59 6f 75 20 72 65 61 6c 6c 79 20 6e 65 65 64 20 74 6f 20 67 65 74 20 61 20 6c 69 66 65 20 69 6e 73 74 65 61 64 20 6f 66 20 74 72 79 69 6e 67 20 74 6f 20 64 65 63 6f 64 65 20 72 61 6e 64 6f 6d 20 73 74 72 65 61 6d 20 6f 66 20 62 79 74 65 73 2e
https://mastodon.social/@olofhaglund

Medlem

Grim Fandango och Evil Genius. /thread.

North & South, Gunsmoke eller Super Hang-On borde få uppföljare.

Medlem

L.A. Noire, självklart.

Ett av 2011 års bästa spel.

Medlem
Skrivet av Sebastian Lind:

North & South, Gunsmoke eller Super Hang-On borde få uppföljare.

retro spel !! haha skulle va kul , ett nytt doom skulle inte heller va fel XD eller grim fanadngo

Medlem
Skrivet av Siken:

L.A. Noire, självklart.

Ett av 2011 års bästa spel.

köpt de för några dagar sen riktigkt kul är på homecide eller va de heter

Medlem

Red dead redemption

För ovanlighetens skull håller jag faktiskt med Siken – L.A. Noire borde få uppföljare! Antagligen fjolårets goty för egen del.

Medlem
Skrivet av Siken:

L.A. Noire, självklart.

Ett av 2011 års bästa spel.

Låt det behålla sin integritet och för det inte till en till serie, säger jag. Är trött på att alla spel skall vara "franchises"...


signatur

Imperator

Medlem

Populous: the beginning, Psychonauts och Warcraft


signatur

"De kallar sig Brown och menar det"

Medlem
Medlem

Might and magic serien....


signatur

The best subjects are always people, who never fail to amaze me by their unpredictability.

Medlem

Rome Total war 2

Medlem

Där är många spel jag anser är värdiga uppföljare, men på rak arm så säger jag InFamous 2 - den bör få en uppföljare.


signatur

PS3 Slim 320GB (1TB) | Wii U Premium | Xbox 360 250GB | X1 1TB | PS5 + Corsair MP600 Core 2TB | New 3DS XL + Katsukity's Capture Card | PS Vita 32GB | Ryzen 5800X3D, 32GB DDR4 3000Mhz, 240GB SSD, 4TB SSD (Kingston KC3000), Radeon 6700XT, 3TB+4TB HDD, B450M-DS3H | Nintendo Switch

KoP
Medlem

Another world skulle jag vilja ge en reboot. Dreamweb likaså.
Pizza tycoon eller Ports of call skulle jag gärna se hd-versioner av till xbla.

Och.. och.. The Last ninja! Serien som var påväg att få en uppföljare för en massa år sedan men tyvärr rann
hela skiten ut i sanden. Få tummen ur nu System 3!

KoP
Medlem
Skrivet av Sebastian Lind:

North & South, Gunsmoke eller Super Hang-On borde få uppföljare.

Bra där!

North & South HD för xbla med stöd för online spelande. Man kan bara drömma.

Medlem
Skrivet av Siken:

L.A. Noire, självklart.

Ett av 2011 års bästa spel.

skulle va nice om de va typ på 70 talet eller nåt XD

Medlem
Skrivet av ohem:

Där är många spel jag anser är värdiga uppföljare, men på rak arm så säger jag InFamous 2 - den bör få en uppföljare.

skulle vilja ha en ny huved person är trött på cole ;/

Medlem

Skulle vara intressant med ett nytt Dark Reign, det sista hade potential, men ville sig inte riktigt.

Annars så är nog uppföljare på G till de flesta spel jag vill ha en sequel till, kan inte komma på någon rak arm iaf.

Förståss, ett Minecraft i Skyrim-grafik hade inte varit dumt heller.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Homeworld. Men eftersom det är i THQs händer idag så hade det varit så sprängfyllt med DLC.

Skrivet av Comstedt:

Rome Total war 2

Rome Total war 2 med mod tools och shogun 2 grafik... Mod toolsen kommer knappast att bli verklighet men oj h*lv*t* vad tufft det skulle vara.

Medlem

Skulle verkligen vilja se ett till " Dark Messiah of Might & Magic " , För tyckte det va ett riktigt bra spel .

Medlem
Skrivet av Elzior:

Skulle verkligen vilja se ett till " Dark Messiah of Might & Magic " , För tyckte det va ett riktigt bra spel .

Faktiskt, det spelet hade vid tillfället flertal slut som kunde byggas upp mer och mer med en vettig uppföljare.

Är det "bold" att säga Mass Effect kan ha lånat från det spelet?


signatur

PS3 Slim 320GB (1TB) | Wii U Premium | Xbox 360 250GB | X1 1TB | PS5 + Corsair MP600 Core 2TB | New 3DS XL + Katsukity's Capture Card | PS Vita 32GB | Ryzen 5800X3D, 32GB DDR4 3000Mhz, 240GB SSD, 4TB SSD (Kingston KC3000), Radeon 6700XT, 3TB+4TB HDD, B450M-DS3H | Nintendo Switch

Medlem
Skrivet av Elzior:

Skulle verkligen vilja se ett till " Dark Messiah of Might & Magic " , För tyckte det va ett riktigt bra spel .

haha de tänkte ja inte på älskade de första lörde om spelet för att testa och spendara skillsen på andrar set XD

Medlem
Skrivet av ohem:
Skrivet av Elzior:

Skulle verkligen vilja se ett till " Dark Messiah of Might & Magic " , För tyckte det va ett riktigt bra spel .

Faktiskt, det spelet hade vid tillfället flertal slut som kunde byggas upp mer och mer med en vettig uppföljare.

Är det "bold" att säga Mass Effect kan ha lånat från det spelet?

Kan nog hålla med dig på den punkten gällande flera slut och Mass effect .

Håller just nu på och installerar spelet igen för att ge det en chans efter alla dessa år .
Tycker det är riktigt synd att det inte finns ett "Dark Messiah of Might & Magic 2" . Men Vi får ju hoppas .

Medlem

Call of Duty - Modernwarfare 4!

Medlem

ingen som skulle vilja ha ett nytt deus ex då ??

Medlem
Skrivet av albin_s:

ingen som skulle vilja ha ett nytt deus ex då ??

Inte ens ett år sedan senaste Deus Ex släpptes.

123
Skriv svar