Markera forumet som läst/oläst

Medlem
Markera forumet som läst/oläst

Den där länken "Markera forumet som läst/oläst" som finns längst upp typ inverterar läsmarkeringarna (de som är lästa markeras som oläst och vice versa) istället för att toggla "alla lästa/alla olästa", skall det vara så eller är det ngt knas med den funktionen?


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Redaktör

Jag skakar liv i kodfolket och ber dem kolla!


signatur

Hej!
Nu har vi testat lite och inte återskapa det! Vilken webbläsare använder du?
// Julia


signatur

Webbsupport på Egmont Tidskrifter

Medlem

Win7 senaste versionen av Opera (i skrivande stund 11.62).

Jag testade lite nu och nu verkar det inte hända någonting när jag klickar på dom. Skall testa med att ändra inställningarna för cachet i webbläsaren.

(Nu när jag skriver detta så markeras inte notiserna som lästa heller, gjorde dom så sent som förut idag. Då markerades btw alla notiser som lästa även om man bara hade läst 1 av dom, vilket var fel också, men dom markerades iaf...)

// edit

Nu fick jag "Det finns inget inlägg med ID 1807124." men inlägget postades iaf. Samtidigt så var notiserna lästa i listan, även om 2:an i bubblan var kvar som noterar nya notiser.

// edit 2

Jag rensade cachet (vilket skall göras automatiskt vid avslut.) och då försvann Notis-bubblan.

Sedan så hände det igen när jag testade med "Markera forum som läst/oläst". Notera dock att det var hela forumet under http://www.fz.se/forum/ som jag markerade och jag var _inte_ inne på en forumdel som t ex "PC". På forumdelarna verkar det fungera.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

1
Skriv svar