Omröstning: Vad tycker du om multiplayer i Mass Effect 3?

Robot
Omröstning: Vad tycker du om multiplayer i Mass Effect 3?

På fredag börjar nästa N7 Multiplayer Weekend. Kommer du att delta?

#mass-effect-3, #bioware, #sony


Inaktiv
Omröstning: Vad tycker du om multiplayer i Mass Effect 3?

Helt ok. Inget speciellt. Påminner om Horde i Gears of War.


signatur

ASUS Maximus Gene-Z | Intel i5 2500 3.3GHZ (OC 4.3GHZ) | 16GB DDR3 1600MHZ | 1xEVGA GTX 670 2GB FTW | DELL U2412M | 2x1TB 7200rpm HD

Medlem

Det är bra. Lite utdraget med samma sak och det tar tid att levla sig och med alla vapen för att klara "Guld"

Medlem

Väldigt underhållande.
MEN, det är också väldigt buggigt och ostabilt.
Om det fixas så skulle det vara roligare.

Medlem

INstabilt, inte Ostabilt...


signatur

1: Intel Xeon W3680 @ 3.3Ghz - 48Gb DDR3 - GTX970 4Gb

Medlem

Tycker det är fantastiskt, två gånger har jag loggats ut, men har spelat en hel del så har inte gråtiti blod över det. Speciellt kul är det omman kör ihop med 2-3 andra vänner med headsets!


signatur

Gamer since day one!

Inaktiv

jag tröttnade på mass effect 3 efter att ha kommit ca 60% genom sp kampanjen.. tröttnade inte på tvåan.. märkligt
slutade med att man sprang fram och tillbaks på samma ställe , och startade om skiten om och om igen .. och provade grafikinställningar.. men inget fick det att sluta hacka .. på vissa ställen flöt det bra ,men andra blev det bara 40 fps .. och 40fps i mass effect 3 är 15fps i valfritt spel

Medlem

Älskar MP i ME3, fast lite nya banor, objectives och fiender skulle inte sitta helt fel. Dessutom så finns det buggar som verkligen behöver fixas. Den jag irriterar mig på mest är att på pc så är det stora problem att genomföra ett köp av ett pack.. Hoppas att de har fixat det tills på tisdag.

Har redan karaktärer att befodra till helgens event Får se vad man kan få för roligt i sitt commendation pack på tisdag.

Medlem

Multiplayer hör inte hemma i Mass Effect 3.
Bioware skulle ha lagt ned den tiden det tog att implementera multiplayerläget på att göra single player kampanjen längre... och kanske hunnit få till ett riktigt slut (nej jag kommer inte att sluta tjata om det.).


signatur

Skippy R.I.P. 17/7 2006

Medlem
Skrivet av SID 6.7:

Multiplayer hör inte hemma i Mass Effect 3.
Bioware skulle ha lagt ned den tiden det tog att implementera multiplayerläget på att göra single player kampanjen längre... och kanske hunnit få till ett riktigt slut (nej jag kommer inte att sluta tjata om det.).

MP är gjord av ett team i Montreal och inte av "core-teamet" i Edmonton, som bara fokuserade på SP. Jag tvivlar på SP hade sett så mycket annorlunda ut utan MP.

Ska bli intressant att se vad Casey har att säga om slutet. Ska man tro på det man kunnat läsa på internet så var det precis det slutet han ville ha och lyssnade inte på kritik. April blir en intressant månad att följa BioWare.


signatur

Never half ass two things, whole ass one thing.

Medlem

Trodde det skulle suga, men det är helt okej. Blev positivt överraskad. Sp delen är ju såklart bättre, men håller med om att det ska bli kul att följa bw i april


signatur

Xboxlive: GeggaSWE
Origin: GeggaSWE

Medlem

Funkade för mig och mina polare i några dagar sedan vart det ett minne blott. Varför lägger de ned krut på multiplayer i vissa spel för? Istället kan de väl fokusera mer på single-playern, vilket obviously i Mass Effect 3:s fall behövdes..

Inaktiv

Egentligen är det simpelt, men jag har så kul i multiplayer att jag inte orkar fortsätta i singelplayer, "ska bara köra lite multiplayer först" o sen sitter jag där o nöter. Det är riktigt kul, ett av de bättre multiplayer jag har kört i ett spel som huvudsak är singelplayer!

Får hoppas på lite mer multiplayer med ökad variation i framtiden.

Medlem

Det är riktigt kul, men hade jag fått välja mellan ett välskrivet slut och inget avskuret DLC eller multiplayer så hade jag valt det första.

Medlem
Skrivet av Fenix:

INstabilt, inte Ostabilt...

Hehe, fail.
Ostabil = med i SAOL
Instabil = med i SAOL

Edit: skrev fel.

Medlem

Tycker det är skit kul. Förbannat roligt. Lite avslappnande och härligt röj. Mycket bra. Mycket bra.

Spelar det mer än SP just nu då jag klarat ut det två gånger, Paragon Vanguard och Renegade Adept.

Väntar med SP igen förns jag vet ett DLC kommer där man får äntligen avsluta Harbinger kapitlet och möta han i en boss-fight.


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

Spela ut det två gånger sen det släpptes på en vecka, sen dess har jag inte rört spelet

Medlem
Skrivet av Kiske:
Skrivet av Fenix:

INstabilt, inte Ostabilt...

Hehe, fail.
Ostabil = med i SAOL
Instabil = med i SAOL

Edit: skrev fel.

Ostabilt säger man om väder..


signatur

1: Intel Xeon W3680 @ 3.3Ghz - 48Gb DDR3 - GTX970 4Gb

Medlem
Skrivet av Fenix:
Skrivet av Kiske:
Skrivet av Fenix:

INstabilt, inte Ostabilt...

Hehe, fail.
Ostabil = med i SAOL
Instabil = med i SAOL

Edit: skrev fel.

Ostabilt säger man om väder..

Oooorka

Inaktiv
Skrivet av Fenix:
Skrivet av Kiske:
Skrivet av Fenix:

INstabilt, inte Ostabilt...

Hehe, fail.
Ostabil = med i SAOL
Instabil = med i SAOL

Edit: skrev fel.

Ostabilt säger man om väder..

och om stolar

Inaktiv

Tog mig genom halva SP. Sista gånge jag köper Bioware eller EA, allra minst i kombination.

Medlem

Började spela MP för någon dag sen. Tycker det är jäkligt kul, MP delen bygger mycket på att man måste samarbeta hela tiden och jobba som grupp. Jag körde från början bara med en kompis och det var näst intill omöjligt att klara uppdragen. Så jag tycker det är bra att de lagt lite fokus på samarbetet, så det inte bara är att springa omkring att skjuta hela tiden.


signatur

Inled oss ej i frestelsen
Utan fräls oss från Ondo

Medlem
Skrivet av Aresz:

Egentligen är det simpelt, men jag har så kul i multiplayer att jag inte orkar fortsätta i singelplayer, "ska bara köra lite multiplayer först" o sen sitter jag där o nöter. Det är riktigt kul, ett av de bättre multiplayer jag har kört i ett spel som huvudsak är singelplayer!

Får hoppas på lite mer multiplayer med ökad variation i framtiden.

Precis samma för mig, har aldrig tid med sp tyvärr, mp äter all min tid! Riktigt roligt

Medlem

hade hoppats på något mer ärligt talat. kartorna är det alldeles för lite variation på och jag hade hoppats på någon form utav coop campaign.

Medlem
Skrivet av sand.man:

hade hoppats på något mer ärligt talat. kartorna är det alldeles för lite variation på och jag hade hoppats på någon form utav coop campaign.

Storybaserad coop hade varit guld värd!

Medlem

Överraskande bra, men vill ha fler "Waves"

Inaktiv

Fruktansvärt tråkigt. Förstår inte vad som är roligt, samma skit hela tiden

Medlem

det var okej men tycker det suger man ska börja med sämsta vapen och hålla på och levla och köpa såna lådor speciellt att man köpa lådorna för riktiga pengar med.. därför ja kmr sälja skiten om de är ngn som är sugen skicka pm har colletors edition med dogtags XBOX 360

Medlem

Jävligt kul faktiskt. Blev överraskad. Dock är det bara fyra banor och bli tjatigt ganska fort. Om jag ska orka fortsätta får de släppa mer kartor

Medlem

Kötta på mot vågor av hjärndöd AI med 0% variation? Nej tack!

1
Skriv svar