Ken Levine kan bli mest inflytelserika människan i världen

Robot
Ken Levine kan bli mest inflytelserika människan i världen

Prestigefyllda Time Magazine nominerar Bioshock-skaparen till sin årliga topp 100-lista – iväg och rösta med dig om du vill se honom på listan!

#bioshock


Medlem
Ken Levine kan bli mest inflytelserika människan i världen

Hade det inte varit bättre att basera denna lista på fakta istället för folks åsikter?

Medlem

Bilden är nog det bästa ni gjort. Någonsin!

Tack! Jag är mäkta stolt över det montaget, om jag får säga det själv.

Medlem
Medlem
Medlem

Ken "System Shock 2" Levine!


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Spelen han är involverad i är bra spel. Klart grabben ska spela med de stora pojkarna.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Nej, det vill jag inte se. Bioshock är bra, men inte SÅ bra

Medlem

Rick Falkvinge får NATURLIGTVIS min röst!

Ish
Medlem

Inflytelserik om vad? Han borde inte vara med på top 10000 oavsett hur bra spel han gör..


signatur

"If the road ahead is long, don't turn back"

Medlem

Jag gillar Bioshock som fan men om han är så inflytelserik vettefan, kanske på andra utvecklare och isåfall i sin tur på oss. Men att han skulle vara bland dom 100 mest inflytelserika människorna i år, även fast han inte haft någon release i år? Nah.


signatur

subterranean homesick alien

Medlem

Va? Jag är inte så insatt i hur Time gör när de tar fram sina namn, men seriöst? Vilket inflytande har Levine på världen? Eller Rick Falkvinge (Göteborgs skam)? Men som vanligt när internet blir inblandade i "omröstningar" så kan man ju inte ta det på allvar. Se bara på FZs egna omröstningar om bästa spelfigurer osv.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

Du menar att 11% tycker att en lista över de mest inflytelserika personerna kanske borde vara en lista på folk som faktiskt påverkar samhället på ett eller annat sätt? ok....

Medlem

Jag menar att internetomrötsningar har en tendens att locka en viss klick som knappast kan ses som representativa för en större befolkning.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

1
Skriv svar