Obsidian kanske hjälper till med Wasteland 2

Robot
Obsidian kanske hjälper till med Wasteland 2

Om kickstartern drar in 2,1 miljoner dollar kommer gänget på Black Isle i princip återuppstå, då Chris Avellone och Brian Fargo låg bakom godsaker som Fallout och Planescape: Torment.

#wasteland-2, #obsidian-entertainment, #inxile-entertainment, #icewind-dale, #planescape-torment, #black-isle, #neverwinter-nights-2, #star-wars-knights-of-the-old-republic-ii-1


Medlem
Obsidian kanske hjälper till med Wasteland 2

sounds sweet


signatur
Inaktiv
MFZ
Medlem

ska fan donera bara för det.


signatur

“Blessed be the stonecutters. it took a quarry to bury the dreams.”

Medlem

Oh fan vad sweet.
Då var min donering värt varenda öre då.


signatur

"The reality is not limited to the perception that we have traditional used." //Paul Stamets

What you don't learn with wisdom, you learn with pain.

Inaktiv

Jag donerade precis $15... Det är till god nytta. Nu får man hoppas att spelet blir bra också!


signatur

The Sith Lords Restored Content Mod (TSLRCM) 1.8: http://deadlystream.com/forum/files/file/197-tsl-restored-con...

Medlem

Fasen vad bra!

Medlem

Zomg! Hoppas dom lyckas! Grymt om detta kunde leda till ett nytt Icewind Dale!


signatur

Nämen!

Inaktiv
Skrivet av Tpiom:

Jag donerade precis $15... Det är till god nytta. Nu får man hoppas att spelet blir bra också!

EDIT: Jag lade till $100 och så får man fler godsaker. Det var efter jag såg videon om projektet och hörde idéer som konsekvenser och sådant.


signatur

The Sith Lords Restored Content Mod (TSLRCM) 1.8: http://deadlystream.com/forum/files/file/197-tsl-restored-con...

Medlem

Får ni tillbaka pengarna som ni donerat sen? Ja jag vet vad donera innebär, men det känns bara konstigt och ge bort pengar för ingenting. Skulle vara värt om man sen fick en grattis kopia o donera 500kr till ett spel man vill se skapas. Annars känns det som en waste...

Medlem

Har man tur kanske man får se ett riktigt rpg igen, känns som dagens så kallade rollspel inte håller samma klass som förr (bortsett från The Witcher spelen, Dragon Age) Det mest känns mer och mer action betonat (Dragon Age II, Mass Effect 3) Hände med spel som Baldurs Gate, Icewind Dale, Planscape Torment, Fallout Serien) Lr ska allting nuförtiden anpassas efter Mainstream spelare??

MFZ
Medlem
Skrivet av deus35:

Får ni tillbaka pengarna som ni donerat sen? Ja jag vet vad donera innebär, men det känns bara konstigt och ge bort pengar för ingenting. Skulle vara värt om man sen fick en grattis kopia o donera 500kr till ett spel man vill se skapas. Annars känns det som en waste...

det är just det du får.
donerar du minst $15 så får du en kopia av spelet.


signatur

“Blessed be the stonecutters. it took a quarry to bury the dreams.”

Medlem

signatur

Gammalt nick: General Hotshot
All makt åt John, vår befriare.

Medlem

Oj,oj.Det här kan bli hur bra som helst!


signatur

More COOP for the masses

Skribent
Skrivet av deus35:

Får ni tillbaka pengarna som ni donerat sen? Ja jag vet vad donera innebär, men det känns bara konstigt och ge bort pengar för ingenting. Skulle vara värt om man sen fick en grattis kopia o donera 500kr till ett spel man vill se skapas. Annars känns det som en waste...

Olika i alla projekt om jag förstått det rätt men i just detta projekt så får du en digital kopia av spelet om du sponsrar med 15$ och uppåt. 15$ ger endast en digital kopia av spelet medan t.ex. 115$ ger en deluxe-samlarbox med karta, riktig instruktionsbok och nån form av figur. Vidare så ingår även en digital kopia av spelet plus att du får ditt namn i eftertexterna. Kolla in sidan och läs vad varje sponsringsnivå erbjuder.

Medlem

Bästa nyheten sedan inxiles kickstarter!

Medlem

Fan att inte lite fler av alla som backar detta också kunde backa Serallans swat,r6 sequel på kickstarter, seriöst då hade vi hatt en jävla comeback både för fps, rpg scenen.

http://www.kickstarter.com/projects/355932838/crowdsourced-ha...

Medlem

Först intervjun med Brian Fargo på Ripten och nu detta, hade jag inte redan maxat vad jag kan ge så hade detta tveklöst fått mig att göra det=).

1
Skriv svar