World of Planes-betan drar igång

Robot
World of Planes-betan drar igång

Gaijins andravärldskrigsflygare i onlinetappning har dykt in i vårt arkiv, och har till och med fått ett nytt namn.

#gaijin-entertainment, #world-of-planes-1, #wargaming, #world-of-warplanes, #war-thunder-world-of-planes-1


Medlem
World of Planes-betan drar igång

Aprilskämt.
Dåligt ett med.

Om jag var ett flygplan hade jag inte insett att detta var ett aprilskämt.

Medlem

? varför är det ett aprilskämt ?

och vad betyder " Dåligt ett med. "

Båda spelen existerar, båda har förväxlande lika namn och det ena spelbolaget har snott det andra bolagets namn.. så är det Betan som är själva skämtet ? eller namnbytet ?

* kan säga att i lumpen så hade vi ett latinskt motto " Cum vell fractus" som lär betyda " Med eller sönder. "
vilket i sig då är förvirrande, men där, var det själva poängen, det skulle inte betyda något...
då vi var sjuktransportmän, men Dåligt ett med, är konstigt också... så jag undrar, är det dagens slang,
felskrivet eller talspråk ?

' Ett dåligt med, ett dåligt också. som är dåligt, som inte är bra, dåligt är det... eller e´de, ba, dålit baa ?

Medlem

@ Bannor: Presses the "awsome button"
Signed up for the beta...


signatur

Nothing is power without Control

Medlem

Måste va en välgjort aprilskämt med bilder, filmer och massor med information, sen ett forum med 1000tals inlägg. rätt coolt.

Medlem

Jävla bra aprilskämt isf, med tanke på att ja satt å körde betan hela dagen igår

Inaktiv
Skrivet av totte1015:

Aprilskämt.
Dåligt ett med.

Haha, ALLT postat på 1a april är inte aprilskämt.
Men de postar normalt sett inte såhär många nyheter en söndag, så min gissning är att de sparat på sig ett antal artiklar att posta just idag, för att maskera deras riktiga skämt.

Medlem

Varit Alpha-pilot ett tag nu, och visst det är ett underhållande spel.
Tycker det är mer "arkad" än sin tank-kusin, men både spelen lider av samma problematik. Det finns inget som lockar en till ett längre spelande. Man tar sig uppåt bland klasserna och när man har klassen högst upp så finns det inget som lockar en till mer speltimmar. Iaf. inte för mig.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

Detta har inget att göra med world of tanks, inte ens samma utvecklare.

Medlem

Ska ge det en chans. Annars så e det bara att köra igång Arma 2 igen:-D

1
Skriv svar