USA vill komplettera åldersmärkning på spel (aprilskämt)

Robot
USA vill komplettera åldersmärkning på spel (aprilskämt)

Ny lag kan tillåta att oberoende organisationer får övervaka spelutveckling.

#avalanche-studios, #a-game-of-dwarves, #war-of-the-roses


Medlem
USA vill komplettera åldersmärkning på spel (aprilskämt)

Oh, this sounds like fun.


signatur

Jag respekterar din rätt till åsikt, men är den att förtrycka andra för saker som inte påverkar dig hindrar det inte mig från att försöka ändra eller kämpa emot den. With all due respect: Don't hurt people. <3

Medlem
Medlem

Undrade när FZ skulle lägga upp detta. Riktigt intressant att se hur spelen kommer att se ut efter denna lag kommer igång. APRIL APRIL APRIL.

Medlem

Bra där USA, förstår vår dag.

Medlem

Det är lite svårt det där med USA och lagar, man kan inte vara helt säker på om det är på allvar eller om någon driver med en.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem
Medlem

*fniss*


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Småkul - men USA hade snarare tillsatt mer statliga människor snarare än oberoende


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Aprilskämt där eller?


signatur

Some people call me a bad person. Others say I'm an irresponsible asshole. Personally I don't see why I can't be both.

Medlem

Hahaha, eller hur

Medlem

jag lackade ur mer o mer medans jag läste, sen kom kommentarerna o jag kände mig sämst i världen. you got me!

Medlem
Skrivet av bleetzer:

jag lackade ur mer o mer medans jag läste, sen kom kommentarerna o jag kände mig sämst i världen. you got me!

http://www.youtube.com/watch?v=sC75aU47GRk


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Du skämtar på mig aprilio!?

Medlem

Ambitiöst:) roligt:)

Medlem

April april eller fail dé la fail?

Hehe.. ni skulle lagt in lite fler artiklar med olika konstiga nyheter så hade ert aprilskämt inte varit så öppenbart


signatur

It´s not where we´re from, it´s where we´re going....

Medlem

A game of dwarves, det lät faktiskt riktigt bra!


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem

Skulle inte förvåna mig om det inte är aprilskämt.

Medlem

Trodde spelen var påhittade men de verkar ju fatkiskt finnas på riktigt:)

Medlem

Skulle vara föga förvånande när det kommer från USA men... april april!

Medlem

Förfan FZ sånt här skämtar man inte om


signatur

Rwa?

Medlem

Inte för att jag orkat läsa artikeln, men lagförslaget med att sätta varningsstämplar på spel lik med cigarett paket har faktiskt tagits upp där för någon vecka sedan

Här har ni källan på detta oxo: https://www.eff.org/deeplinks/2012/03/warning-exposure-video-...
Notera skrivet långt före första april..

Medlem

Hoppas det var ett April skämt eller ? eller ?!

War of the Roses har satanistiska stridsvrål backlänges

Medlem

idag är en dag man inte kan lita på någon lr något Dock hade det inte förvånat mig om detta var sant haha

Medlem

You got me. Läste inte tillräckligt noga, så jag lade inte märkte till "a game of dwarfes" heller.
Detta skulle ju i princip kunna vara sant...

Medlem
Skrivet av Mytos:

You got me. Läste inte tillräckligt noga, så jag lade inte märkte till "a game of dwarfes" heller.
Detta skulle ju i princip kunna vara sant...

Jopp, det skulle lika mycket vara sant med Sopa och Acta med flera grejer som kommer från det landet..

Grymt bra FZ Jag är som man säger en dum sill.

Medlem

Gick nästan på det ända tills jag kom tills jag kom till slutet, då sket det sig

Hemska är att jag tror fan att om de fick som det ville finns det garanterat politiker i USA som skulle vilja ha en sån här lag.

Medlem
12
Skriv svar