Aprilskoj: Notch rymdspel heter Mars Effect

Robot
Aprilskoj: Notch rymdspel heter Mars Effect

Med höjdpunkter som ett bra slut, en dator inuti rymdskeppet som du kan spela spel på medan du samlar mineraler och mycket mer.

#mojang-specifications


Medlem
Aprilskoj: Notch rymdspel heter Mars Effect

Haha Troll level till herr Notch.
Ser fram emot detta spel, framför allt ser jag fram emot "A game ending that makes sense." haha

ndr
Medlem

Jag undrar om det verkligen är ett april skämt med tanke på att han skrev om detta @Twitter några timmar innan 1 April

Medlem

hahaha mycket skön bild måste jag säga

Medlem
Skrivet av ndr:

Jag undrar om det verkligen är ett april skämt med tanke på att han skrev om detta @Twitter några timmar innan 1 April

Han måste ju förekomma sina fans i Asien och Australien.


signatur

Everytime I look at myself, I can't believe how awesome I am.

Medlem
Skrivet av StrongBad:
Skrivet av ndr:

Jag undrar om det verkligen är ett april skämt med tanke på att han skrev om detta @Twitter några timmar innan 1 April

Han måste ju förekomma sina fans i Asien och Australien.

Han har twittrat om utvecklandet i nån vecka minst tror jag

Medlem
Skrivet av Kogster:
Skrivet av StrongBad:
Skrivet av ndr:

Jag undrar om det verkligen är ett april skämt med tanke på att han skrev om detta @Twitter några timmar innan 1 April

Han måste ju förekomma sina fans i Asien och Australien.

Han har twittrat om utvecklandet i nån vecka minst tror jag

Irrelevant. Det här handlade om just webplatsen och namnsättningen (vilket är ett aprilskämt) av spelet, vilket han presenterade igår kväll, lokal tid.


signatur

Everytime I look at myself, I can't believe how awesome I am.

Medlem
Skrivet av StrongBad:
Skrivet av Kogster:
Skrivet av StrongBad:
Skrivet av ndr:

Jag undrar om det verkligen är ett april skämt med tanke på att han skrev om detta @Twitter några timmar innan 1 April

Han måste ju förekomma sina fans i Asien och Australien.

Han har twittrat om utvecklandet i nån vecka minst tror jag

Irrelevant. Det här handlade om just webplatsen och namnsättningen (vilket är ett aprilskämt) av spelet, vilket han presenterade igår kväll, lokal tid.

Får hoppas det bara är namnet som är ett april skämt för spelet verkade fett kul.

Varför inte, man måste ju ha kul på jobbet.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

"A game ending that makes sense" made my day xD fast verkar najs, hoppas det inte är ett aprilskämt och sedan det där med mars effect? Har han inte lärt sig en läxa efter scrolls-tvisten.. :/

Medlem
Skrivet av Riqnable:

"A game ending that makes sense" made my day xD fast verkar najs, hoppas det inte är ett aprilskämt och sedan det där med mars effect? Har han inte lärt sig en läxa efter scrolls-tvisten.. :/

Det är väl det som är en del av April skämtet, att han inte har lärt sig sin läxa?


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem
Citat:

Markus Persson ‏ @notch Reply Retweet Favorite · Open
So "Mars Effect" was an April Fools joke. The name part, that is. The game itself is real.

Bara namnet som är troll resten ska vara legit. Verkar bli ett kul spel.

1
Skriv svar