Dessa låtar hör du i Lollipop Chainsaw

Robot
Dessa låtar hör du i Lollipop Chainsaw

Jimmy Urine och Akira Yamaoka sitter i vårt filmarkiv och diskuterar låtvalen i Grasshopper Manufactures cheerleader-simulator.

#lollipop-chainsaw, #grasshopper-manufacture


Medlem
Dessa låtar hör du i Lollipop Chainsaw

Detta spelet kommer ju att pryda min samling men det har fel releasedatum för att bli 0day-köp


signatur
Medlem

Jag vet att jag brukar klaga på allt gnäll här på FZ... men jag tycker det här spelet verkar helt värdelöst.

Gen
Medlem

Detta måste vara det konstigaste jag någonsin sett

Medlem

Döm inte hunden efter håret

Medlem

Sicket skitspel.

2/10

Medlem

You spin me round med Dead or Alive? GOTY!

Fast om man ska vara lite allvarlig.
Det här spelet verkar så otroligt korkat, men möjligtvis i ordets allra mest positiva bemärkelse. Eller så suger det, vad vet jag.
Oavsett hur det ligger till så är det ett förbannat knasigt koncept och faktumet att det här projektet sett dagens ljus är komiskt i sig självt.

Medlem
Skrivet av Gabe:

You spin me round med Dead or Alive? GOTY!

Fast om man ska vara lite allvarlig.
Det här spelet verkar så otroligt korkat, men möjligtvis i ordets allra mest positiva bemärkelse. Eller så suger det, vad vet jag.
Oavsett hur det ligger till så är det ett förbannat knasigt koncept och faktumet att det här projektet sett dagens ljus är komiskt i sig självt.

Made in Japan (TM), De tillverkar många mysko spel där borta.

Klockrent exempel.

Medlem

Många sura miner här inne från folk utan någon humor eller känsla för parodiska skapelser.
Failex och Drummachineforce kunde jag varit utan dock, men tänker ändå köpa detta spelet. Mest för jag älskar saker som är helt idiotiskt over-the-top.

Medlem

Förvånansvärt reko soundtrack måste jag säga.


signatur

Just an honest man in a leather mask

Medlem

Får mig att vilja köpa det mer och mer efter varje nyhet
Dom som gnäller ser ju inte det komiska och hur detta spelet faktiskt skiljer sig från mängden.

Skulle inte förvåna mig om jag har roligare att spela detta på konsol än BF3 på PC!
(kommer från ett bf3 faggot fan)

Inaktiv

"My name is Little Jimmy Urine..."

<insert Bear Grylls joke here>

Medlem

Kan man ladda ner det (Xbox Live) eller måste man retrotraska till en butik?

1
Skriv svar