Team 17 släpper ännu en Worms-titel

Robot
Team 17 släpper ännu en Worms-titel

Worms Revolution släpps i höst till Windows, Xbox 360 och Playstation 3. Har du saknat den heliga handgranaten?

#team-17, #worms-revolution


Medlem
Team 17 släpper ännu en Worms-titel

Det krävs en förnyelse av det här konceptet, som i grunden är väldigt kul. Kan ju inte vara roligt som speldesigner heller att skapa tio typ identiska spel. Snälla gör något nytt med det!

Inaktiv

är det inte dags att släppa worms nu? gå vidare.

Medlem

@frunk
Jag tror vi klarar oss med ett till som också har möjligheten att bli bättre än de andra. Såvida du inte förväntar dig något annat mästerverk från Team 17?


signatur

Jag respekterar din rätt till åsikt, men är den att förtrycka andra för saker som inte påverkar dig hindrar det inte mig från att försöka ändra eller kämpa emot den. With all due respect: Don't hurt people. <3

Medlem

Worms är kul spel, men armageddon var roligast. Varför? Customization, galet många maskar på en karta, möjligheten att spela på galet stora kartor, och egen designade kartor. Reloaded var bara för restriktivt och nerdummat.

Worms ska spelas i charmig 2D så jag nöjer mig med Reloaded som redan finns!

Medlem
Skrivet av frunk:

är det inte dags att släppa worms nu? gå vidare.

Det släpps ju till hösten... kan ju spela ett av de gamla så länge?


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Skribent

"gå tillbaka till rötterna"... jo jag tackar jag, hatar de där gulligull-maskarna. Maskarna ska se ut som de gjorde i Worms och Worms+, som för övrigt är det överlägset bästa worms.

Medlem

Säljer dom fortfarande så bra att det försörjer ett helt team17? Eller dom kanske inte är så många. Jag har ett av spelen från psn. Det duger lixom.

Medlem

Jag minns en tid då denna utvecklare stod för många bra spel som Project X, Alien Breed 2, Super Frog, Nightlong, och Worms men det verkar som Team 17 numera koncentrerar sig på att göra enbart Worms. Kom igen Team 17 ny kan bättre än så här=).

Medlem

Rätt nice fysik och coola effekter.

Inaktiv
Skrivet av Hipshot:
Skrivet av frunk:

är det inte dags att släppa worms nu? gå vidare.

Det släpps ju till hösten... kan ju spela ett av de gamla så länge?

släppa. let go. leave. gå vidare.
jag syftade på att dom ska kanske göra någonting annat för en gångs skull.

Medlem

Worms, åh det var länge sen. Sitta och skjuta ihjäl småsyskonens maskar är bland det ljuvaste som finns

Medlem

Ha första april, den där går jag inte på så lätt!

Inaktiv

Inte ens intressant längre.. worms har gjort sitt!

Medlem

Dom kanske borde samarbeta med Rovio och göra ett "Worms vs Angry Birds", då kunde bli intressant med worms igen.

inK
Medlem

Vad mycket negativa ord om Worms. Det är ju så länge som de håller sig till 'det gamla' som spelen blir bra. Det senaste släppet när de gick tillbaka till 3d och golfspelet är ju katastrof. Mer sånt här med nya idéer. Tummen upp för Worms!


signatur

Every trophy counts...

1
Skriv svar