K: Castlevania: Order of Ecclesia

Medlem
K: Castlevania: Order of Ecclesia

Är intresserad utav att finna Castlevania: Order of Ecclesia till DS. Någon som kan tänka sälja sig denna?

Kan dock också vara intresserad utav någon av de andra två Castlevaniatitlar som finns till DSen, Castlevania: Portrait of Ruin eller Castlevania: Dawn of Sorrow, men helst vill jag ha Order of Ecclesia.

Har ni någon av dessa, hör gärna av er


signatur

Videomupp

Medlem

Bump! Är det ingen som sitter på dessa titlar?


signatur

Videomupp

Inte till salu, sry kompis. Men Dawn of Sorrow är väll inte så ovanlig? Så där finns nog chansen.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

Inte lyckats finna en ny kopia i någon butik direkt. Men äger du titeln? Tycker du att den är bra? Funderar på import nämligen, inte så fasligt dyrt i england har jag funnit.


signatur

Videomupp

Jag skulle nog kalla den medioker, men det är jag. men det är Castlevania, så om priset är resonligt så kör på


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

Okej, orsaken att jag jagar dessa är för att jag blev biten i spelstilen efter att ha lirat Aliens:Infestation (som fö är en grym DS titel om du inte lirat den innan om än kort) och Castlevania skall ju vara "the go to game" för detta. Ecclesia är den som verkar bäst av de tre DS titlar som finns, men får se vilka jag får tag i. De två andra kan man importera för 160 kronor styck har jag funnit så kanske testar mig fram.


signatur

Videomupp

1
Skriv svar