Kickstarter-projektet Takedown finansierat

Robot
Kickstarter-projektet Takedown finansierat

Gläd er, SWAT- och Rainbow Six-fans! De 200 000 dollar som behövdes för att kickstarta Ghost Recon-utvecklaren Christian Allens hardcore tactical shooter-projekt har samlats in.

#tom-clancys-ghost-recon-advanced-warfighter, #halo-reach, #serellan-llc, #infinity-ward, #takedown


Medlem
Kickstarter-projektet Takedown finansierat

Fuuu missat detta helt!!! Hoppas man kan köpa det ändå när det är klart.

Medlem

Lade 25 dollar i förrgår, och är glad att det gick igenom Nu får vi se hur spelet blir!


signatur

Videomupp

Medlem
Skrivet av apanbajs:

Fuuu missat detta helt!!! Hoppas man kan köpa det ändå när det är klart.

Jadå, spelet är tänkt att komma först till Pc men även till Xbox 360 och PS3 dock kommer det kosta mer än vad Backers fick betala. Pågår en debatt om konsol versionen kommer vara i första person, tredje person eller båda delarna.

OT:
Såg ut som det knappt skulle gå men sedan hände något, Notch skrev på Twitter (senare skrev även Total Bisuit på Twitter) och plötsligt lade någon 7,5 k och efter det formligen öste det in pengar och Backers. Någon ska även ha donerat 10 k, allt slutade på 20 k över begärd summa. Själv ökade jag min pledge från 50 till 125 (T-shirt och samlarutgåvor är något jag är svag för=))

Medlem

Awesome video, tyvärr missade jag också det helt

Medlem

YES, var orolig ett tag. Har tyvärr inte möjligheten att backa saker på kickstarter men ska helt klart köpa det när det kommer ut. När det gäller 'indiespel' så måste man nästan gå med på det digitala och med lite tur så får man en låda i hyllan till slut endå. Tack Terraria och Gemini Rue <3


signatur

// Bacon <3

Medlem

Skönt! Jag var orolig att de inte skulle nå målet. Puh!


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Ett spel att se fram emot för första gången på flera år. (med några få andra undantag)


signatur

Håna en konsolspelare om dagen , det är bra för magen(och spelbranschen).

Medlem

Det var på håret. Vilken fart projektet fick på slutet!

https://twitter.com/#!/Serellan/media/slideshow?url=pic.twitt...

Medlem

Det var mycket tack vare forum medlemmarna som detta till slut lyckades, Christian må vara en duktig utvecklare men när det kommer till hur man skapar intresse kring sin produkt har han en hel del kvar att lära. Det blir ju inte direkt lättare när hans team består av personer som fortfarande jobbar för stora utgivare och skulle han sagt vilka dessa var och projektet inte blev av skulle dessa garanterat fått sparken.

Vilket påminner mig, om Wasteland 2 får in 2,1 miljoner dollar så kommer Obsidian kunna vara med på det, det innebär tillgång till deras verktyg och deras expertis. Gamla Black Isle Studios tillhörde en av de bästa RPG utvecklarna efter dåtidens Bioware. FZ skrev om detta igår och här är länken för de som är intresserade http://www.fz.se/artiklar/nyheter/20120330/obsidian-kanske-hj...

Medlem
Medlem

Vill bara påminna alla om att kickstartern bara är för alphan, om deras investerare drar sig ur så är det kört

Medlem

Kan inte beskriva hur lycklig jag är för deras skull! Den nya trenden är underbar.

Medlem

Robert börjar sota för sina brott redan. Det kanske finns hopp för honom ändå

Medlem

Hoppas detta blir bra.

Medlem

Varför har jag missat detta? Första kickstarter som jag hade kunnat tänkta mig att skänka till!

Medlem
Skrivet av Mesmerize:

Varför har jag missat detta? Första kickstarter som jag hade kunnat tänkta mig att skänka till!

FZ skrev om det bara för två dagar sedan eller nått. Tack vare det så lyckades jag bidra med 75$. Tur att de inte glömt PC helt.


signatur

Håna en konsolspelare om dagen , det är bra för magen(och spelbranschen).

Inaktiv

In your face EA, Ubisoft etc. Nu är det slut med fördumningen!


signatur

Floffe, stolt elitist och besserwisser. Han anser att företaget bör exproprieras då han är oroad över hur man väljer att begränsa yttrandefriheten.

Medlem
Skrivet av Floffe:

In your face EA, Ubisoft etc. Nu är det slut med fördumningen!

Man kan ju alltid hoppas men för EA, Ubisoft och Activsion är detta småpotatis (och en av anledningarna till att de inte längre utvecklar spel för en sådan här målgrupp) där de hela tiden strävar efter att ge sina aktieägare mer och mer pengar.

Medlem

De var uppe i 130 000$ för några dagar sedan, trodde inte de skulle klara det.

Medlem
Skrivet av Emetic:
Skrivet av Mesmerize:

Varför har jag missat detta? Första kickstarter som jag hade kunnat tänkta mig att skänka till!

FZ skrev om det bara för två dagar sedan eller nått. Tack vare det så lyckades jag bidra med 75$. Tur att de inte glömt PC helt.

Dåligt av mig helt enkelt.

Medlem
Skrivet av Mesmerize:
Skrivet av Emetic:
Skrivet av Mesmerize:

Varför har jag missat detta? Första kickstarter som jag hade kunnat tänkta mig att skänka till!

FZ skrev om det bara för två dagar sedan eller nått. Tack vare det så lyckades jag bidra med 75$. Tur att de inte glömt PC helt.

Dåligt av mig helt enkelt.

Nejdå inte alls. Lätt hänt


signatur

Håna en konsolspelare om dagen , det är bra för magen(och spelbranschen).

Medlem

Doh! Missade också att bidra, annars skulle jag ha gjort det typ nu.

Kul att det gick igenom. Kan bli hur bra som helst, kommer definitivt köpa det när det släpps.

1
Skriv svar