FZ Play – Aprils hetaste spel

Robot
FZ Play – Aprils hetaste spel

FZ-redaktionen guidar till spelen som får dig att glömma vårvärmen.


Medlem
FZ Play – Aprils hetaste spel

Såg bra ut alltihopa utom tyvärr Risen 2 som jag sett fram mot. Tribes kände jag inte till men det såg riktigt roligt ut. Hoppas DMC HD Coll. får bra betyg. Då blir det kanske att plocka upp senare även om jag har spelen till PS2 för det blir inte att jag spelar dom när .... tjock-TVn är i sovrummet.... hm... kanske ska släpa ner den... spela klart Killzone och ...


signatur

Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.

Medlem
Skrivet av Paddington:

Såg bra ut alltihopa utom tyvärr Risen 2 som jag sett fram mot. Tribes kände jag inte till men det såg riktigt roligt ut. Hoppas DMC HD Coll. får bra betyg. Då blir det kanske att plocka upp senare även om jag har spelen till PS2 för det blir inte att jag spelar dom när .... tjock-TVn är i sovrummet.... hm... kanske ska släpa ner den... spela klart Killzone och ...

Då kan jag glädja dig med att Tribes Ascend kan spelas redan nu i betaform, och är ett Free 2 play spel. Riktigt bra F2P system också kan jag tycka efter att ha lat ner en kanske 10 timmar i betan.


signatur

Videomupp

Medlem

Witcher lyser helt klart starkast i vårsolen! Blir att dra igenom igen.

Medlem

Ni glömde det största släppet i april.... "Legend Of Grimrock". 11:e.


signatur

PC: i5-10600K | 3070 Ti | 32GB DDR4 | nVME 1TB

Medlem

Bengt Frithiofsson har bytt vindruvor mot järn vid 2:55.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

Det enda spel jag ser fram emot denna månad är PC-versionen av Binary Domain.

Risen 2 är dock lite intressant det med, men det får vänta tills det sjunkit i pris.

Medlem

Tråkiga spel den här månaden.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Skrivet av b0ne:

Ni glömde det största släppet i april.... "Legend Of Grimrock". 11:e.

THIS! Spelen i videon skulle jag inte spela om jag så fick betalt, men Legend of Grimrock är ju ett av årets intressantaste spel.

11:e April grabbar och grabbinnor.


signatur

Skippy R.I.P. 17/7 2006

Medlem
Skrivet av WildThing:
Skrivet av Paddington:

Såg bra ut alltihopa utom tyvärr Risen 2 som jag sett fram mot. Tribes kände jag inte till men det såg riktigt roligt ut. Hoppas DMC HD Coll. får bra betyg. Då blir det kanske att plocka upp senare även om jag har spelen till PS2 för det blir inte att jag spelar dom när .... tjock-TVn är i sovrummet.... hm... kanske ska släpa ner den... spela klart Killzone och ...

Då kan jag glädja dig med att Tribes Ascend kan spelas redan nu i betaform, och är ett Free 2 play spel. Riktigt bra F2P system också kan jag tycka efter att ha lat ner en kanske 10 timmar i betan.

Sjysst! Blir till att ladda hem då. Men jag väntar nog tills betan är över.


signatur

Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.

Medlem
Skrivet av Paddington:
Skrivet av WildThing:
Skrivet av Paddington:

Såg bra ut alltihopa utom tyvärr Risen 2 som jag sett fram mot. Tribes kände jag inte till men det såg riktigt roligt ut. Hoppas DMC HD Coll. får bra betyg. Då blir det kanske att plocka upp senare även om jag har spelen till PS2 för det blir inte att jag spelar dom när .... tjock-TVn är i sovrummet.... hm... kanske ska släpa ner den... spela klart Killzone och ...

Då kan jag glädja dig med att Tribes Ascend kan spelas redan nu i betaform, och är ett Free 2 play spel. Riktigt bra F2P system också kan jag tycka efter att ha lat ner en kanske 10 timmar i betan.

Sjysst! Blir till att ladda hem då. Men jag väntar nog tills betan är över.

Ärligt tror jag inte det blir en stor skillnad gameplaymässigt. Betan har redan haft temabaserade patches likt TF2s klasspatchar så det känns som en fulltitel i hur det har skötts, iaf de 2 senaste månaderna.


signatur

Videomupp

Medlem

asså nääää

Medlem

Inte mkt att hurra över :/

1
Skriv svar