Star Wars: Battlefront 3-filer funna i Operation Raccoon City

Robot
Star Wars: Battlefront 3-filer funna i Operation Raccoon City

Skivan för nysläppta actionpangaren Resident Evil: Operation Raccoon City innehåller spår av Star Wars: Battlefront 3 – hur kan det komma sig?

#star-wars-battlefront-3, #resident-evil-operation-raccoon-city, #slant-six, #spark-unlimited


Medlem
Star Wars: Battlefront 3-filer funna i Operation Raccoon City

Star Wars : Battlefield 3? Gör om, gör rätt.

Medlem
Medlem

Jag som ville veta varför de hittat Star Wars: Battlefield 3 filer Var du kanske lite mer sugen på det? ^^

Visste inte att Star Wars: Battlefield fanns

Medlem

´Jaaaaa!! Hoppas hoppas...


signatur
Medlem

Snälla ge oss!!!!

Medlem

Snälla snälla ge miiiiiig
Hoppas det inte är dött ännu utan det bara poppar fram "coming this fall"

Inaktiv

Intressant... De första två spelen sålde ju bra! Men LucasArts har ju problem att få ut ett tredje!


signatur

The Sith Lords Restored Content Mod (TSLRCM) 1.8: http://deadlystream.com/forum/files/file/197-tsl-restored-con...

Hahaha, Battlefront och Battlefield, sak samma? Ursäkta mitt lilla hjärnsläpp med titeln, nu är nyheten korrigerad.

Medlem

Kollade ni själva innan ni postade detta eller antog ni bara att ett foruminlägg från första april var sant?

Medlem

Lol, jag läste "efterbliven" data... gav lite grädde på moset.

Hoppas inte Slant Six gör detta, jag vill så gärna ha något som överhuvudtaget närmar sig Battlefield 2142 och är bra!


signatur

Nämen!

Medlem

YAYAYYAAYAYYAYATYYAYAYAYA&YAYAYAYAYAYAYA&YAYATY

Medlem

Weird...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Man kan väl hoppas

Medlem

Vore inte helt fel!

Medlem

Slant Six games? Nej blev inte ens hypad av ett nytt battelfront nu....

Synd att orginal studion som gjorde de tidigare spelen inte finns kvar

Medlem

Får hoppas på ett riktigt bra spel iaf, att det blir ett Battlefront 3, minns den tiden då man kunde säga Bf3 och man fick possitiva associationer ^^

1
Skriv svar