Fear-utvecklarna kanske gör ett The Hobbit-spel

Robot
Fear-utvecklarna kanske gör ett The Hobbit-spel

Det sägs att Monolith Productions släpper The Hobbit: Part One vid jul, lagom till filmpremiären.

#gotham-city-impostors, #monolith-soft


OML
Medlem
Fear-utvecklarna kanske gör ett The Hobbit-spel

lol sagan om de bannlysta.

Medlem

Snacka om slöseri av en bra studio, de har massor av schyssta spel på sitt samvete och de blir satta på att göra ett filmspel..


signatur

Gaming since 1986 and still going strong!

Medlem

sagan om de bannlysta <3

sen finns det redan ett the hobit spel http://en.wikipedia.org/wiki/The_Hobbit_(2003_video_game)

Medlem

Smått tragiskt att Monolith skaparna bakom några av dem bästa och roligaste fps spelen som någonsin gjorts (Blood, No One Lives Forever, Alien vs Predator 2) idag verkar bara vara mest känd som "Fear-utvecklarna" :/. Ja ja är väl mest deras egna fel att dem inte skapat något coolt dem senaste 6åren... är vad jag skulle ha sagt om det inte vore för Gotham City Impostors ;D. Det spelet är ju grymt skoj, välkommen tillbaka Monolith?

Medlem

Det är bara ställa in sig på det värsta redan nu, filmspel har ju sin välkända historia

Medlem

Kan inte säga att jag bryr mig om spelet särskilt mycket, men filmen däremot... Hoppas den blir lika bra som de andra!

Inaktiv

Skulle gärna vilja se slaget om midgård 3

Medlem
Skrivet av showerguy:

Skulle gärna vilja se slaget om midgård 3

Det vore fint det!!!

Inaktiv
Skrivet av m_g_karlsson:
Skrivet av showerguy:

Skulle gärna vilja se slaget om midgård 3

Det vore fint det!!!

Ja, jag har väntat på trean en längre tid!

Inaktiv
Skrivet av Sapiens:

Smått tragiskt att Monolith skaparna bakom några av dem bästa och roligaste fps spelen som någonsin gjorts (Blood, No One Lives Forever, Alien vs Predator 2) idag verkar bara vara mest känd som "Fear-utvecklarna" :/. Ja ja är väl mest deras egna fel att dem inte skapat något coolt dem senaste 6åren... är vad jag skulle ha sagt om det inte vore för Gotham City Impostors ;D. Det spelet är ju grymt skoj, välkommen tillbaka Monolith?

Oh the irony. Först hade jag tänkt skriva något om att det är synd att ingen minns Monoliths klassiska spel. Därefter tänkte jag skriva att GCI är ett riktigt jävla kul spel (och jag hatar att spela multiplayer, rent allmänt). Men det hade ju någon annan uppenbarligen redan kläckt ur sig.

Får därför skriva att det är tragiskt att en så suverän utvecklare som denna inte gör något vettigare än ett Hobbit-spel.

Medlem

Sorgligt att de är kända som "Fear-utvecklarna"... För mig är de kända för "Kate Archer the Operative" a k a NOLF och inget annat!

edit: Sapiens och Mjauv, såg era kommentarer för sent!


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

1
Skriv svar