100 kronor är det väl värt ändå?

Flakmonkey
100 kronor är det väl värt ändå?

Kollega som köpt fel version så jag ställde upp. Har inga höga
förhoppningar men 100 riksdaler måste det ju vara värt? Annars är man ju
riktigt orolig för Ids framtid...

[ia=525604; large;nb;nl]

#blogg

Inaktiv
100 kronor är det väl värt ändå?

100 kr är ju en piss i havet för det där spelet!

Medlem

Köpte mitt för samma peng till krysslådan och det är det klart värt.

Medlem

Köpte mitt på webhallen idag för 29kr till pc

Medlem
Skrivet av Ibelin:

Köpte mitt på webhallen idag för 29kr till pc

29 till pc, how? Fann det för 79 nämligen.


signatur

Videomupp

Skägg.
10 Chambers

Ju mer jag tänker på det hade Rage gynnats av att skala bort fordonsdelen helt. Typ.


signatur
Medlem

Funderar på att slå till också. Potentialen!

Medlem

Det kan knappast ha gått alltför bra för spelet om man kan köpa det för 79 spänn bara ett halvår efter release.
Det vore kul att ha något att göra fram till Diablo 3 släpps, men jag är besviken på att man inte kan spela igenom kampanjen i co-op.

Moderator | Testpilot

Jag tyckte spelet var OK. Så nog bord 100kr vara et ok pris.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Ju mer jag tänker på det hade Rage gynnats av att skala bort fordonsdelen helt. Typ.

Rätt mycket humor om iD efter all hype och utvecklarintervjuer istället släppt rälsskjutaren de gjorde för iOS till PC.


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem
Skrivet av WildThing:
Skrivet av Ibelin:

Köpte mitt på webhallen idag för 29kr till pc

29 till pc, how? Fann det för 79 nämligen.

Om man är medlem och bokar det sänks det till 29kr samt så håller det bara så länge det finns i lagret.

Flakmonkey
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Ju mer jag tänker på det hade Rage gynnats av att skala bort fordonsdelen helt. Typ.

Det gäller väl i princip alla FPS? Halo är väl det enda undantaget jag kan komma på såhär på rak arm där fordonen faktiskt bidragit med något positivt... singleplayer talar jag om då förstås

Men ska bli spännande att se vad Rage har att erbjuda. Känns som att mycket av de negativa kring det handlar mer om tokhöga förväntningar som inte infriats snarare än att spelet är dåligt.

Medlem

Även jag köpte det från Webhallen för 29 kr! Samt Duke Nukem Forever för 9 kr! Rage är ett helt okej spel, 100 kr kan det vara värt

Medlem

Men vafan, priset ändras inte till 29 kronor för mig. Jäkla skumt, det står "29 kronor för medlemmar", som jag också är, men ingenstans ändras priset. Finns i lager också.


signatur

Videomupp

Medlem

Skumt.. Jag testade igen och nu kostar det 99 kr av någon anledning även om jag går genom "29 kronor för medlemmar länken"

1
Skriv svar