Worms-skaparen kryper tillbaka till Team 17

Robot
Worms-skaparen kryper tillbaka till Team 17

Maskprinsen Andy Davidson säger hej hej och återvänder till sin tron av jord efter 14 år av andra äventyr.

#team-17, #worms-revolution, #worms-armageddon


Medlem
Worms-skaparen kryper tillbaka till Team 17

WORMS FTW.


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

gör en rayman-comeback please.

Medlem
Skrivet av lapa:

gör en rayman-comeback please.

Hur menar du nu? Varken Team 17 eller Andy har någonting med Rayman att göra, eller har jag missat något?

Och om du inte precis missat så finns ju Rayman : Origins vilket är en otroligt trevlig comeback.


signatur

Nämen!

Medlem

Får ju hoppas att det blir ett bra spel, tar charmen från de gamla men lägger till ett par vettiga nyheter (INTE 3D) och inte bara mjölkar samma koncept...

Medlem

Worms boh yah, satt i timmar och spelade förr för många tusen millenium sedan XD

Medlem

Låter bra, kanske kan denna studio återigen bli en studio som står för bra och roliga spel. Minns första gången jag testade på Worms, skillnaderna mellan Worms och Scorched Earth var stora på samma sätt som skillnaderna mellan Angry Birds och Crash The Castle. Dock kan jag inte förstå varför alla verkar gilla Angry Birds, Worms däremot, det spelar i en helt annan liga.

http://www.gog.com/en/gamecard/worms_united, får bli ett köp senare i år utan tvekan=).

Medlem
Skrivet av Struggle:
Skrivet av lapa:

gör en rayman-comeback please.

Hur menar du nu? Varken Team 17 eller Andy har någonting med Rayman att göra, eller har jag missat något?

Och om du inte precis missat så finns ju Rayman : Origins vilket är en otroligt trevlig comeback.

Han menade att de skulle göra en comeback alá Rayman Orgins, dvs göra ett fördjävla bra spel på en gammal formula.

Medlem

worms, vilka minnen.. banana stirke..

Medlem
Skrivet av Sebovich:
Skrivet av Struggle:
Skrivet av lapa:

gör en rayman-comeback please.

Hur menar du nu? Varken Team 17 eller Andy har någonting med Rayman att göra, eller har jag missat något?

Och om du inte precis missat så finns ju Rayman : Origins vilket är en otroligt trevlig comeback.

Han menade att de skulle göra en comeback alá Rayman Orgins, dvs göra ett fördjävla bra spel på en gammal formula.

Ahh, okej Jag skyller på att jag skrev det klockan ~ 03:50


signatur

Nämen!

Medlem
Skrivet av Struggle:
Skrivet av Sebovich:
Skrivet av Struggle:
Skrivet av lapa:

gör en rayman-comeback please.

Hur menar du nu? Varken Team 17 eller Andy har någonting med Rayman att göra, eller har jag missat något?

Och om du inte precis missat så finns ju Rayman : Origins vilket är en otroligt trevlig comeback.

Han menade att de skulle göra en comeback alá Rayman Orgins, dvs göra ett fördjävla bra spel på en gammal formula.

Ahh, okej Jag skyller på att jag skrev det klockan ~ 03:50

exakt,

Skribent
Skrivet av eine_petule:

worms, vilka minnen.. banana stirke..

Fast är minnet så bra egentligen? Du menar väl Banana Bomb?

Medlem
Skrivet av Shadee:
Skrivet av eine_petule:

worms, vilka minnen.. banana stirke..

Fast är minnet så bra egentligen? Du menar väl Banana Bomb?

Precis.

1
Skriv svar