Diablo III – möt Demon Hunter

Inaktiv

Demon hunter är enligt mig den tråkigaste klassen av alla, oavsett Diablo

Medlem

Läcker rulle som alltid...sen blir man mest matt av att läsa kommentarer färgade av nextopi, nostalgi; önskan efter något som är just utan räckhåll, där det som finns - eller i detta fallet bara snart finns - att tillgå inte är bra nog. Tyvärr färgar det diskussionen överallt. Vill man så kan man läsa milslånga poster av hård kritik där Blizzard konstant piskas med att de inte designat spelet just enligt en omöjlig utopi.

Ta ett steg tillbaka, testa det när det släpps och agera därefter när det finns något att agera på. Om det inte duger så kan ni väl gå tillbaka till att drömma om nästa spel eller gå tillbaka till det som tydligen är måttstocken för vad som är bra.


signatur

Your words are as empty as your future...

Medlem

Den definitiva klassen för mig! Gud kan inte vänta längre!!!

Medlem

Jag har kärat ner mig så fullständigt i Diablostoryn så för mig finns det inget annat spel. Jag måste få veta mer!

Medlem

När släpps path of exile?

Medlem
Skrivet av Astro Black:
Skrivet av Salami:

Beror vad man prioriterar. Gameplayet och grafiken eller friheten till sin karaktär. Det sista är det jag prioriterar i ett spel, får jag inte göra min egen karaktär exakt som jag vill lessnar jag på några timmar.

D3 må vara roligt, men för det ska hålla mer än några timmar för mig måste jag ha mer frihet än vad spelet erbjudet, tex diablo 2 men x2

Som jag länge har beskrivit det, spelkänsla kontra attribut distr.

Vad menar du med spelkänsla?


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem
Skrivet av Salami:
Skrivet av Chnum:
Skrivet av Astro Black:
Skrivet av Dryn:

Häftig trailer. Har spelat betan säkert 15timmar+ nu, grymt bra, spelet kommer hålla länge.
Har även testat PoE som flera här, men gillade det inte alls, så smaken är väl som baken.

Det är verkligen skittrist i jämförelse, fattar inte att det faktiskt finns folk som föredrar PoE framför D3.

Det är väl så att dom itne har testat D3 än men en sak som säger mig mycket är att alla som testar Diablo 3 älskar spelet. Jag själv har bara testat Path of Exile av de två spelen, det var skoj men tror fortfarande att Diablo 3 är bättre men man kan aldrig vara 100% förrän man spelat båda spel.

Beror vad man prioriterar. Gameplayet och grafiken eller friheten till sin karaktär. Det sista är det jag prioriterar i ett spel, får jag inte göra min egen karaktär exakt som jag vill lessnar jag på några timmar.

D3 må vara roligt, men för det ska hålla mer än några timmar för mig måste jag ha mer frihet än vad spelet erbjudet, tex diablo 2 men x2

Men jag personligen föredrar roligt gameplay före att kunna bygga egen karaktär.
Annars skulle jag spela "Spore - Creature Creator" där det är att man bygger sin karaktär som man vill, men inget gameplay över huvud taget.
http://www.spore.com/trial


signatur

| PC | Xbox One | PS5 | Oculus Quest 1 & 2 |

Medlem

När jag ser filmen så känns det inte så lockande att köpa spelet längre, men å andra sidan är det inte många nya spel som känns ok heller. Det var bättre förr så att säga trots att grafiken inte är så bra


signatur

CPU: AMD FX-8350 @ 4.7GHz Mobo: Asus Crosshair V Formula-Z GFX: Zotac GF560Ti 448 Core RAM: 8GB RAM HD: 1 x WD Black 500GB + 1 x WD Green 1TB

Medlem
Skrivet av huklen:

Varför ens välja mellan Path of Exile och D3, när man kan spela båda?

Precis. Dock kan jag förstå de som väljer Path of Exile framför D3, efter som D3 är alldeles för hypeat och tyvärr inte kan leva upp till förväntningarna (så känns det iaf nu, betan var inte särskilt övertygande tyvärr)

Detta kommer från en som spelat om Diablo 1 & 2 ett par hundra gånger :7

12
Skriv svar