Battlefield 3-patchen släpps till Xbox i dag

Robot
Battlefield 3-patchen släpps till Xbox i dag

Storväxt uppdatering till Xbox 360-versionen av den prisade onlinekrigaren lanseras under förmiddagen.

#battlefield-3, #dice


Medlem
Battlefield 3-patchen släpps till Xbox i dag

Gillar att konsolspelare faktiskt kan hyra servrar, alltid varit ett jävla kladd med matchmaking annars på spel :/

I like this.. även om jag ogillar konsolen i sig numera

ca 400kr för att hyra en server 90 dagar.. låter faktiskt.. hmh... rimligt? eller? 4.44 kr per dag

D.K
Medlem

Då är det bara att välkomna dem till suppression-hell

Medlem
Skrivet av D.K:

Då är det bara att välkomna dem till suppression-hell

förlåt, hur menar du?
(har varken läst path noten, för lång, eller spelat sen patchen, ingen o spela med )

D.K
Medlem
Skrivet av pjuppi:
Skrivet av D.K:

Då är det bara att välkomna dem till suppression-hell

förlåt, hur menar du?
(har varken läst path noten, för lång, eller spelat sen patchen, ingen o spela med )

De har helt enkelt gjort suppression-effekten löjligt mycket starkare.
http://www.youtube.com/watch?v=bNptSCNwE_g snubben säger att DICE jobbar på det.

http://www.youtube.com/watch?v=OxsbTjPe2fs här är lite suppression-tactic

Medlem

kvantitativt - ja.
Kvalitativt....... not so much.


signatur

Ducati Streetfighter 848

Medlem

Då får ni snart också testa ett monster till pistol (magnum)

Medlem

Jag har använt suppression-taktiken sen jag började spela BF3 och det enda jag har märkt är att supression faktiskt fungerar nu (spelar ofta Support). Att suppression har förbättrats nu har inte påverkat mitt sätt att spela på något sätt oavsett vilket class jag spelar.

Det enda du behöver göra är att se till att du kan ta skydd för du kan ha svårare att skjuta tillbaka, fast det är inte omöjligt att returera eld. Rent taktiskt är suppression väldigt effektiv och är bara att försöka använda det till din egen fördel

Medlem
Skrivet av D.K:
Skrivet av pjuppi:
Skrivet av D.K:

Då är det bara att välkomna dem till suppression-hell

förlåt, hur menar du?
(har varken läst path noten, för lång, eller spelat sen patchen, ingen o spela med )

De har helt enkelt gjort suppression-effekten löjligt mycket starkare.
http://www.youtube.com/watch?v=bNptSCNwE_g snubben säger att DICE jobbar på det.

http://www.youtube.com/watch?v=OxsbTjPe2fs här är lite suppression-tactic

owh damn! kanske skulle ta mig en LMG själv, man blir ju pro direkt

D.K
Medlem
Skrivet av palwin:

Jag har använt suppression-taktiken sen jag började spela BF3 och det enda jag har märkt är att supression faktiskt fungerar nu (spelar ofta Support). Att suppression har förbättrats nu har inte påverkat mitt sätt att spela på något sätt oavsett vilket class jag spelar.

Det enda du behöver göra är att se till att du kan ta skydd för du kan ha svårare att skjuta tillbaka, fast det är inte omöjligt att returera eld. Rent taktiskt är suppression väldigt effektiv och är bara att försöka använda det till din egen fördel

Det blir ju rng rakt av när suppression kickar in, och du får det så fort någon ens tittar på dig. En ensam sniper kan suppressa sönder en hel squad utan att sätta ett enda skott, och göra det helt omöjligt att sikta och skjuta eftersom kulorna svänger som idioter (se när du själv skjuter som sniper under suppression). De har erkänt att de tog i förmycket dock, så en nerf kommer komma och det tackar iaf jag för.

Medlem

Nog första gången jag tycker synd om xbox. Denna patchen är helt värdelös enligt min tycke

Medlem

Jag hoppas de fixat så vi får tillbaka alla Dice servrar, så trött på de nya mix servrarna där alla hoppar när de skiftar spel sätt.

Medlem

Dice har verkligen klantat sig med den här uppdateringen, fyfan va pinsamt dålig patch, har dom ingen QC?????


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Medlem
Skrivet av HaZe303:

Dice har verkligen klantat sig med den här uppdateringen, fyfan va pinsamt dålig patch, har dom ingen QC?????

Kan faktiskt inte påminna mig en enda gång att DICE har släppt en patch till ett spel som har varit bra...


signatur

Ducati Streetfighter 848

Medlem

Det enda jag inte gillade med denna patch var att Tanksen känns som papper och helikoptrarna är väldigt obalancerade, för kraftiga. Annars var det nice med mer rekyl i alla vapen = mer skills ist för COD run n' gun som det var tidigare.

Medlem
Skrivet av daskedennis:
Skrivet av HaZe303:

Dice har verkligen klantat sig med den här uppdateringen, fyfan va pinsamt dålig patch, har dom ingen QC?????

Kan faktiskt inte påminna mig en enda gång att DICE har släppt en patch till ett spel som har varit bra...

1.22 Till Bf2

Medlem

http://www.youtube.com/watch?v=OxsbTjPe2fs

Så man kan säga att suppression är ett annat ord för en förenklad "spray and pray"-mekanik


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Asså vad håller dice på med?! patchen har precis släppts och det första man möts med är BUGGAR! Dom har nog missuppfattat det här med att testa patchen först. Sorligt att det ska vara så då dom har haft mycket längre tid på sig..... dice dags att ta sig i kragen och skärpa till sig!

D.K
Medlem
Skrivet av Tybalt:

http://www.youtube.com/watch?v=OxsbTjPe2fs

Så man kan säga att suppression är ett annat ord för en förenklad "spray and pray"-mekanik

Precis, som även gör motståndaren halvblind och mindre träffsäker.

Skrivet av TexN:

Då får ni snart också testa ett monster till pistol (magnum)

Manligaste skjutjärnet i hela spelet. Men det är ju en revolver!

Skrivet av Ek0rreN:

BUGGAR!

Mitt BF3 (PC) har börjat krasha sedan patchen installerades :¨(

Medlem
Skrivet av painOplenty:
Skrivet av daskedennis:
Skrivet av HaZe303:

Dice har verkligen klantat sig med den här uppdateringen, fyfan va pinsamt dålig patch, har dom ingen QC?????

Kan faktiskt inte påminna mig en enda gång att DICE har släppt en patch till ett spel som har varit bra...

1.22 Till Bf2

haha, för ung för den


signatur

Ducati Streetfighter 848

D.K
Medlem
Skrivet av Hannu:

Det enda jag inte gillade med denna patch var att Tanksen känns som papper och helikoptrarna är väldigt obalancerade, för kraftiga. Annars var det nice med mer rekyl i alla vapen = mer skills ist för COD run n' gun som det var tidigare.

Du kan spamma handgranater numera, något DICE har trollat MW2-3 för i någon video + att nya suppression verkligen bjuder in till oskillat spray'n'pray.

Medlem
Skrivet av Tybalt:

http://www.youtube.com/watch?v=OxsbTjPe2fs

Så man kan säga att suppression är ett annat ord för en förenklad "spray and pray"-mekanik

herregud..

Medlem
Skrivet av D.K:
Skrivet av Hannu:

Det enda jag inte gillade med denna patch var att Tanksen känns som papper och helikoptrarna är väldigt obalancerade, för kraftiga. Annars var det nice med mer rekyl i alla vapen = mer skills ist för COD run n' gun som det var tidigare.

Du kan spamma handgranater numera, något DICE har trollat MW2-3 för i någon video + att nya suppression verkligen bjuder in till oskillat spray'n'pray.

Så pass, jag kör oftast dom större banorna och kör man spray and pray på det avståndet så är man död om man möter en som kör patronvis eldgivning. Sedan är granatspam inget större problem på långa avstånd.

OP helikoptrar och pappers tanks är något som stör mig dock.

Inaktiv

Suppressor blev helt plötsligt otroligt jättedumt bra.

Medlem
Skrivet av Tybalt:

http://www.youtube.com/watch?v=OxsbTjPe2fs

Så man kan säga att suppression är ett annat ord för en förenklad "spray and pray"-mekanik

Mjo , men , åt andra sidan så var ju inte direkt värdens öppnade landskap han lira i heller ,
ett tungt vapen med massa eldkraft ska väl vara så , Men ja , isf skulle de fixa så att en del inte springa runt som att de sprang runt med en pickadoll och sköt , Då jag tycker det går alldeles för snabbt att sikta in och få någon slags träffsäkerhet med så pass stora tunga vapen .

Men har själv lyckat att röjt så pass mycket med en ump så . jah , Lyckas man bara komma åt tillfällen att överrumpla en hel arme röjer man ner dem ganska snabbt iaf de flesta innan de tar kål på en ;P


signatur

Kan ej skriva åäö

Medlem

Någon mer än jag som tycker det verkar blivit effektivare att spreja än att sikta med ett vapen?! Känns som det inte hjälper att man siktar med L85an längre.

Medlem

Sweet! Har favoriserat 10-20 servrar nu. Det här gjorde dom bra.

1
Skriv svar