FZ-guiden: så låser du upp allt på nolltid i Battlefield 3

Robot
FZ-guiden: så låser du upp allt på nolltid i Battlefield 3

För 3200 MS-poäng låser du upp precis alla 119 vapen, föremål och uppgraderingar så att du slipper spela Battlefield 3 på egen hand.

#dice, #battlefield-3


Medlem
FZ-guiden: så låser du upp allt på nolltid i Battlefield 3

Haha, klockren satir.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

Är sjukt trött nu men är detta sant?

Ja, det är sant.

Medlem

Klockrent skrivet Sebastian.


signatur

Your Forum Community reputation has increased by 1.

Medlem

Sålänge det inte ger något övertag till den som köpt detta så är det okej.

Medlem

inget som jag kommer lägga pengar på men ett trevligt alternativ

Medlem

Hyffsat onödiga pengar att slösa :/

Medlem

Trevligt... inte så blodigt dyrt heller väl?

Medlem

haha, underbart passande text!


signatur

Jag hatar dina åsikter, och är beredd att döda för att slippa höra dem.

Medlem

Åh herregud, vad är det som händer med spelindustrin, allt för att mjölka pengar...

Inaktiv
Skrivet av Exxo:

Trevligt... inte så blodigt dyrt heller väl?

Du inser att du inte får någonting nytt va? Du betalar i stort sett 250 spänn för att slippa spela spelet, om du tycker att det är billigt så förstår jag varför spelmarknaden är så genomrutten som den är idag.


signatur

"I like deadlines. I like looking at them as they pass by."

Medlem

Orkade icke läsa igenom hela denna guide.. verkade vara mycket krånglig och jävlig så tror jag kör på som vanligt!


signatur

Linux is not user-friendly. It _is_ user-friendly. It is not ignorant-friendly and idiot-friendly

inK
Medlem

För 3200 kr kommer jag hem till dig och spelar igenom kampanjen. Ett bra sätt för dig som vill ha achivements/trophies utan att behöva anstränga dig!


signatur

Every trophy counts...

Själva unlocksen är ju tjusningen med spelet. Dice har effektivt skjutit sig i foten.

Skrivet av andreashal91:

Orkade icke läsa igenom hela denna guide.. verkade vara mycket krånglig och jävlig så tror jag kör på som vanligt!

För bara 19,99 kronor kan du just nu köpa FZ:s nya mobil-app, tillgänglig NU via app store! Den läser upp alla nyheter åt dig så att du ska slippa läsa själv! Det går att skräddarsy ingenting exklusive allting och vi förbehåller oss rätten att du omedelbart tröttnar på FZ-Tompas mässande stämma, men som tur är kan du köpa till DLC-paketet "Singing Fredrik" där du istället kan få lyssna på Fredrik Eriksson som sjunger fram nyheterna på porlande dalmål. Slå till redan idag!

Medlem

Underbar läsning! Tack FZ!


signatur

"Speed has never killed anyone, suddenly becoming stationary... That's what gets you"

Medlem

tycker detta är ett bra alternativ!
jag kommer visserligen inte slösa pengar på detta, men jag kan förstå de som kan tänka sig att göra det!
det är svårt att hitta tid att spela efter jobbet, då man ska laga mat och allt annat vardagen har att erbjuda, jag har själv spelat mycket tycker jag och har endast nått level 28 (ca 45h spelade).
Är imponerad av folk som har maxlevel, måste gå åt en hel del fritid för detta! samt hur står man ut med banorna? jag har redan tröttnat....

Medlem
Medlem
Skrivet av SchnitzlFritzl:

Själva unlocksen är ju tjusningen med spelet. Dice har effektivt skjutit sig i foten.

Precis!

Medlem

Kan man bara köpa dessa uppgraderingar via Xbox och Ps3 ? skulle vilja köpa alla vapenuppgraderingar i bf3 PC :/ har ej låst upp sista haglet och sista assaultbössan... akulle aldrig falla mig in köra Squad deathmatch eller vad de är man skall köra försökt 10matcher och bara hamnat i "sniperliggaochcampalag" hittils.. iof kan ja låsa upp hagelbössan men den vill ja ej ha det är sista assault-vapnet ja är sugen på

Medlem

Åh, nej, hela min värld rasar samman.. ;_;

Medlem
Skrivet av Hannu:
Skrivet av SchnitzlFritzl:

Själva unlocksen är ju tjusningen med spelet. Dice har effektivt skjutit sig i foten.

Precis!

Säger mer om spelindustrin (och spelarna?) kring FPS än "microtransaktioner". Man spelar inte längre spelet för att det är ett balanserat spel, som går ut på skicklighet och samarbete - utan att låsa upp viss utrustning. Sorgligt.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem
Skrivet av bjosarn:
Skrivet av Hannu:
Skrivet av SchnitzlFritzl:

Själva unlocksen är ju tjusningen med spelet. Dice har effektivt skjutit sig i foten.

Precis!

Säger mer om spelindustrin (och spelarna?) kring FPS än "microtransaktioner". Man spelar inte längre spelet för att det är ett balanserat spel, som går ut på skicklighet och samarbete - utan att låsa upp viss utrustning. Sorgligt.

+1
Känner flera som börjar tröttna på spelen så fort de låst upp allt, personligen föredrar jag om spelen har ett fåtal unlocks (såsom bf2, även om det där tog alldeles för lång tid att låsa upp allt imo) så att man får det avklarat och därefter verkligen kan fokusera på teamplay.

Medlem

" Du har låst upp alla 119 vapen, föremål och uppgraderingar utan att ens behöva slösa en minut på spelet, så nu får du mer tid över att spela dina andra spel."
Jo det var ju därför man köpte spelet... för o spela annat.
Men seriöst så är det bra för de spelare som inte kan lägga all ledig tid på att jobba ihop till alla upplåsningar. För det är otroligt tråkigt o komma in som ny spelare o alla bara öser på med sina modifierade vapen.
helt ok att det finns en mängd vapen att välja på men knappast någon skulle väl klaga om allt var upp låst från installationen.. eller? Skulle vilja se ett kommande BF där allt ingår från start. O gnäll nu inte om att det skulle förstöra spelet för det är inte vad spelet handlar om utan om genom teamwork upp nå vinst på någon karta.

O måste hålla med "bjosarn" i inlägg 22 här. tyvärr sant varenda ord. Så efter moget funderande så lägger jag ner dessa patetiska FPS spel som finns i dag o 3-4 år bakåt! Inget jag kommer o sakna!
Kommer väl fortsätta spela men inget av de "nya FPS spelen" bara blivit trams sista årens spel släpp.
O sebastian tack för klock ren satir.


signatur

Online 92 and still online!
PC the real thing for gamers.

Medlem
Skrivet av Sebastian Lind:
Skrivet av andreashal91:

Orkade icke läsa igenom hela denna guide.. verkade vara mycket krånglig och jävlig så tror jag kör på som vanligt!

För bara 19,99 kronor kan du just nu köpa FZ:s nya mobil-app, tillgänglig NU via app store! Den läser upp alla nyheter åt dig så att du ska slippa läsa själv! Det går att skräddarsy ingenting exklusive allting och vi förbehåller oss rätten att du omedelbart tröttnar på FZ-Tompas mässande stämma, men som tur är kan du köpa till DLC-paketet "Singing Fredrik" där du istället kan få lyssna på Fredrik Eriksson som sjunger fram nyheterna på porlande dalmål. Slå till redan idag!

Det är väl inte riktigt samma sak, och jag skulle personligen in säga nej till fler siter som hade artiklar i ljudformat faktiskt, speciellt när det kommer till synskadade. Sedan så kan man inte alltid läsa när man är på läsande fot, cykla och köra bil så är ljudboksupplägget perfekt

Medlem

Aw, jag som hoppades på en riktig guide.

Medlem

Pay 2 win, eller iaf spela på lika villkor ^^

Medlem

"så nu får du mer tid över att spela dina andra spel."

Hahaha

Medlem

Låt folk köpa om de vill, det är inte vapnen eller fordonen som gör spelaren, n00bs will always be n00bs.


signatur

AP201 | B650M | 7800X3D | 32GB | RTX 3090
G613 | G502 X | PRO X | G3223Q | PG279Q
OLED55C9 | PS5 | Switch

SvenskaDiablo Discord

123
Skriv svar